H. Cenk Yanıtlama zamanı: Temmuz 21, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 21, 2017 benimki 225 45 17 olsa daha iyi tutardı sanki Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Temmuz 21, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 21, 2017 Aynı değer yada daha altında olsa sürücüye hissettirdiği önemli. Jazz kullanırken limitlerini yaklaşmaya çekinirdim.Focus aldıktan sonra hissi olarak kendimi daha güvende hissettim. Şirketin Peugeot`e binince tirsiyorum. Bence tamamen algı konusu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman Ünal Yanıtlama zamanı: Temmuz 21, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 21, 2017 Algı meselesi doğru ama teknik değerler belirleyici. Örneğin ben bi önce ki 2.5 da daha hisli bir kullanım olduğunu düşünüyorum. Fakat 3 te aynı hissi vermiyor. Direksiyon farkı olsa gerek. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Temmuz 21, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 21, 2017 Algı meselesi doğru ama teknik değerler belirleyici. Örneğin ben bi önce ki 2.5 da daha hisli bir kullanım olduğunu düşünüyorum. Fakat 3 te aynı hissi vermiyor. Direksiyon farkı olsa gerek. Obaaa Süleyman gitti yine garaj kapısı desene:) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman Ünal Yanıtlama zamanı: Temmuz 21, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 21, 2017 15 dakika önce, Bekir B. yazdı: Obaaa Süleyman gitti yine garaj kapısı desene:) Yok yok bu sefer rahatım. Hanım manuel olduğu için dokunmadı bile. Seneye inşallah 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Temmuz 21, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 21, 2017 Esasında bize o güven hissini veren aracın virajda tutunmasından ziyade, direksiyon hissiyatı bana göre. Sıklıkla Volvo S40 d2 kullanıyorum. Her gün kullandığım aracım ise Focus 3. Her ikisinin de virajda benzer karekterler sergilediğini söyleyebilirim ama Focus daha çok güven veriyor. Nedeni ise bana göre tamamen direksiyon hissiyatı. Sanki ne dersem onu yapacakmış gibi, nereye çevirirsem oraya dönecekmiş gibi, tekerleklere hükmettiğimi hissettiriyor. Volvo ise gevşek direksiyonu ile ne yaptığını kestiremediğim bir his uyandırıyor bende. Ama sonuç olarak Focus ile 100 km/h ile döndüğüm bir virajı Volvo S40 ile de dönebilirim. Muhtemelen de bu iki arabanın limitleri birbirine çok yakın. Ama hissedilen çok farklı. Bir de Volvo da ister istemez bir süre sonra sakin kullanmak istiyorsun, ben ağır başlı bir arabayım, efendi ol der gibi bir direksiyon karekteri var. [emoji3] Ümitciğim Volvo S40 ve Ford Focus platform kardeşidir. Pek çok parçası birbiri ile aynıdır. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2017 9 saat önce, Ogün Özemre yazdı: Ümitciğim Volvo S40 ve Ford Focus platform kardeşidir. Pek çok parçası birbiri ile aynıdır. olsa bile sürüş karakterleri çok farklı gerçekten, ağır abi ve hoppa kardeş kıvamında. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kubilay Yıldırımbayazıt Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2017 Ümitciğim Volvo S40 ve Ford Focus platform kardeşidir. Pek çok parçası birbiri ile aynıdır. Motorları aynı ama motor yağları farklı[emoji16][emoji16] Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2017 Bunlar gayet doğal şeyler her yazılım ve istenen değer aynı olmak zorunda değil. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Şenoğlu Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2017 V40 da aynı.. [emoji2] Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Temmuz 24, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 24, 2017 22.07.2017 - 11:37 tarihinde, Kubilay Yıldırımbayazıt yazdı: Motorları aynı ama motor yağları farklı Aynı motor denilen olay motorun aynı tasarımda olmasıdır. Biraz daha açmak gerekirse. Bir firma Ar-Ge bölümünde bir motor tasarlar. Kilometrelerce saatlerce testleri yapılır. Görülen kusurlar ve zayıflıklar giderilir. Bütün testlerden geçer notu aldıktan sonra seri üretime karar verilir. Focusta bulunan 1,6 tdci PSA motorunun kullanıldığı araçlara bir bakalım Peugeot: 206-207-307-308-407-508-2008-3008-Partner-Expert Citroen: C3-C4-C5-C3 Picasso-C4 Picasso-DS3-DS4- Berlingo-Jumpy Fiat: Scudo Ford:Fiesta-Fusion-Focus-Mondeo Volvo:C30-S40-V40-V50 Mazda: 3 (hem 90-110 hem 95-115 lik motorların kullanıldığı araçlar bunlar unuttuğum illaki vardır içlerinde.) Bu kadar modelde kullanılan motorların bir fabrika tarafından üretilmesi mümkün değil demeyelimde çok büyük bir tesis yatırımı gerekli. O yüzden bu motorlar her firma tarafından PSA lisansı ile üretilir. Her yiğidin yoğurt yiğişi farklı olduğundan. Her firmanında tedarikçisi ayrıdır. Tedarikçiler ayrı olduğu için kullanılan malzemelerde de illaki farklılıklar vardır. Kullanılan yazılımlarda farklılıklar vardır. Firmalar bu farklılıkları gözeterek. Ve kendi anlaşması olduğu firmanın yağını övecektir. Siz içinize sineni kullanın yeterli. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap