Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni 2016 Renault Megane Tanıtıldı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Detaylar geldi ilk burada :P

 

Megane GT'ye 4Control koymuşlar, sınıfında ilk.

Launch kontrol eklemişler. Neyse dünyaya dönelim

 

Standart versiyon Meganeler:

100 Hp 175 Nm (1500 rpm) 6 ileri Manuel ortalama 5.4 lt

1.2 LT 130 Hp 205 Nm (2000 rpm) 6 ileri Manuel ortalama 5.3 lt

1.2 LT 130 hp 205 Nm (2000 rpm) 7 ileri EDC tüketim ve salınım manueli ile aynı olması bekleniyor 2016 ilk yarısında çıkacak bu.

Megane GT'de

1.6 Turbo 205 hp 280 Nm (2400 rpm) 7 ileri EDC ortalama 6.0 litre

 

DİZEL

90'lık 220 Nm 6 ileri manuel 3.6 litre

110'luk 260 Nm 6 ileri manuel 3.3 litre

110'luk 260 Nm 6 ileri EDC 3.7 litre

1.6 lt 130'luk 320 Nm 6 ileri manuel 4.0 litre

 

GT Dizel 165'lik 380 Nm tork 6 ileri EDC 2016 Haziran gibi çıkacak. (Çift Turbo)

 

2017'de ise Elektrik destekli dizel gelecek.110'luk dizel üzerine. (2.9 lt)

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 ay sonra...

Joy, Touch, Icon ve GT-Line olmak üzere 4 ekipman seviyesi ile pazarda yerini alıyor.(bezinli ve dizel)

 

GT versiyonu ise 1.6TCe 205bg ve 1.6dCi 165 bg seçenekleri ile özel sipariş ile satışa sunuluyor olacak.

Yeni Megane 7 Nisan 2016 tarihinden itibaren 65.250TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.

 

JOY: Perde hava yastıkları, ESP + Hill Holder, Cruise Control, manuel klima, elektrikli ön ve arka camlar,

4,2’’ ekran & multimedya sistemi, USB & Bluetooth,, 6 LED gündüz farları, 16’’ jantlar

 

TOUCH: Yağmur sensörü ve otomatik yanan farlar, elektronik klima, eller serbest kart sistemi, deri direksiyon simidi, arka park sensörü, C şeklinde LED gündüz farları, krom çerçeveli ön sis farları, 16’’ alüminyum alaşımlı jantlar

 

ICON & GT Line: Elektronik el freni, geri görüş kamerası, Multisense, 7’’ dokunmatik ekran & R Link 2.0, elektrikli katlanır yan aynalar, Full-LED farlar, 17’’ alüminyum alaşımlı jantlar

8,7’’ dokunmatik portre ekran formatı ile R.link 2 ve sürüşe yardımcı teknolojiler Yeni Megane’da Icon ve GT Line versiyonlarında opsiyon olarak sunulacak.

 

Şimdi sunulan motor seçenekleri

1.2 TCe 130 bg
1.5 dCi 90bg & 110bg
1.5 dCi EDC 110bg
1.6 dCi 130bg

 

1.2 Tce 130bg EDC ve 1.6 16V 115 bg benzinli ve 1.6 dCi 165bg EDC dizel motorları ise 2016 yılının ikinci yarısında eklenecek.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Autobild yeni Megane'ı test etmiş ve normalde bir Alman dergisinden beklemeyeceğim övgülerle bitirmiş. 

Tasarımını çekici ve Alman sıradanlığından (Golf kast ediliyor) uzak bulmuşlar.

1.6 dizel motoru sınıfının en iyisi olarak nitelendirmişler ki katılıyorum.

İç mekanı daha geniş ve rahat, kokpit tasarımını başarılı, süspansiyonu da konforlu ve yeterince iyi yol tutuşlu olarak belirtmişler.

Bir de Avrupa'da garantiyi 5 yıla uzatmışlar.

Muhtemelen ülkemizde fiyatları göreceli yüksek olacaktır ama bence yeni ve güçlü bir oyuncu giriyor oyuna. 

Hayırlı olsun...

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İstikrarı bozmaz ve logoları dahada büyür 30cm falan olur diyordum yanılmışım :D

Fransızların başarabildiği bir tasarım var mı acaba? Sanıyoruz ki bir tek motor mutlu eder, gerisi yine üfürük.

Şimdi bunun ülkemizde de lansmanı olur. Reklamları döner falan, en altta okuması imkansız bir yazı geçer bit kadar: gördüğünüz donanımlar satıştaki araçlara göre farklılık gösterebilir diye. Sonra bi bakmışın ana o koltuklar yok, multimedya ve ses sistemi gazeteden kuponla alınmış gibi, jantlar dersen esamesi okunmuyor kara jant üstüne plastik kapak, ön tampon lip yok sis farlarının ve arka difüzörün yerinde adi bir plastik kapak, Egzoz ise su tesisatçısı boru bükmüş bırakmış gibi. Çakma deriler gitmiş yerine sert naylondan kaplamalar gelmiş. Filocular alır baz modelini günlüğü 200tl den verir, alanda vurur kırbacı.

 

Fransızlar otursun, ekmek yapsınlar, peynir yapsınlar, ne bileyim şarap yapsınlar. Arabada yapsınlar, ben yapmasınlar demiyorum ama hobi olarak yapsınlar...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.6 motorlara bakınca, rakamlardan etkilenmemek pek mümkün değil; özellikle 1.6 -160 bg'lik- dizel motorlu Talisman bekleyen arkadaşlarım var. Yolda görmek lazım konfor-yol tutuş-direksiyon açısından sürüş nasıl... Ön far grubu bence çok ney ofsayt ama...

GT line -vites kolu hariç- önceki kasada da güzel görünüyordu; şimdi de -farlar hariç- güzel görünüyor; iki motorun değerlerine de özenmemek elde değil...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.