Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Önerilen Mesajlar

Yabancı arkadaşlardan aldığım bilgi doğrultusunda :D araç şehir içinde 7.5 yakıyormuş sakin kullanımda,performanslıda 9 yaksın yani ne olacak. :)

Abi sakin kullanım diye diye sağ şritte 180 bg lik arabyla 50 km hızlamı gitcen,yapamazsıııın,millet dalga geçer,ayrıca şehiriçinde sık dur kalklarda o araba en az 9,9,5 yakar,gözünü benzin göstergesinden kaldıramzsın..Ford bu,benzin konusunda mercedesten bile çok yakmasıyla ünlü...Ecoboost daha çok performansı arttıran bir teknoloji,yakıtı düşürmeye yönelik değil..Amerikalılarda benzin korkusu olmayınca adamlar beygir gücüne takık olmuşlar,benzin fiyatı umurlarında değil.1 Lt benzin Amerikada 1 Tl den biraz daha aza satılıyor...Avrupa ülkelerinde de zengin avrupalı ile biz birmiyiz...Ben Türkiyede benzinli araba sürmem,hele Ford asla...Clio var bende şu an benzinli,fordun yanında lpgli gibi hissettiriyor adamı :kıhkıh: ...Yinede tercih senin para senin dostum... :P

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tamamen yanlış bilgi :kıhkıh:

Ecoboost adı üstünde az tüketmesi için üretilmiş şanzuman kombinasyonu ile performans sunuyor.

bu motor abd'de kullanılmıyor.

not: Abd artık bildiğiniz gibi değil tüketime çok önem veriyorlar..Sıkıntı başladı..Küçük motorlara dönüyorlar.

hybrd üretimleri çok arttı.

not2 : Grand C-Max 500 km lik ist testinde 9 litre civarı tüketim gösterdi..Start-stop yok ve ağırlık farkı en az 100 kg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tamamen yanlış bilgi :P

Ecoboost adı üstünde az tüketmesi için üretilmiş şanzuman kombinasyonu ile performans sunuyor.

bu motor abd'de kullanılmıyor.

not: Abd artık bildiğiniz gibi değil tüketime çok önem veriyorlar..Sıkıntı başladı..Küçük motorlara dönüyorlar.

hybrd üretimleri çok arttı.

not2 : Grand C-Max 500 km lik ist testinde 9 litre civarı tüketim gösterdi..Start-stop yok ve ağırlık farkı en az 100 kg

Dur 32.Günde Kılıçdaroğlu var,onu dinleyeyim de şu ecoboostu konuşalım senle... :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Test ettiğim ecoboost 603 km de idi ve ortalama 12 litre gösteriyordu. Temsilci herkesin 5000-6000 devirlerde kullandığını söyledi o nedenle yüksek oldğunu söyledi.

12 litre dehşet rakam tabi... daha yeni motor ve kullananlarda hep devirli kullanınca.. ama normal şehiriçi kullanımda da 9 un altına düşmez sanırım...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

12 litre dehşet rakam tabi... daha yeni motor ve kullananlarda hep devirli kullanınca.. ama normal şehiriçi kullanımda da 9 un altına düşmez sanırım...

Kullanıma bağlı bence çok devirli kullanmadan sakin gidersen(nasıl dayanılacaksa artık) teknik değerlere yaklaşılabilinir.Birde bu özel teknoloji falan diyorlardı ses için fakat kullanan herkes motor sessizdi diyor sessiz olması güzel tabiki ama seste normal benzinliden ne gibi farklılıklar var dikkat edebildiniz mi?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kullanıma bağlı bence çok devirli kullanmadan sakin gidersen(nasıl dayanılacaksa artık) teknik değerlere yaklaşılabilinir.Birde bu özel teknoloji falan diyorlardı ses için fakat kullanan herkes motor sessizdi diyor sessiz olması güzel tabiki ama seste normal benzinliden ne gibi farklılıklar var dikkat edebildiniz mi?

Ya şu sakin kullanım lafı beni gıcık ediyor..Kardeşim alıyorsun 180 HP arabayı,sağ şeritte 50-60 Km ile gidiyorsun,solundan tüplü Hacı Murat Vınnnn diye geçiyor...Eeee ,ne anladım ben 180 HP dan Ecoboosttan...O kadar para ver ama gaza basama...Bir,iki sabrediyorsun sonra veriyorsun gazı,sonra bir bakıyorsun ortalamalar 12 den aşağı değil,bu seferde kafayı yiyorsun..Hadi Ecoboostta 9.5 olsun en iyimser tahmin...Sinirlerinize hakim olamazsınız beyler,kafayı yersiniz,söylemedi demeyin...Haa para bol,ben basarım diyorsanız o zaman kardeşim demezler mi size,niye Ford aldın,git BMW al,Scirocco al,Alfa Romeo Al diye....Neyse,sizin bileceğiniz iş... Birde şu sessizlik işi..Allah aşkına yaa,siz ne kadar bir sessizlik istiyorsunuz,sonuçta altınızda zangır zangır bir makina ve dönen 4 tane teker var,illaki ses olacak ve olmalıda..Sıfır ses istiyorsanız gidin elektrikli bişey alın,fluence çıkacakmış mesela onu alın yahu...Benim sattığım Focus 2,5 şehir içinde gayet sessizdi ,şehirler arasında da çok az rüzgar sesi alıyordu,motor sesi hiç yok gibiydi..Haaa,siz illa ses varmı diye sürekli kulaklarınızı radar yaparsanız,bütün sesleri duyarsınız...Açın sevdiğiniz müziği hafiften dinleye dinleye sürün arabanızı yaaa...

