Hakan Saraylı Oluşturma zamanı: Nisan 16, 2015 Raporla Share Oluşturma zamanı: Nisan 16, 2015 (düzenlendi) Yeni Passat için soruyorum. Ekonomi çok ön planda değil (yaksın fakat yaktığı kadar da giderse sorun yok) fabrika verilerini hangisi ne kadar tutturur, sürüş zevki, konforu ve önemli bir husus, ikinci el değerini hangisi daha iyi korur. 5 yıl sonrası tahmini değeri ne olur ?(hasarsız ve tahminen 80.000 km.) 1.6 TDi BMT 120 Ps DSG - 0-100 hızlanma 11 sn. - Ş.i. 4.6 lt. / Ş.d 3.9 lt. karma 4.1 lt. (Highline) 125.600 TL. (zamlanmış, en son baktığımda 122.000'di galiba yanılıyor da olabilirim) 1.4 TSi ACT BMT 150 Ps DSG - 0-100 hızlanma 8.6 sn. - Ş.i. 6.4 lt. / Ş.d. 4.5 lt. karma 5.2 lt. (Highline) 117.300 TL. Alacak olsaydınız hangisini tercih ederdiniz ? Nisan 16, 2015 Hakan Saraylı tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan Çakır Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2015 Ramazan, benzinli de performanslı ( yani uzun yolda basarım dersen) ekonomiyi bekleme... Dizel başka yani, sesini sevdiğim Abi F3'ü bilmem ama dizel F2,5 ile yarım saatten fazlasını benim kafa kaldırmıyor artık. Bugün Kayseri'ye geldim. Yaklaşık 1,5 saat sürüyor Şarkışla'dan. Hanım bile "Çok kafa ütülüyor bu araba demesin mi?" 1.6 TDi BMT 120 Ps DSG - 0-100 hızlanma 11 sn. - Ş.i. 4.6 lt. / Ş.d 3.9 lt. karma 4.1 lt. (Highline) 125.600 TL. 1.4 TSi ACT BMT 150 Ps DSG - 0-100 hızlanma 8.6 sn. - Ş.i. 6.4 lt. / Ş.d. 4.5 lt. karma 5.2 lt. (Highline) 117.300 TL. Alacak olsaydınız hangisini tercih ederdiniz ? "C) Hiçbiri" seçeneği yok mu? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2015 Yeni Passat için soruyorum. Ekonomi çok ön planda değil ama fabrika verilerini hangisi ne kadar tutturur, sürüş zevki, konforu ve önemli bir husus, ikinci el değerini hangisi daha iyi korur. 5 yıl sonrası tahmini değeri ne olur ?(hasarsız ve tahminen 80.000 km.) 1.6 TDi BMT 120 Ps DSG - 0-100 hızlanma 11 sn. - Ş.i. 4.6 lt. / Ş.d 3.9 lt. karma 4.1 lt. (Highline) 125.600 TL. 1.4 TSi ACT BMT 150 Ps DSG - 0-100 hızlanma 8.6 sn. - Ş.i. 6.4 lt. / Ş.d. 4.5 lt. karma 5.2 lt. (Highline) 117.300 TL. Alacak olsaydınız hangisini tercih ederdiniz ? TDI ilk sorunun cevabı. Değer kaybı olarak benzer olurlar gibi ancak dizelin eli daha ağır olabilir. Ne alırdın konusu ise cepteki para mühim değilse turbo benzinli tabi ki 120 ps dizel almaktansa. NOT: 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2015 Not: Bu arada 1.6 TDi BMT 120 Ps DSG'ye 3.000 TL civarı bindirmişler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan Çakır Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2015 Millette para var demek ki. 20.000 nüfuslu küçük bir ilçede en az beş yeni Passat gördüm. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2015 Abi F3'ü bilmem ama dizel F2,5 ile yarım saatten fazlasını benim kafa kaldırmıyor artık. Bugün Kayseri'ye geldim. Yaklaşık 1,5 saat sürüyor Şarkışla'dan. Hanım bile "Çok kafa ütülüyor bu araba demesin mi?" "C) Hiçbiri" seçeneği yok mu? Bende F2,5 dizel ses hakkında fikrim yok, ama geçen yaz Ankara gurubuna ek Yakup ve Serdar Yaman ile gölbaşına giderken Serdar benim aracı benzinli sanmıştı.. eşimlede seyahate çıktığımızda hiç ses bahsi geçmedi.. Galiba F3 yalıtımda bir adım önde.. Yeni Passat için soruyorum. Ekonomi çok ön planda değil (yaksın fakat yaktığı kadar da giderse sorun yok) fabrika verilerini hangisi ne kadar tutturur, sürüş zevki, konforu ve önemli bir husus, ikinci el değerini hangisi daha iyi korur. 5 yıl sonrası tahmini değeri ne olur ?(hasarsız ve tahminen 80.000 km.) 1.6 TDi BMT 120 Ps DSG - 0-100 hızlanma 11 sn. - Ş.i. 4.6 lt. / Ş.d 3.9 lt. karma 4.1 lt. (Highline) 125.600 TL. (zamlanmış, en son baktığımda 122.000'di galiba yanılıyor da olabilirim) 1.4 TSi ACT BMT 150 Ps DSG - 0-100 hızlanma 8.6 sn. - Ş.i. 6.4 lt. / Ş.d. 4.5 lt. karma 5.2 lt. (Highline) 117.300 TL. Alacak olsaydınız hangisini tercih ederdiniz ? Hakan, ben elim rahatsa olmuşken dizel derim, satarkende biraz daha rahat gider... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2015 Hakan, ben elim rahatsa olmuşken dizel derim, satarkende biraz daha rahat gider... Abi ÖTV indirimli araç almayı planlıyorum hal böyle olunca ÖTV elimi oldukça rahatlatıyor (toplam fiyat üzerinden %37 net indirim) ve değeri ne kadar yüksek olursa ÖTV indirimde göreceli olarak o kadar artıyor dolayısıyla imkanlar dahilinde alabileceğimin en yükseğini aynı zamanda 5 yıl sonra satarken de en fazla kar edebileceğim bir araç bakmaya çalışıyorum (her 5 yılda bir ÖTV hakkı var), yani ÖTV'nin kazancını ikinci elde ki değer kaybına olabildiğince az kaptırmak istiyorum ki 5 yıl sonra aracımı daha rahat değiştirebilirim ama sırf satarken değeri yüksek olacak diye dizel olsun diye zevksiz bir araba istemiyorum biraz da keyifli olsun, dile kolay 5 yıl birlikte olacaksın, satamıyorsun. En büyük şansızlığım da Eskişehir bayisinde test aracı sadece 2.0 TDi var. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Teoman Akyar Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2015 TSİ motor ile TDİ motor farkı yada benzinli dizel karşılaştırması kişiye özel bir duruma dönmüştür. Ama işin gerçeği uzun yol yapanlar için dizel alınacağıdır, benzinli araç az yakar fantezisi tatilden tatile yada bazı haftasonları araç kullanan memur kesmine yada emeklilere göre mazerettir. Klasik haline gelen hesabı yapmak istemezdim ama yaşanan örneğe göre abim passat 1.4 tsi motor 70 litre depo X benzin fiyatı : 4,62tl =323,40 TL, bendeki jetta 1.6 TDİ motor 55 litre depo X mazot fiyatı 3,94tl = 216,70 TL iki araç da ortalama şehir içinde 1 depo ile 900-950 km arası yapmakta şehir dışı 1050- 1200 km arası yol yapmakda yani arada 106,70 liralık bir fark var depo başına şuanda 30,000 km yaptığımı göz önünde bulundurursak ortalama 3bin lira civarı karlı görünüyorum 8 ayda burdan sonra hesap size kalmıştır. Not: 1.6 tdi jetta manuel com. fiyatı 78,400 1.4 tsi jetta manuel 63,900 TL aradaki 14,500 tl farkı kaç senede çıkar yapacağınız km düşünerek tercih yapılmalı, ben komşuma ve bacanağıma jetta dizel fiyatına benzinli passat aldırdım ve çok memnunlar performans konfor hacim olarak. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bahadır Atay Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2015 Birde arabasını krediyle alıpta 15 bin lik dizel farkının üstüne birde faizini ödüyorlar sonra ekonomi yaptıklarını sanıyorlar.ben 3 yıl dizel focus kullandım 36 bin km yaptım.dizel her zaman ekonomik kullanımıda çok zevkli ama vw deki gibi 15 bin fark oldu mu bizim gibi yol yapmıyan kullanıcılar için gereksiz bir külfet.bundan sonra araç kullanımımız artmadığı sürece dizel araç almam 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap