volkan sonmez Oluşturma zamanı: Aralık 11, 2015 Raporla Share Oluşturma zamanı: Aralık 11, 2015 Forumda araştırdım ama bulamadım. Netten baktığımda da çok sağlıklı cevaplar göremedim, genelde fanatizm dolu yorumlar okudum. Bir türlü cevabını bulamadığım bir sorudur. Neden "peugot alınmaz" derler. Sanayide ki usatasından tutunda çevremdeki herkes aynı görüşte ama sebebini tam olarak bana anlatabilene rastlamadım. Hatta, son 6 aydır araç bakıyorum. Ankara'da gezmediğim yetkili satıcı kalmadı diyebiliriz. Konuştuğum satış temsilcilerinin tamamı peugot alma diyor. Fakat 90%'ı peugot sahibi Ben bu işi anlamadım gitti. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Sebebi son yıllarda arıza oranlarının yüksek oluşu vb şeyler olabilir. Lakin şuan 308 modeli alınır, binilir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bedirhan Doğan Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Araba az yaksın diye hafif yapıyorlar. Hafif mal kalitesiz maldır. Klasik Fransız felsefesi... Sadece Peogeot mu? Renault da öyle, Citroen de öyle. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 1 dakika önce, Bedirhan Doğan said: Araba az yaksın diye hafif yapıyorlar. Hafif mal kalitesiz maldır. Klasik Fransız felsefesi... Sadece Peogeot mu? Renault da öyle, Citroen de öyle. Hafif mal kalitesiz mal değildir hocam, aman 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Evet Yakupun da yazdığı gibi şikayetler, arıza konusunda en azından ortada dolaşan söylentinin ortak buluşma noktası.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Önyargı çok, hor kullanılmaya fazla gelmiyor, düzgün şanzıman yapmaya son yıllarda başladılar, ama motor deseniz PSA motoru, garantisi diğer araçlar gibi, 308, 3008, 5008 filan euro ncap'ten 5 yıldızı almış, güvenlik olarak da çok sıkıntılı değiller demekki. Ben fransız sevmem, mümkünse almam, citroen'den çok bile çektim lanet pislik araba hayattan soğuttu beni ama en iyi arabanın en sorunsuz ve tabiki yolda bırakmayan araba olduğunu anlamamı da sağladı. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bedirhan Doğan Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 20 dakika önce, Yakup Çağatay said: Hafif mal kalitesiz mal değildir hocam, aman Elbette öyle ama, hafifliğin bir alt sınırı olmalıdır diye düşünüyorum Yakup Bey Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Şuan elimizde şu araba yetersiz diye bir veri yok ama Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Adem Kazıl Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Fransızlar çok makyajcı kalitesiz malzeme kullanıyorlar bir anda parlayıp hemen yok oluyorlar bana göre Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bedirhan Doğan Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Fransızlar kötü kokuları parfüm ile bastırırlar. Bu karakteristik özelliklerini otomobil tasarımına da yansıtıyorlar bence. O kaporta, altındaki kötü kokunun parfümü... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Zafer Yet Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 13 dakika önce, Adem Kazıl said: Fransızlar çok makyajcı kalitesiz malzeme kullanıyorlar bir anda parlayıp hemen yok oluyorlar bana göre Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Peugeot 207 1.4 HDi arabam vardı çok memnundum, evlenince eşiminde kullanabilmesi için otomatik araba almak için sattım, bir sıkıntısını görmedim, bana göre yeni arabaları özellikle 308 son derece güzel bir araba, kullandığı şanzıman Aisin firmasından ve şuan kullandığım MK4 MCA Mondeo'nun şanzımanın geliştirilmiş versiyonu, aynı firmanın malı olduğuna göre iyidir diye düşünüyorum. Çevremde bir çok arkadaşımda iş amaçlı kullandıkları Bipper 1.4 HDi var hepside memnun hele biri var ki 367.000 km. ye geldi arabada sadece bugüne kadar 225 binde turbo değişti, enjektörlere bakım yapıldı hepsi o kadar arabada dökülme falan yok halen mis gibi biniyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 İyi kullanılırsa her araba dayanır, hor kullanmayı karşılaştırmak lazım, şirket arabası olarak, kiralama aracı olarak bakılmalı. Tabi bu da tek başına kriter sayılamaz, çünkü yanlış hatırlamıyorsam sürekli soğukken zorlanan Porsche motorları da cortluyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Yıllarca ve hala Şahin'i baş tacı etmiş bir milletin kalkıp da Peugeot, Citroen ya da Renault'ya laf etmesinde mantık aramak ne kadar anlamlı bilemiyorum. Avrupa'da ve belki de dünyada otomobil teknolojisinde Almanlar başı çekiyor ve standartı belirliyor. Ergonomiden ekonomiye, motor verimliliğinden sürüş özelliklerine özenli ve planlanmış bir denge var bu araçlarda. Fransızlar kendi yollarında gitmek konusunda oldukça inatçılar. Taklitçiliğe soyunmadıkları gibi iyileştirme konusunda yeterince özenli de değiller. Sonuçta ergonomisi sınırda, konforu genelde iyi ama sürüş dinamikleri orta halli üretimleri var. Ne kullanrıken ne de dayanıklılık ve bakımda Alman standartını yakalayamıyorlar. Pek çok yaratıcı teknolojiye imza atmış olmalarına rağmen bütününde bakınca aynı tadı vermiyor tüketiciye. Ve evet daha fazla arıza çıkarıyorlar. Ama lütfen sorunu kasa ağırlığına indirgeme hatasına da düşmeyelim. Aşağıda bağlantısını veriyorum, ADAC (Alman otomobil kulübünün) 2015 yılında arıza nedeniyle yolda kalma istatistikleri var. Marka, ortalama yıllık 1000 km, model yılına göre her 1000 araçtaki arıza adedi tablo olarak verilmiş. Koyu yeşil çok iyi, açık yeşil iyi, sarı, vasat, kırmızı kötü. Renkler yıllara göre arıza oranlarından hesaplanyıor. İncelerseniz uzak durulacak arabaları görmek mümkün. İlginç olan forum konusu Focus'un da eskilerde karnesi pek iyi değil hani... https://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/pannenstatistik_detailergebnisse_2015/pannenstatistik_untere_mittelklasse.aspx?ComponentId=235102&SourcePageId=47921 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Kalmış Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Focus 2008 den sonra yeşil tonlarını görmüştür diye umuyorum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap