Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Connect'e Bir Dokunuş - 1.5 Dizel Otomatik - Dokunmatik Ekran


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Ford, sınıfında en iyi yakıt tüketimini sunuyor ve sınıfında ilk kez sunulan teknolojileri tanıtıyor.
 
Teknik Detaylar
Donanım ve Fiyat
Yakıt Ekonomisi

  • Yeni 1.5 tdci dizel 4.3 lt/100 km (EcoNetic) ile sınıfının lideri konumunda -1.6 tdci'a göre %7 daha verimli- ayrıca çift kavramalı PowerShift otomatik şanzıman seçeneği mevcut.
  • Sınıfında ilk kez sunulacak olan tabela tanıma sistemi ve şerit takip sistemi ile birlikte sync 2 ve MyKey connect ile sunuluyor.
  • 2015 yaz'ı itibarı ile sunulmaya başlayacak.
  • Ford ayrıca Courier modelinde de güncelleme yaptı; 1.0 Ecoboost motor 5.1 lt/100 km yakıt tüketimi vaad ediyor.

Değerler Tourneo verilerine aittir, Transit değil.
 

Dokunmatik ekran ise 6'' boyutunda olacak özellikleri ise diğer sync 2'ler ile aynı.
 
Dizel otomatik versiyonu -1.5 tdci- 120 ps güç ve 300 Nm tork üretecek. Focus ile aynı anlayacağınız.
1.5 dizel bir de econetic (6 ileri manuel) modellerinde kullanılacak o da 95 ps 230 Nm'den 100 ps 250 Nm'ye çıkmış. (Bize gelmiyor)
Diğer manuel versiyonlar 1.6 dizel olacak ta ki EU VI geçişlerine kadar yani 2016 baharı.
 
Ayrıca bu araç ile;
Kör nokta uyarı sistemi
Otomatik uzun far sistemi de sunuluyor.
 
Yakıt Tüketim Değerleri:
 
1.5 Tdci 75 ps 220 Nm 5 ileri manuel
0-100: 17.8 sn
5.2 - 4.3 - 4.6 ss'siz
4.5 - 4.1 - 4.3 ss'li
 
1.5 Tdci 100 ps 250 Nm 5 ileri manuel
0-100: 13.3 sn
5.2 - 4.3 - 4.6 ss'siz
4.5 - 4.1 - 4.3 ss'li
 
1.5 Tdci 120 ps 270 Nm 6 ileri manuel
0-100: 12.6 sn
4.6 - 4.3 - 4.4 ss'li
 
1.5 Tdci 120 ps 300 Nm 6 ileri PowerShift Otomatik
0-100: 12.9 sn
5.4 - 4.7 - 5.0 ss'li
 
eQmxjub.thumb.jpg.c6d74953226d4bb24115b8D38gtAT.thumb.jpg.ba33b4b6d3b9139eb509867921064470_e157f849e6_c.thumb.jpg.1e6cf7

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

...geçenlerde Michigan'dan bir abi ile konuşuyoruz. Ona laf arasında "neden bizim kullandığımız ufak dizellere yönelmiyorsunuz?" dedim.

 

- Amerikan Tüketicisini ufak motorun verimli olduğuna inandıramıyoruz, bu denli az hacimli bir güç ünitesinin bu kadar verimli ve uzun ömürlü olacağını kabul edemiyorlar, üstelik enerji dağıtım kanalları da 50ppm'lik dizel yakıt'ı temin ve dağıtım konusunda isteksiz davranıyor. Mustang ile popüler kılmaya çalıştığımız ufak motorları Fusion'a da taşıdık, ancak piyasanın istediğimiz türden tepki vermesi için çok para ve zaman harcamamız gerektiği ortada...

 

...koca pick-up araçlarda bile benzinli 5,0lt+ motor kullanan tüketiciyi ikna etmek gerçekten zor iş tabi ... resmen üzüldüm adamların haline ... şaka be şaka!! Ne üzülücem ... yatırım yapma, teknolojiyi takip etme ondan sonra da otur ağla. Çok da umrumdaydı ... (bkn.sürünün,bunlar daha iyi günleriniz) 

 

Not: Elemanın -Ufak- derken kastetttiği 2,0 ve 2,3EB motorlar. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 ay sonra...
  • 1 ay sonra...
  • 1 ay sonra...
  • 2 ay sonra...
  • 1 yıl sonra...

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.