Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 12, 2015 Ben pejo almam çünkü tipini sevmiyorum. Özellikle son dönemdeki tasarımları bana çok uzak. Pejo-citroen grubunun yedek parçası biraz daha pahalı, kaskosu yüksek oluyor nedense. Ve ikinci el zor gidiyor. O nedenle pejo-citroen çok tercih edilmez. Röno'yu bu gruptan ayırmak gerek, Türkiyede röno her zaman alınır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bahadır Atay Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2015 Doğu arabalarının sorunsuzluğuna tamam. ama kimse beni, ford un opelden ve fransız arabalarından daha çok sorun çıkardığına inandıramaz 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hamza Atmaca Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2015 Ben pejo 206+ kullandım 20b km.Şu anda el altında kullandığımız citroen c3 var.15b km yi geçti. Bu kötü imajda belki eski araćların sorunları vardır.Ama ben pejo olsun citroen olsun sorun yaşamadım kullandığım araćlarda.Yakıt ı ve şehir ićinde kullanım kolaylığı en başlıca + ları. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
İlhan Yalçın Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2015 Motor omru aslinda cok iyi yol tutuslar zayif o yuzden bence Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ömer Demir Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2015 Belki çok ikna edici olmayabilir ama ben de araba bakarken bilirkişilerden aldığım öneriler üzerine soğudum. İşin ilginç yanı bilirkişiler de ikna edici değillerdi. Çabuk problem çıkarması biraz kalitesiz olması sebebiyle tercih ederken ekstra düşündürüyor insanı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ocak 6, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 6, 2016 Amcam 2006 model bi 307 almıştı. Uzunca yıllar kullandı onu. Aldığında 60 bin km de idi. Temizdi. Hatasız boyasız falan işte... Bu arabayı 270-280 bin km civarında sattı. Motora rutin bakım dışında hiç bir masraf yapmadı. Tamam çok konforlu değildi, tok hissetmiyor, belki güven vermiyordu ama, teknik olarak hiç bir sorun yaşamadı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erkan T. Yanıtlama zamanı: Ocak 6, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 6, 2016 508 de bence d kasalar arasında güzel olanlardan. Yol tutusu falan da sıkıntılı değil. Konfor robotize şanzumana alışınca gayet güzel ve gercekten cok az yakıyor. İç tasarımda ise bir çok D kasadan iyi bence. 508 dışındakilere yorum yapamayacam Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2016 Biraz off topic ama istanbul anadolu yakası E5 aksında Peugeot bayisi kalmamıştı. Bir ataşehir can var çok içerde az araba var, bir ümraniye can var şerifalide , bir de bulgurluda var. Çok sapalar.. Ben o yüzden pek peugeotlara bakamıyordum. E5 kartalda Mira towers ın alt katına Peugeot bayii açılıyor gördüğüm kadarıyla. İyi olacak gidip araba görebileceğiz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2016 içten içe bu başlığı kınıyorum... bu şekilde olumsuz takılı bir başlık değilde "neden alınır" diyerek diğer noktalara dikkat çekilebilirdi. Pejo sahibi olsam kasıpkavururdum bu başlığı. sanki pejo ile ford arasında dağlar kadar fark varmış gibi. biraz kendimizi yukarıda görüyoruz anlamsız şekilde. ford alıp ne sorunlar çeken insanlar var görüyoruz burada, aynı şekilde VW, röno vs.... pejonunda ekstra çok çıldırtıcı bir yanı olduğunu düşünmüyorum kaldı ki etrafımda yıllardır kullanan insanlar var. bence ford tüketim anlamında biraz fransızlardan ders alsa iyi olacak. 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2016 5 dakika önce, Mert Yürüyen said: bence ford tüketim anlamında biraz fransızlardan ders alsa iyi olacak. Kullanmayı bilmek gerek. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2016 2 dakika önce, Aydın Baran said: Kullanmayı bilmek gerek. evet haklısınız, ford a göre kendimizi kalibre etmemiz gerekiyor dimi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2016 8 dakika önce, Mert Yürüyen said: evet haklısınız, ford a göre kendimizi kalibre etmemiz gerekiyor dimi Kim yapacak kalibrasyonu? @Kaan Yagizer abiyemi müracaat edeceğiz İstanbul olarak 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2016 5 dakika önce, Gürkan Çakıroğlu said: Kim yapacak kalibrasyonu? @Kaan Yagizer abiyemi müracaat edeceğiz İstanbul olarak Hadi sizi Kaan abini var, ya biz ne yapacağız kendimizi kalibre ettirmek için, bizim Eskişehir servisi bize sizin modeliniz böyle der gönderir 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2016 31 dakika önce, Hakan Saraylı said: Hadi sizi Kaan abini var, ya biz ne yapacağız kendimizi kalibre ettirmek için, bizim Eskişehir servisi bize sizin modeliniz böyle der gönderir Hakan sıkıntı yok Seni misafir ederiz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 7, 2016 Pejo'nun alt yapısı basittir ve eskidir ayrıca ucuzdur, kimi kullanıcıların tercih etmeme sebebi budur. Bunlar ar-ge masrafını ciddi derecede düşürür ve farklı yönde geliştirmeye yönelir. Motorları ise iyidir sürekli böyleydi ve donanım & sunumu iyidir. Özetle üst yapı iyi alt yapı kötü. Türkiye'nin yollarının çok kötü olduğunu düşünürsek insanların neden bunu tercih etmediğini anlamak mümkün. Focus ise iç malzemesi kötüdür (Focus 2 örneğin) ama focusun alt yapısı iyidir ve hala geçilebilmiş bile değil, since 1999. Bunların hepsinin bir arada istersen çıkan sonuç bana göre A3 bu konu dışı oldu atlayalım. Kişilerin yorumlarını değerlendirmek yerine kendi tecrübeleriniz ve araştırmalarınızı yazmanız daha hoş olacaktır ki lüzumsuz tartışılmasın. Ford'un pejo'dan tüketim dersi almalı sözü ise talihsiz açıklama olmuş veya detaysız olmuş kibarcası. Neden alınmaz'a ek, satış sonrası hizmetler (servis ağı) ve 2.el'in etkisi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap