Alparslan Özaslan Oluşturma zamanı: Haziran 26, 2015 Raporla Share Oluşturma zamanı: Haziran 26, 2015 3 ay önce almış olduğum 2014 focus 3 style aracım 120 km hızı geçtiğimde arka sağ kapıdan rüzgar sesi alıyor diye 14 gün önce servise götürdüm araştırdılar sağ arka kapının camın içinde iç tarafta bulunan lastiğin olmadığı bu sebeble ses geldiğini söylediler ve garanti kapsamında sipariş verildi.bugün itibariyle hala gelmediğni söylüyorlar.böyle birşey olabilirmi.50 cm lik lastik fitil hala yok.belki içeri düştü belki de fabrika dan çıkışta olmayabilir dediler.parça gelmedende kapıyı açmak istemediler zaten bende istemedim.ama bir parça bu kadar uzuzn sürede gelir mi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Haziran 26, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 26, 2015 Ford'un Direkt'i arayıp ( 444 36 73 ) şikayetinizi oraya bırakabilirsiniz. Onlar servis'i arayıp "Ne oldu o parça?" diye bayi ve Ford Yedek Parça Depo'su özelinde durumu kontrol edebilirler ve sizi bilgilendirirler. ... parça gecikebiliyor mu? Malesef evet, ilk talepte parça karşılama oranımız %92'ler noktasına kadar ulaştı ama o %8 var ya, o dilimde kimi zaman gecikme - aksama yaşanabiliyor. Bunun nedeni de (gerçi sizi ilgilendirmez,siz haklı olarak parça geldi mi? gelmedi mi? ... ona bakarsınız.) genelde Yedek Parça'da kullandığımız BOSS (Bayi Otomatik Sipariş Sistemi) tarafınca söz konusu kalemin -kırmızı- yani stokta tutulmaması gerektiği notunun olması. Boss parça satış ve talepleri ile ilgili istatistiki değerleri biriktirip parçaları çok önemli - önemli - az önemli ve önemsiz (ya da stokta tutma) gibi öncelik seviyelerinde değerlendiriyor. "Önemsiz" denen parça son iki yıl içinde SIFIR talep edilmiş kalemlerden oluşuyor ve siz bu parça'yı stoğunuzda tutuyorsanız Boss sizi sistem gereği -ihbar- ediyor, paranız kesiliyor. Amaç stoğu canlı / taze tutmak pek gitmeyen, pek sorulmamış, uzun zamandır kimsenin talep etmediği parça'ya ihtiyaç olduğunda yurtdışına sipariş geçiliyor ve bekleniyor - bekleniyor - bekleniyor. (malesef) Sonuç : Ford Direkt Hattı ile baskı kurun, siparişiniz henüz gelmediyse de "Acil" kaydı'na çevirirler ... mal gelişi hızlanır. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Haziran 26, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 26, 2015 (düzenlendi) Acil kodlu ürünler 1 hafta-10 gün içersinde geliyordu sanırım. Benim bu zamana kadar aldığım parçalar bu süreyi geçmedi. Ama servisteki arkadaşların söylediği, Almanya stoklarından getirilen bir parça 2-3 hafta gibi bir sürede (bazen daha da uzun) servise ulaşıyor. Taleplerin toplanması, gümrüğü, dağıtımı vs düşünüldüğünde otosan süre anlamında aslında gayet iyi. Haziran 26, 2015 Murat Kavuk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap