Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

VW'in başı kötü belada...


Kaan Yagizer

Önerilen Mesajlar

Bu da Almanya'dan güncel haber. Orada bile bu kadar açık ifade edildiğine göre, durum gerçekten ciddileşmiş.. İlginç bir bilgi, EPA'nın porsche vs iddiasını VW reddetmiş ama aynı zamanda satışlarını da durdurmuş.

 

http://www.bild.de/geld/wirtschaft/aktienkurs/von-volkswagen-bricht-ein-43264702.bild.html

Murat Kavuk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

http://www.radikal.com.tr/hayat/volkswagenden-arac-sahiplerine-1000-dolar-1475451/ 

 

... 500 Dolar nakit vereyim, üstüne 500 Dolar'lık da servis kredisi tanımlayayım

... başını ağrıttım,kusura bakma ... gel, barışalım.

VaG'dan beklemediğim kibirden uzak (ama kesinlikle isabetli) bir proje olmuş. Amerika'lı tüketici (sosyal anlaşma gereği) özür dileyip ona elini uzatan VaG'a "de get len!" cevabını vermeyecektir.  :claps:

Kaan Yagizer tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...
  • 1 ay sonra...

Vw aralık ve yıllık rakamlarını açıkladı.

Şimdilik burada sebebi ortada. Tüm firmalar açıkladıktan sonra ayrı başlıkta hepsini paylaşırız artık.

 

568fe0aa5e95b_ScreenShot2016-01-08at18.1

Bu da tüm grup

 

568fe18c1bee8_ScreenShot2016-01-08at18.1

 

 

Fikir amaçlı, Çin'de Ford 1,115,124  araç satmış 2015 yılında. Geçen yıla göre %3 fazla.

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Vw Grup önümüzdeki 1-2 yıl içerisinde çok ciddi mali sıkıntılara gebe diye öngörüyorum.

 

Global pazarda başka markaların pazarından çalarak agresif büyüdüler ve "birileri" medya yoğun bir kampanya ile tepesine çok sert vurmaya başladı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 hafta sonra...
  • 2 hafta sonra...

Özellikle Amerika'daki düşüş emisyon skandalına bağlanabilir. Avrupa'yı az daha etkilenmiş geçici bir daşgalanma olarak yorumluyorum.

Dünya genelindeki artışı da görmezden gelmeyelim. 

Yani VW yandı, bitti kül oldu diyenlerin kulakları çınlasın. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...

Konuyu burada özetlemiştim: 

Alman Die Welt'in haberine göre Hürriyet'in tercümesi ile taraflar arasında anlaşma sağlanmış, buyurun:

Welt Online’ın bildirdiğine göre, VW’ye tanınan sürenin dolmasına kısa bir süre kala, başta ABD adaleti, ABD Çevre Koruma Dairesi (EPA), Kaliforniya Çevre Dairesi (CARB) ve ilgili kurumlar arasında uzlaşmaya varıldı.

Dava açılmasının önüne geçildi

Detaylar tam olarak belli olmamakla birlikte anlaşma gereğince, ABD’de söz konusu programla donatılmış VW marka dizel araç alanlara 5 bin dolar tazminat ödenecek. Ayrıca VW, otomobillerin geri çağrılması ve gerekli donanımların takılması nedeniyle oluşacak masrafları karşılayacak, yüklü miktarda ceza ödeyecek ve çevre konusunda gerekli önlemleri alacak. Bunun karşılığında ise, VW aleyhine dava açılmayacak.

Süre Perşembe günü saat 17:00’da doluyordu

Welt Online, anlaşmanın detaylarının Perşembe günü öğleden sonra ilgili hakim Charles Breyer tarafından San Francisco’da açıklanacağını duyurdu. Breyer’in anlaşma sağlanması konusunda VW’ye Perşembe günü saat 17:00’ye kadar süre tanıdığı, anlaşma sağlanamaması durumunda Breyer’in VW’ye karşı yaz aylarında dava açmaya hazırlandığı belirtiliyor.

Dünya çapında yaklaşık 11 milyon aracı özel bir programla manipüle eden VW’nin, ABD’de  600 bin dizel otomobilin emisyon değerleriyle oynadığı ortaya çıkmıştı.

Söz konusu anlaşmanın, Avrupa’da satılan milyonlarca dizel otomobil için de baz olarak alınacağı belirtiliyor.

http://www.hurriyet.com.tr/volkswagen-emisyon-krizi-nedeniyle-musterilerine-5-bin-dolar-odeyecek-40092089

Olasıdır ki tazminat bedelinin hesaplanması dünya ölçeğinde düşünülmüş ve VAG tarafından ayrıldığı beyan edilen 6-7 Milyar Avroluk bütçe çerçevesinde gerçekleşmiştir.

Konu soğumaya ve unutulmaya terk edilecek, kullanıcılar da aldıkları sus payı ile mutlu olacaklar. 

Ne demişler?

Oyunda, altını olan kuralı koyar,

Kuralı koyan altını alır.

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

5 saat önce, Cem Boneval said:

Oyunda, altını olan kuralı koyar,

Kuralı koyan altını alır.

 

Bütün yaygaranın özeti bu kadar aslında. Uluslararası bir itibar meselesi eldivenleriyle düello yapan centilmenler(!) arasında adil bir biçimde çözüldü. Demokrasi, hukuk ve insanlık kazandı :P VW'si olan kandırılmışlar fazladan 5000 kazandı. :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 saat önce, Semih O. said:

VW'si olan kandırılmışlar

Aslında dolandırılan devlet, kullanıcı aracı emisyon değerine bakarak almıyor ki. 

Ama devlet mekanizmaları da can damarlarını kesmek istemiyorlar küresel sermaye devrinde.

Mecburen hoşgörüyor, tüketiciye de sus payı verdiriyor ki sorun çıkarmasın. 

Düzen böyle işliyor, bu nedenle ilk günden beri konunun fazlaca abartıldığını, bir şekilde soğutulacağını düşündüğümü yazmıştım. 

Keşke VW sahibi olsaydım denilecek durumlardan biri oldu :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.