Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Aracım bu aralar mesela 2500 devir bandında gidiyorum vites farketmiyor rampaya gelince bu 2200-2100 e kadar düşüyor.Düzde pek hissetmedim.Ek olarak tam cc aktif iken devir düşüşü oldugu an gazı manuel verince araç ivmeleniyor.bakıma az kaldı diye pek önemsemedim ama sizlerin düşüncelerinizide almak istedim.
Soru
Muhammed Keser
Aracım bu aralar mesela 2500 devir bandında gidiyorum vites farketmiyor rampaya gelince bu 2200-2100 e kadar düşüyor.Düzde pek hissetmedim.Ek olarak tam cc aktif iken devir düşüşü oldugu an gazı manuel verince araç ivmeleniyor.bakıma az kaldı diye pek önemsemedim ama sizlerin düşüncelerinizide almak istedim.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
8
7
7
5
Popular Days
Ağs 6
40
Ağs 5
3
Top Posters For This Question
Mert Yürüyen 8 posts
Doğan Kurban 7 posts
Muhammed Keser 7 posts
Kaan Yagizer 5 posts
Popular Days
Ağs 6 2015
40 posts
Ağs 5 2015
3 posts
Popular Posts
Kaan Yagizer
katkı yapayım. 6.vites + CC ile giderken aracın yokuşta (yokuşun eğimine bağlı) aksırıp-öksürmesi normal. Bunun nedeni motor'un ürettiği güç değil, şanzımanın dişli oranı ... bildiğiniz gibi manuel
Cem Boneval
Hiç anlamadığım bir sürü şey yazılmış: Yokuş tırmanırken devir düşüyor, yani hız azalıyor denilmiş, bu durumda motorun gücü/torku o viteste hızı korumaya yeterli gelmiyor diye düşünürüm. Ama sürücü
Doğan Kurban
Kesin görürsün.Önce dikiz aynanda sonra solunda sonra önde giderken.Sonra göremezsin sanırım .Çok mu acımasız oldu ne
Bu soruda 42 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap