Ercan Çetiner Oluşturma zamanı: Mayıs 24, 2015 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 24, 2015 focus 3 manuelde en iyi şekilde hızlanmak için hangi devirde vites değiştirilmelidir? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2015 en iyi derken ne kadar hızlı 0-100 hızlanması gibi mi, yoksa biraz atak olmaksa amaç, 3000-3500 devir yeter bence.. ama ben sakin kullanıcıyımdır ve atm motorda ş.içi 2500 lerde vites atar 2000 civarı sürerdim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ercan Çetiner Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2015 arabanın limiti ne kadarsa o kadar hızlanmak içim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2015 (düzenlendi) arabanın limiti ne kadarsa o kadar hızlanmak içim o zaman youtube dan bir 0-100 hızlanma videosu seyredin.. ilk kalkış 3-4 bin gibi olsada sonrakiler 5-6 binlerde diye hatırlıyorum.. aman ha hocam kastamonuda öyle hızlanacak pek yol yok, her yerini bilmem ama, dikkat et.. Mayıs 24, 2015 Mehmet Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 24, 2015 4,000'den aşağı olmasın 6,000 e kadar yolu var. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ercan Çetiner Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Dizel megan geçtii beni hafif rampa bir yerdede normal mi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Dizel megan geçtii beni hafif rampa bir yerdede normal mi Normal stres yapmayın geçsin 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Rampada dizelin gücü tartışılmaz. Uygun deviri yakalamış ise sizi geçmesi normal. Ben dün bir süre bizim ağabeyin atmosferik aurisini kullandım. Epeydir benzinli araç kullanmamıştım. Benzinlinin sürüş zevkini ne kadar özlediğimi fark ettim. Sonrasında sanki traktör gibi geldi benim araba. Direksiyon da acayip sertmiş c-max da 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ercan Çetiner Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Rampaya ben daha once başlamıştim benim arabada devrini almisti ama yapacak bisey yok bundan sonraki aracim muhtemelen dizel olur Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Rampaya ben daha once başlamıştim benim arabada devrini almisti ama yapacak bisey yok bundan sonraki aracim muhtemelen dizel olur Bu mantığa sahip kullanıcılar var diye millet parasını boşuna harcıyor: dizele ihtiyaç duyanlar ise bundan etkileniyor. Performans için turbo dizel değil turbo benzinli almalısınız. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Semih O. Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Rampaya ben daha once başlamıştim benim arabada devrini almisti ama yapacak bisey yok bundan sonraki aracim muhtemelen dizel olur Elektrikli alın rampaların ustası olursunuz. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Kekliği düz ovada avlarlar diyip susuyorum. Yokuşta bayılmasın yeter. Ben düzde yakalarım 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ahmet Dursun Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 (düzenlendi) Ti-Vct maksimum adet beygiri 5500 devirde veriyor; rampada vites küçültüp, devri kullanarak arayı açtırmayın, düz yolda zaten sıkıntı olmaz... Veyahut bekleyin azıcık; 1.5 180 Bg ecoboost gelince hemen alın; sonra bakın bakalım rampa mı düz yol mu dizel mi yaman?... Mayıs 25, 2015 Ahmet Dursun tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ercan Çetiner Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 (düzenlendi) Aşiri bir performans beklemiyorum zaten sadece rampada arabayi bagirtmadan biraz hizlanmak istiyorum bu yuzden dizel alirim dedim Mayıs 25, 2015 Ercan Çetiner tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 (düzenlendi) Aşiri bir performans beklemiyorum zaten sadece rampada arabayi bagirtmadan biraz hizlanmak istiyorum bu yuzden dizel alirim dedim1.6 benzinli nin bağırması çok tatlı sanki kükrüyor minik kedi Dizeli hafta sonu denedim. Yalıtımı iyi yapmışlar ve benzinli gibi kükremiyor. [emoji233] Mayıs 25, 2015 Volkan Ö. tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yusuf Çavuş Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 25, 2015 Atmosferik candır [emoji4] 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Ercan Çetiner
focus 3 manuelde en iyi şekilde hızlanmak için hangi devirde vites değiştirilmelidir?
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 22 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap