Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford Mustang Türkiye'de (Ön İnceleme)


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Dizel bmw 184 hp lik arabalarda son hız 234 km bu hızlar artık olağan otolarda bir yanlışlık var dememin nedeni 240. Km yi geçtim bu araçla yoksa orasını burasını kurcalamak değil amaç 

ilave olarak eğer verilen son hız limitlenmiş değilse (yani motorun kapasitesi o kadar ise) rüzgar ve eğim gibi nedenlerle de bunu aşabilirsiniz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Türklere güvenmek yaşamımızın anlamı yakup bey tr ford bukonıda ne diyor merak ettim sizde bir bilgi varsa sevinirim

Bu konuda ne diyor derken son süratı hakkında diyorsanız bu üçüncü olacak, yukardaki gibi diyor :) 
Sanırım ben anlamıyorum; siz limiti kaldırırsam ne olur mu diyorsunuz? Türkiye Ford sizin işinize karışmaz :) Avrupa Ford'da öyle. 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Limiti kaldırtmadım belki ben anlatamadım siz 2.3 mustangın son hızının 234 km olduğunumu yazdınız yoksa benim verdigim sınır olan 145 mili mi hesapladınız

Hayır. Teknik veriler bunlar; 

2.3 Mustang 234 km/h
5.0 Mustang 250 km/h
2.3 Focus RS (350 ps) 266 km/h 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Son sürat bencede az. benim eski aracım passat 1.8 t bile 240 ı deviriyordu. Evet zor deviriyordu ama yol durumu uygunsa en azından son sürat olarak bir sınırlama yoktu. Tabiki ben sürat yapılmasına karşıyım, ülkemizin yolları uygun değil, ama mustang için en azından 250 olmalıydı diye düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Son sürat bencede az. benim eski aracım passat 1.8 t bile 240 ı deviriyordu. Evet zor deviriyordu ama yol durumu uygunsa en azından son sürat olarak bir sınırlama yoktu. Tabiki ben sürat yapılmasına karşıyım, ülkemizin yolları uygun değil, ama mustang için en azından 250 olmalıydı diye düşünüyorum.

Devirmesi ile tekniği bir değil. Sizin aracınızın tekniği 220 km/h civarı. Son hız denilen şeyin parametleri aşırı fazla, zor iş değil bunu arttırmak veya azaltmak. 
Her araç belirli şartlar altında dizayn edip sınırlanır bu konu tartışmaya pek açık olmayan bir şey.

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben aracımı kısa süre sonra deneyeceğim videosunu burda paylaşırım ben emin olun hız tutkunu değilim bir mustangtan tam olarak beklediğimde hız değil Zaten ama insan tabiatı bu kadar Agrasif bir tasarımdan fazla şeyler bekliyor çünki konu tasarım olduğunda bu kasa inanılmaz gerçek görüntüsü fotoların çok önünde tabi bu göreceli en azından benim için böyle birde gözden kaçırılan çok önemli bir detay var bir arabanın 240 kilometre yapmasından çok o hıza nekadar zamanda çıktığı örnek iki araçta 240 km yapabilir ama biri diğerine bu süratlere çıkana kadar 1 km fark atması olası yakup bey paylaşım için tşk 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakup bey baktım hakikaten yazdığın gibi 234 km max hız mustangın 2012 mondeo 240 hp ohıza kolaylıkla çıkıyorken mustang biraz farklı olmalıydı sanırım artık bir deneme şart oldu ben 240 km yaptığımı hatta geçtiğimi hatırlıyorum çanakkale yolunda amayanılmış olabilirim

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

günlük kullanım için çok kullanışlı bir araç özellikle oturma pzisyonu çok iyi ara hızlanmalar yine çok iyi son hızı çok sorun değil bizimki oyuncağını sevinçten kurcalayan çocuk misali mustangın en iyi yanı bence tasarım ve gördüğü ilgi kötü yanı sadece egzosdan birtürlü çıkmayan ses 4 silindirin verebildiği ses maalesef bir yere kadar bunun dışında almak isteyen dostlara tavsiye ederim

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şeritler gayet sexy olmuş :)

Limit konusuna (hız) gelince ... doğrudur. Araçta 230+ Km/h'de cut-off var. Arkadaşlarımın da belirttiği gibi yol eğimi / rüzgar gibi koşullar nedeni ile aracın son hızı değişebilir ama ECU üst sınır'a ulaşıldığında yazılımı gereği ateşlemeyi kesiyor. 

...neden?

Emisyon + sigorta değerleri.  Diyeceksiniz ki ne alaka? ...şöyle ... biliyorsunuz ( EC genelinde) sigorta değerlerinde beygir gücü + son hız sigorta bedellerinde belirleyici etken (kullanıcının yaşı ve trafik sicili vs. ile birlikte) örnek veriyorum : fabrika son hızı 235km/h olan bir araç ile 250km/h olan araçların arasında %15+ sigorta bedeli farkı var (en az... bu miktar kullanıcının riski ile orantılı olarak artıyor) 

Yani fabrika aracın son hızını "makul" bir noktada sabitliyor, kullanıcı bu sayede görece -mantıklı- sigorta bedeli teklifi alabiliyor.

...peki ya limit olayı içine sinmezse? Sonuça 230+ km/h'de bile o kaputun altında hala kullanılmayan beygirler var  :)  Araç sahibi üreticinin bilgisi dışında tabi ki aracında değişiklikler yapabilir. Bu son kullanıcının tercihidir, biz karışamayız. Fikrimiz sorulur ise basitçe "yapmayın!" deriz ama daha öteye geçmeyiz çünkü haddimiz değil. 

 

Kaan Yagizer tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.