Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

cam fitili 15 gündür gelmedi


Önerilen Mesajlar

3  ay önce almış olduğum 2014 focus 3 style aracım 120 km hızı geçtiğimde arka sağ kapıdan rüzgar sesi alıyor diye  14 gün önce servise götürdüm araştırdılar sağ arka kapının camın içinde iç tarafta bulunan lastiğin olmadığı bu sebeble ses geldiğini söylediler ve garanti kapsamında sipariş verildi.bugün itibariyle hala gelmediğni söylüyorlar.böyle birşey olabilirmi.50 cm lik lastik fitil hala yok.belki içeri düştü belki de fabrika dan çıkışta olmayabilir dediler.parça gelmedende kapıyı açmak istemediler zaten bende istemedim.ama bir parça bu kadar uzuzn sürede gelir mi

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ford'un Direkt'i arayıp ( 444 36 73 ) şikayetinizi oraya bırakabilirsiniz. Onlar servis'i arayıp "Ne oldu o parça?" diye bayi ve Ford Yedek Parça Depo'su özelinde durumu kontrol edebilirler ve sizi bilgilendirirler.

... parça gecikebiliyor mu? Malesef evet, ilk talepte parça karşılama oranımız %92'ler noktasına kadar ulaştı ama o %8 var ya, o dilimde kimi zaman gecikme - aksama yaşanabiliyor. Bunun nedeni de (gerçi sizi ilgilendirmez,siz haklı olarak parça geldi mi? gelmedi mi? ... ona bakarsınız.) genelde Yedek Parça'da kullandığımız BOSS (Bayi Otomatik Sipariş Sistemi) tarafınca söz konusu kalemin -kırmızı- yani stokta tutulmaması gerektiği notunun olması.

Boss parça satış ve talepleri ile ilgili istatistiki değerleri biriktirip parçaları çok önemli - önemli - az önemli ve önemsiz (ya da stokta tutma) gibi öncelik seviyelerinde değerlendiriyor. "Önemsiz" denen parça son iki yıl içinde SIFIR talep edilmiş kalemlerden oluşuyor ve siz bu parça'yı stoğunuzda tutuyorsanız Boss sizi sistem gereği -ihbar- ediyor, paranız kesiliyor.

Amaç stoğu canlı / taze tutmak :)  pek gitmeyen, pek sorulmamış, uzun zamandır kimsenin talep etmediği parça'ya ihtiyaç olduğunda yurtdışına sipariş geçiliyor ve bekleniyor - bekleniyor - bekleniyor. (malesef)

Sonuç : Ford Direkt Hattı ile baskı kurun, siparişiniz henüz gelmediyse de "Acil" kaydı'na çevirirler ... mal gelişi hızlanır. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Acil kodlu ürünler 1 hafta-10 gün içersinde geliyordu sanırım. Benim bu zamana kadar aldığım parçalar bu süreyi geçmedi. Ama servisteki arkadaşların söylediği, Almanya stoklarından getirilen bir parça 2-3 hafta gibi bir sürede (bazen daha da uzun) servise ulaşıyor. Taleplerin toplanması, gümrüğü, dağıtımı vs düşünüldüğünde otosan süre anlamında aslında gayet iyi.

Murat Kavuk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.