Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus III Titanium Aşırı Voltaj Sorunu


ErdemG

Soru

Merhaba Focus'cular

Başımdan Geçen Bri Olayı Anlat ve Yardım Almak İstiyorum

Saatte 200 Km ile Giderken (Otoban) Araç Birden Kendisini Kapattı ekranda Bir Kaç Yazı Belirdi ve yanlış Okumuyorsam

Güvenli Duruş Sistemi Yazdı aracı Emniyet Şeridine çekebildim Sorunsuz şekilde ve durdurdum.

O an ekranda 'Aşırı Voltaj Yüklenmesi' Diye bir hata belirdi ve tekrar etti sanki araba reset atmış bütün katran ve uyarı sesleri test modunda gibi tek tek çalışmaya başladı

arabayı tekrar çalıştırmak istediğimde ilk Start Tuşuna Basmamda çalışmadı sadece bir kere calışma sesi verdi çalışmadı araç içindeki tüm elektirik harcayan sistemi kapadım "Teyp farlar iç aydınlatma vs i 4 lü ler hariç" tekrar bastım araç çalıştı.

yolumuza devam ettik ama fordu arayıp bir dünya fırçaladım

yol yardımı geldi aracı bilgisayara bağladı ve gariptirki hiç bir hata bulunamadı pazartesi servise getirmemi istediler götürdüm ve srunun kısaca

"YüKSEK GERİLİM HATLARINDAN ELEKTİRİK çEKMESİ SEBEBİ İLE MEYDANA GELDİĞİNİ VE BİR ARACIN da 'Focus Değil Ama Ford' Aynı şeyi YAPTIĞINI SöYLEDİLER"

Deli oldum Bu Durumla ilgili ne yapa bilirim

Elimde olay anını çeken tesadüf video görüntüleri var tavsiyeniz nelerdir

Dava Şikayet Teknik Destek Her Görüşe Açığım Kolay Gelsin Teşekkür ederim...

İlgili Video :

https://rapidshare.com/files/4286249359/10092011065.mp4

ErdemG tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Tevfikus Asparagasianius....Amaşu bir gerçek ki Elektronik Sisteminde bir sorun var ve bu sorun sanırım can sıkıcı boyutlarda diil henüz...Birde mytouch falan diyonuz,bizdeki kadar elektronik özellikte bile bu sorunlar oluşuyorsa mytouchta daha ciddi sıkıntılar ortaya çıkadabilir...O yüzden artık yetkili servislerin klsik mekanik sorunlar kadar elektronik sorunlar içinde uzman personel istihdam etmeleri gerekiyor...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Stop etmiş haldeki bir aracı farları açık bırakmak büyük hata; her ne olursa olsun bunu yapmamak gerek.

Bırakın farları teybini dahi açık bırakmamak gerek.

En sağlıklısı ise aracı stop etmeden önce tüm elektrikli aletleri kapatmak (Teyp, farlar,havalandırma,cam resistansları vb..) ve aracı ondan sonra stop etmektir.

çalıştırıken ise yine önce aracı çalıştırıp ekipmanları daha sonra çalıştırmak gereklidir.

Bu hafta sonu İstanbuldaydım.İstanbula giderken yolda bir yerde durdum.Aracımın kontağını kapattım ama farlar açıktı,öyle durdu arabam,çünkü içinde bir teyzede yolcumdu ve inmek istemedi..Yemek yedik,arabayı çaılştırdım...AA???O da ne ??? Ekranımda hiçbişey gözükmüyordu ve donmuştu..Ne km bilgis nede başka bişey..Hibişey yazmıyordu...Ama arabm gidiyordu farlar km falan herşey çalışıyordu..Sonra müzik sistemi ve klimayı kapattım düzeldi ekran.Neyse,İstanbula vardık,arabadan yolcular indi,bu seferde ekranda ön kapı sürücü kapısı açık ibaresi yandı ve sonrada dondu kaldu,kapıyı açıp kapatıyorum aynen devam,sonra aracı stop ettim yeniden çalıştırdım,bu seferde keyfreee anahtarsız çalıştırma,lütfen kontağı kapatın sonra debriyaja basıp çalıştırın yazıyor,yaptım bu sefer ekranda yine bieşey yok,sonra farları kapattım düzeldi ekran...Ankaraya döndüğümde eve geldiğimde de aynı şeyi yaptı...Anlamadım bişey ama sanırım aracın elektrik sisteminde bir hata yada bir sorun var...Umarım ciddi bişey değildir diye düşünürken foruma bir bakiim dedim bir açtım ilk mesaj buradaki konu..Şok oldum :zha:(

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Stop etmiş haldeki bir aracı farları açık bırakmak büyük hata; her ne olursa olsun bunu yapmamak gerek.

Bırakın farları teybini dahi açık bırakmamak gerek.

En sağlıklısı ise aracı stop etmeden önce tüm elektrikli aletleri kapatmak (Teyp, farlar,havalandırma,cam resistansları vb..) ve aracı ondan sonra stop etmektir.

çalıştırıken ise yine önce aracı çalıştırıp ekipmanları daha sonra çalıştırmak gereklidir.

Evet evet...Sanırım farlar ve ses sistemi ve dahi fan açıktı...Anahtarı da yanıma almıştım...Ayrıca cidden çok zor gittim istanbula...Sürekli yağmur ve kar yağıyordu.Yer yer -5 derecelere düştü sıcaklık...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Basından..............Eylül-2012....ford firması dünya üzerinde promiyerini gerçekleştirdiği focus 3 modelini satışı yapılan 250.000 adetlik kısmını elektriksel devrelerindeki sıkıntılar nedeniyle motordaki aniden durma hataları yüzünden geriye çagırdı... :)

Arkadaşım Tam Adresi Verebilirmisin Rica Etsek Eğer Reklam Niteliğinde değil ve Admin de İzin verirse Sanırım Benim Sorun Buna Benziyor!!!

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Erdem kardeş bunu: . :) görmedin galiba, aslında belki de :D olmalıydı.

Tevfik Beyin üslubuna alışmak lazım...

Bu arada Ford geri çağırma özeti şurada: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Ford_Focus_Recall_History

Henüz Mk.3 için davet yok, umarım seninki ilk olmaz :D

Bu arada gelişmeleri beklediğimizi unutmayın!

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Evet aslında Dün Bursa Şentürkler Ford Servisi'inden aradılar ve aracı getirmemi istediler belki bugün 4 gidebilirim malumunuz çalışıyorum

oradan alacağım bilgileri size aktaracağım sıkıntının ne olduğunu anlatırlarsa bende size eksiksiz bilgi vereceğim

şimdilik durum bu

ama hayatımda aldığım en hızlı geri dönüş buydu sanırım ki

Ford Otosan'a pazar günü bilgi maili attım 15 dakika da aradılar ertesi gün servise çağırdılar ne diyim bilmiyorum....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

iyide arkadaşlar eylül-2012 yazıyor tarih hadi haberi geçtik gaipten habermi yapıcaz......sadece gülelim biraz dedik...konu bu....

Abicim bende tam onu diyecektim. Eylül-2012 yazıyor orda nasıl gerçek olabilirki diye :D:smiley2k:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Saatte 200/KMs giderken stop eden bir arabanın çözüm aradığı konu başlığı altında gülünebilinirmi diye düşünüyorum hımm...

neden olmasın ya yine olsa yine durdururum ben o arabayı sorun yok nema problema :smiley2k:

Talimliyim ben sonuçta :D

En Kötü ihtimalle Yüce Yargı var

Ama Şakası bi Yana Allah Kimsenin Başına vermesin Ciddi Anlamda soğuk Kanlılık gerektiren bir durum videoyu izleyen arkadaşlar sanırım durumun ciddiyetini anlayacaktır...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Erdem bey konu gırgıra alınacak bir konu değil zaten....geri çagırma formunda belkide yaşarız diye 2012 yılı koyduk...onun için bendede sıkıntı yok...elbette sorun varsa ford gereğini yapmalı.....konu bu....ama hayatı tümden germenin alemide yok....bu benim düşüncem sen nasıl düşünüyorsan öyledir hayatın....ama konuyu hafife alma değil kesinlikle...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Ford Otosan'a pazar günü bilgi maili attım 15 dakika da aradılar ertesi gün servise çağırdılar ne diyim bilmiyorum....

Güçlü bir firmanın desteğini hissetmek güzel diyebilirsiniz. İlgililer diyebilirsiniz. Gösterirken de daha önce belirttiğimiz alternatör/konjektör arızasından dem vurabilirsiniz.

Kolay gelsin...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.