Sakin kullanım da da ısrar ediyorsanız gidin 1.2 benzinli minik bir araba alın kullanın sakin sakin agalar... :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sayın bora bey

sanırım siz tam olarak idrak edemediniz,

Bakın efendim , Test sürüşlerinde ki sürüş tarzları ayrıdır , bir kullanıcının sürüş tarzı ayrıdır..Sen her saniye gaza tam gaz basmazsın..

Araç seçimlerinde kişileri saygı göstermek gerekir..

Dizel Benzinli kavgaları çok gereksiz şeyler..Elma ve Armut kıyaslamasının bariz örneğidir.

Size şunu söylüyim 1.500 kg eski bir şanzumana sahip 180 ps 2.0T aracımız S60 bile 13 litre gibi tüketim veriyor.Yeri geliyor çok basıyorum yeri geliyor trafikte kalıyoruz..

bu araç test arabası olsaydı emin ol 16 larda gezerdi..

Sakin sürüş demek sizin dediğiniz demek değildir.Bilmem anlatabildim mi

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

O diilde ben asıl yazacağımı unuttum bak sizin yüzünüzden yaaaa....Şu yoruma göre son çeyrekte gelecek teknolojiler :

1-Kör Nokta Uyarı Sistemi

2-Şerit Takip Sistemi

3-Otomatik Kısa-Uzun Far

....veeee...Çok büyük ihtimal,sizlerin Ford Otosana bolca yollayacağınız talep formları sayesinde:

4-Sony Cd-Radyo çalar....

İşte Yorum...

Yorum-Selim ERKEK

Yeni Focus’un getirdiği yeniliklere baktığımızda büyük bir gelişme kaydettiğini görüyoruz. Otomatik park asistanı ve aktif şehir içi güvenlik sistemi bunların başında geliyor. Yeni Ecoboost motorlar Focus’a büyük dinamizm katıyor ve bu ailenin en büyük kozu olan sürüş zevkini arttırıyor. Ford mühendisleri aracın yol tutuşunu arttırmak için özel bir tork kontrol sistemi geliştirmiş. Viraj çıkışlarında gaza yüklendiğinizde içeride kalan tekere fren yapan sistem, hem bu tekerin patinaja düşmesini engelliyor hem de buraya iletilen torkun kesilerek viraj dışında kalan ve yola daha iyi tutunabilen tekere iletilmesini sağlıyor. Araçta yakıt tasarrufu amacıyla da bir çok şey düşünülmüş. Artık standart hale gelmeye başlayan start&stop sisteminin yanı sıra, Focus aktif ön ızgarasıyla da yakıt tüketimini düşürmeye çalışıyor.

Focus’un iç mekanı bu sınıfın en iyisi olamayacak kadar vasat. Bunun en büyük nedeni Türkiye’ye getirilmeyen Sony müzik sisteminin eksikliği yüzünden aracın büyük bir Fiesta gibi hissettirmesi. Bu konuyu Ford yetkililerine sordum ve Sony ses sisteminin müşteri talepleri doğrultusunda bu yılın dördüncü çeyreğinde getirebileceklerini söylediler. Aracın iç mekanında kullanılan yumuşak yapılı malzemelerin kalitesi oldukça memnun edici. Yeni Focus yalıtım anlamında da ciddi mesafeler kat etmiş ve bu sayede konfor önemli ölçüde artmış. Yakıt tasarrufu amacıyla elektrikli hale getirilmiş yeni direksiyonun kullanımı çok rahat. Eski Focus direksiyonunun böyle kaygıları yoktu ancak açıkçası ben onun daha zevkli olduğunu düşünüyorum.

Türk otomobil müşterisinin Focus’ta eleştireceği kısım ise bagaj hacmi olacaktır. Hatcback modelin 277 litrelik bagaj hacmi küçük kardeşi Fiesta’dan bile daha az. Focus II sedanın 526 litrelik devasa bagaj hacmi yeni jenerasyon Focus Sedan’da 372 litreye düşmüş. Tam boy stepne kullanılması sebebiyle bu kadar daralan bagaj hacmi Türk tüketicisinin tercihlerini etkileyebilir. Hatta bu sebeple Focus II satışlarının bir süre eskisinden daha başarılı şekilde devam edeceğini düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sayın bora bey

sanırım siz tam olarak idrak edemediniz,

Bakın efendim , Test sürüşlerinde ki sürüş tarzları ayrıdır , bir kullanıcının sürüş tarzı ayrıdır..Sen her saniye gaza tam gaz basmazsın..

Araç seçimlerinde kişileri saygı göstermek gerekir..

Dizel Benzinli kavgaları çok gereksiz şeyler..Elma ve Armut kıyaslamasının bariz örneğidir.

Size şunu söylüyim 1.500 kg eski bir şanzumana sahip 180 ps 2.0T aracımız S60 bile 13 litre gibi tüketim veriyor.Yeri geliyor çok basıyorum yeri geliyor trafikte kalıyoruz..

bu araç test arabası olsaydı emin ol 16 larda gezerdi..

Sakin sürüş demek sizin dediğiniz demek değildir.Bilmem anlatabildim mi

Ya Yakup,senin sakin sürüş dediğin genel anlayışta anlaşılan şey değil..O senin dediğin aracın ekonomik kullanımı olarak anlaşılıyor bizde... Yani doğru vites oranı,doğru zamanlama ve doğru sürüş tarzı...

Ben dizel tartışması yapmadım ki,benzinlinin ortalamasının çok düşemeyeceğini söyledim....Ben düşüncelerimi yazarım,tabiki adam araba alıcakkende gidip yanına onu alma bunu al demiyoruz,millet okur,ergin,reşit ve mümeyyiz ise kararını verir ve seçimini yapar..Ne yani,yazmayalımmı düşüncelerimizi de...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.