Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2015 Dizel bmw 184 hp lik arabalarda son hız 234 km bu hızlar artık olağan otolarda bir yanlışlık var dememin nedeni 240. Km yi geçtim bu araçla yoksa orasını burasını kurcalamak değil amaç ilave olarak eğer verilen son hız limitlenmiş değilse (yani motorun kapasitesi o kadar ise) rüzgar ve eğim gibi nedenlerle de bunu aşabilirsiniz. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tayfun ozden Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2015 Türklere güvenmek yaşamımızın anlamı yakup bey tr ford bukonıda ne diyor merak ettim sizde bir bilgi varsa sevinirim 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2015 Türklere güvenmek yaşamımızın anlamı yakup bey tr ford bukonıda ne diyor merak ettim sizde bir bilgi varsa sevinirim Bu konuda ne diyor derken son süratı hakkında diyorsanız bu üçüncü olacak, yukardaki gibi diyor Sanırım ben anlamıyorum; siz limiti kaldırırsam ne olur mu diyorsunuz? Türkiye Ford sizin işinize karışmaz Avrupa Ford'da öyle. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tayfun ozden Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2015 Limiti kaldırtmadım belki ben anlatamadım siz 2.3 mustangın son hızının 234 km olduğunumu yazdınız yoksa benim verdigim sınır olan 145 mili mi hesapladınız Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2015 Limiti kaldırtmadım belki ben anlatamadım siz 2.3 mustangın son hızının 234 km olduğunumu yazdınız yoksa benim verdigim sınır olan 145 mili mi hesapladınız Hayır. Teknik veriler bunlar; 2.3 Mustang 234 km/h5.0 Mustang 250 km/h2.3 Focus RS (350 ps) 266 km/h Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Gün Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2015 Son sürat bencede az. benim eski aracım passat 1.8 t bile 240 ı deviriyordu. Evet zor deviriyordu ama yol durumu uygunsa en azından son sürat olarak bir sınırlama yoktu. Tabiki ben sürat yapılmasına karşıyım, ülkemizin yolları uygun değil, ama mustang için en azından 250 olmalıydı diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2015 Son sürat bencede az. benim eski aracım passat 1.8 t bile 240 ı deviriyordu. Evet zor deviriyordu ama yol durumu uygunsa en azından son sürat olarak bir sınırlama yoktu. Tabiki ben sürat yapılmasına karşıyım, ülkemizin yolları uygun değil, ama mustang için en azından 250 olmalıydı diye düşünüyorum. Devirmesi ile tekniği bir değil. Sizin aracınızın tekniği 220 km/h civarı. Son hız denilen şeyin parametleri aşırı fazla, zor iş değil bunu arttırmak veya azaltmak. Her araç belirli şartlar altında dizayn edip sınırlanır bu konu tartışmaya pek açık olmayan bir şey. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tayfun ozden Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2015 Ben aracımı kısa süre sonra deneyeceğim videosunu burda paylaşırım ben emin olun hız tutkunu değilim bir mustangtan tam olarak beklediğimde hız değil Zaten ama insan tabiatı bu kadar Agrasif bir tasarımdan fazla şeyler bekliyor çünki konu tasarım olduğunda bu kasa inanılmaz gerçek görüntüsü fotoların çok önünde tabi bu göreceli en azından benim için böyle birde gözden kaçırılan çok önemli bir detay var bir arabanın 240 kilometre yapmasından çok o hıza nekadar zamanda çıktığı örnek iki araçta 240 km yapabilir ama biri diğerine bu süratlere çıkana kadar 1 km fark atması olası yakup bey paylaşım için tşk 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tayfun ozden Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 Yakup bey baktım hakikaten yazdığın gibi 234 km max hız mustangın 2012 mondeo 240 hp ohıza kolaylıkla çıkıyorken mustang biraz farklı olmalıydı sanırım artık bir deneme şart oldu ben 240 km yaptığımı hatta geçtiğimi hatırlıyorum çanakkale yolunda amayanılmış olabilirim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 Hocam bu araba ile kadranda 250 görmeniz çok çok çok mümkün zaten denemeyin boş yere Yaptım derseniz, bilen kimse inkar etmez. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tayfun ozden Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 günlük kullanım için çok kullanışlı bir araç özellikle oturma pzisyonu çok iyi ara hızlanmalar yine çok iyi son hızı çok sorun değil bizimki oyuncağını sevinçten kurcalayan çocuk misali mustangın en iyi yanı bence tasarım ve gördüğü ilgi kötü yanı sadece egzosdan birtürlü çıkmayan ses 4 silindirin verebildiği ses maalesef bir yere kadar bunun dışında almak isteyen dostlara tavsiye ederim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 Tayfun Bey sizi diğer konularımızda da görmek isteriz.Sadece Mustang de olunca bizi sevmediğinizi düşünüyoruz. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tayfun ozden Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 davetin için tşk daha önce ford aracım olmadı dostum sadece takip ediyorum 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 14, 2015 2.3 Ecoboost'a güzel dokunuşlar, 500+ HP, 464 Torq ! Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Ekim 20, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 20, 2015 (düzenlendi) Şeritler gayet sexy olmuş Limit konusuna (hız) gelince ... doğrudur. Araçta 230+ Km/h'de cut-off var. Arkadaşlarımın da belirttiği gibi yol eğimi / rüzgar gibi koşullar nedeni ile aracın son hızı değişebilir ama ECU üst sınır'a ulaşıldığında yazılımı gereği ateşlemeyi kesiyor. ...neden? Emisyon + sigorta değerleri. Diyeceksiniz ki ne alaka? ...şöyle ... biliyorsunuz ( EC genelinde) sigorta değerlerinde beygir gücü + son hız sigorta bedellerinde belirleyici etken (kullanıcının yaşı ve trafik sicili vs. ile birlikte) örnek veriyorum : fabrika son hızı 235km/h olan bir araç ile 250km/h olan araçların arasında %15+ sigorta bedeli farkı var (en az... bu miktar kullanıcının riski ile orantılı olarak artıyor) Yani fabrika aracın son hızını "makul" bir noktada sabitliyor, kullanıcı bu sayede görece -mantıklı- sigorta bedeli teklifi alabiliyor. ...peki ya limit olayı içine sinmezse? Sonuça 230+ km/h'de bile o kaputun altında hala kullanılmayan beygirler var Araç sahibi üreticinin bilgisi dışında tabi ki aracında değişiklikler yapabilir. Bu son kullanıcının tercihidir, biz karışamayız. Fikrimiz sorulur ise basitçe "yapmayın!" deriz ama daha öteye geçmeyiz çünkü haddimiz değil. Ekim 20, 2015 Kaan Yagizer tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap