Semih O. Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2015 (düzenlendi) Bilmiyorum bağdaşır mı ama iş gereği uzun süre Partner Tepee kullandım, iş gereği bir çok araba kullandım, partner bunların arasında birçok C sınıfı araçtan bile daha keyifli, rahat ve güvenli geldi. Geçen 4-5 seneye rağmen hala da bu fikrim değişmedi. Servisini de yakinen biliyorum o da gayet iyi. Bir de yakin zamanda yeni 208, 308, 2008 ve 3008'e baktım. 208 ve 2008'in diğerleriyle alakası yok. Malzeme kalitesi rezalet, konforsuz ve ozensizler. Ama ben ilgi duyuyor olsam 308 ve 3008'i es gecmezdim. Ama ilk sıraya da koymazdım herhalde. işte bunlar hep ön yargı... Aralık 11, 2015 Semih O. tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan erden Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 (düzenlendi) sorun araçların elektronik arızaları çok vermesi.ekonomi konusunda rakibi neredeyse yok fransızların. ancak bazı modellerinin özelliklede 301 kalitede rezalet. birde sıfır fiyatları türkiyedeki fransızlara bakış açısınıda dikkate alırsak rakipleri ile kıyasla fazla. 2,el piyasasındaki değer kaybı hızlı oluyor. kardeşimde 2011 308 dizel otomatik var. sıkıntı konusunda pek şikayeti yok, araç 70000kmde enjektörün tekinde biraz sıkıntı varmış değişimi için 600 tl istemişler,biraz canını sıktı o kadar. Aralık 12, 2015 Serkan erden tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bahadır Atay Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Tokluk hissi az ve ciddi bir süspansiyon sorunu var çok sert vuruyor bu da trim sesiyle beraber ortaya konforsuz durum oluşturuyor elektrik arızalarınında çok olduğunu duydum.yollarda bir farı yada stopu yanmaya modelli araba varsa büyük bi ihtimalle fransız arabasıdır 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Sümer Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 (düzenlendi) Bu konu açıldığında Cem hocamın daha önce de paylaştığı ADAC çizelgesi gelmişti. (tekrar paylaşıp hatırlattı için teşekkürler) Yakın zamanda Peugeot'in 308 1.6 BlueHDi EAT6 dokunmatik ekranlı Full+Full aracını test etme şansını buldum. Şanzıman ve özellikle dış tasarımını çok beğenmeme rağmen, motor performansı bana yetersiz geldi. Yine fransızlarda hep dikkatimi çeken tasarım harikası(ymış) gibi gösterdikleri iç mekanda garipsediğim şeyleri hemen buldum. (Direksiyon simidinin içinden değil üzerinden görünen, biri sağdan diğeri soldan kalkan ibreler gibi) Kısa göğüs iç mekanda ferah bir hava verse de yine iç mekandaki plastik hissiyatı insanın içini ürpertici nitelikte. Eskilerine de bindiğimde genelde zamanla kapılarının garip kapandığını gördüğüm, En kalitelilerinin Citroen olduğunu düşündüğüm Fransız markası. Citroen'in de DS serisi bana janjanlı cips paketi gibi geliyor doğrusu. ( Tadı güzel ama paketin yarısı hava olabilir ) Aralık 12, 2015 Serkan Sümer tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan erden Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 5 saat önce, Bahadır Atay said: Tokluk hissi az ve ciddi bir süspansiyon sorunu var çok sert vuruyor bu da trim sesiyle beraber ortaya konforsuz durum oluşturuyor elektrik arızalarınında çok olduğunu duydum.yollarda bir farı yada stopu yanmaya modelli araba varsa büyük bi ihtimalle fransız arabasıdır yollardaki durum dediğin gibi, birde stop lambası sıkıntılı golf çok görüyorum. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
volkan sonmez Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 (düzenlendi) Fikirleriniz için teşekkür ederim. 308 benim de çok hoşuma gidiyor ama aklımda hep bu söz vardı. Neyse sonunda focus için bu gün sipariş formu doldurdum, kapora verdim Hayırlısı bakalım. Aralık 12, 2015 volkan sonmez tarafından düzenlendi imla 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 21 dakika önce, volkan sonmez said: Fikirleriniz için teşekkür ederim. 308 benim de çok hoşuma gidiyor ama aklımda hep bu söz vardı. Neyse sonunda focus için bu gün sipariş formu doldurdum, kapora verdim Hayırlısı bakalım. Hayırlı olsun diyelim o zaman. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
volkan sonmez Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Teşekkür ederim. Şeker kırmızı istedi hanım ama Türkiye'de yokmuş ne yazık ki Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Sümer Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Öncelikle hayırlı olsun, Focusların renk yelpazesinin özenilerek hazırlandığı belli. Kimi asil, kimi sportif, kimi kararlı duruyo derken, işin en güzel tarafı bence. Renkler ve zevkler belki tartışılmaz ama HB kasaya şeker kırmızı rengi yakıştırıyorum, Sedan ise aytozu gri ve buz beyazı çok tutan renkler. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burhan Bakar Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Hayırlı olsun Fransız araçlarının birçoğunda içte ve dışta kullanılan malzemeler rakiplerinden aşağı seviyede,kendi gözlemim olarak peugeot diğer Fransızlardan daha çabuk dökülüyor ve tasarım olarak çirkin bulmakla beraber birçok peugeot araç aynı yaştaki rakiplerinden daha eski görünüyor ama kullandıkları motorları çok beğeniyorum,uzun ömürlü ve verimli motorlar. Kendim 3 yıla yakın(45.000) 1.4 hdi nemo kullandım ve beni birkez olsun üzmedi,ne bir arıza verdi nede bir şikayetim oldu,etrafta da birçok hdi motor var ve bunlarda da bir sıkıntı yok Çok fazla sayıda araç kullanma ve yolculuk etme şansım oluyor malesef maliyet azaltma nedeniyle gün geçtikçe yeni araçlarda kullanılan malzeme kalitesinin azaldığını görüyoruz tabi bu konuda araçları hafifletmeleri de büyük etken,mesela eski bir Focusa biniyorsunuz sürüş keyfi yeni bir Focus gibi değil ama kullanılan malzeme kalitesine bakıyosunuz yenisinden çok önde 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Hangi eski focus, yeni focuslardan kaliteli Focus 2 değil sanırım o focus 1 belki deriz ama o da yer yer iyi iken yer yer vasat sayılır yani süper değildi. 8 sene focus 1 ghia, 7 sene focus 2 titanium'a binen biri olarak. Focus 3'e sahip olmasamda mal ortada. Sürüş keyfinde ise F1>F2>F3 denilebilir. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burhan Bakar Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Dün 60-70 km kadar yine bir 2015 focus kullandım sanırım 95 ps idi,sizin söylediğiniz aksine focus 2 deki malzeme kalitesi bana çok daha iyi geliyor Yumuşak sürüş yapılırken araçların sürücüye verdiği rahatlık hemen tüm araçlarda eski modellerinden hep daha önde Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Bugün Autobild dergisinde kapsamlı bir marka güvenilirliği çalışması yayınlandı. Sıralamaya bakınca VAG grubuna yakınlığı ile bilinen derginin bu kez nesnel yaklaşmış olabileceğini düşündüm. Kapsamlı olması çok parametreli bir değerlendirme şablonu kullanmış olmalarından, detaylı anketler, geri çağırma süreçleri, TÜV raporları, servis raporları, uzun yol testleri, garanti raporları ve okuyucu bildirimleri esas alınarak sıralama yapılmış. Şöyle (iyiden kötüye): 1. Kia, Mazda 3. Honda, Hyundai, Toyota 6. Volvo 7. BMW, Dacia 9. Nissan 10. Mercedes 11. Opel, Renault, Seat 14. Audi, Skoda 16. Citroen, Peugeot 18. Ford, VW 20. Fiat Şaşırtıcı... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 En güvendiğim marka = En güvendiğim servis Aslında işler bu kadar kolay. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Gün Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Bir saat önce, Cem Boneval said: Bugün Autobild dergisinde kapsamlı bir marka güvenilirliği çalışması yayınlandı. Sıralamaya bakınca VAG grubuna yakınlığı ile bilinen derginin bu kez nesnel yaklaşmış olabileceğini düşündüm. Kapsamlı olması çok parametreli bir değerlendirme şablonu kullanmış olmalarından, detaylı anketler, geri çağırma süreçleri, TÜV raporları, servis raporları, uzun yol testleri, garanti raporları ve okuyucu bildirimleri esas alınarak sıralama yapılmış. Şöyle (iyiden kötüye): 1. Kia, Mazda 3. Honda, Hyundai, Toyota 6. Volvo 7. BMW, Dacia 9. Nissan 10. Mercedes 11. Opel, Renault, Seat 14. Audi, Skoda 16. Citroen, Peugeot 18. Ford, VW 20. Fiat Şaşırtıcı... Mercedes'in kia ve Hyundai'den kötü olması kabul edilebilir bir durum değil. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap