2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız×
Hoş Geldiniz!
Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
2011 Ford Fiesta Titanium x paket araca sahibim. 3-4 ay kadar önce aküm bitti ve akü değişimi yaptırttım. Akü değişiminden sonra aracımın yolcu camının otomatik kapanma ve açılması konusunda problem olmuştu ama bir şekilde nasıl olduğunu anlamadan düzelttim. Fakat akü değişiminden sonra aracımda ortalama yakıt tüketim hesaplamasını doğru hesaplamıyor. Yakıt tüketimi normal ama yol bilgisayarının hesaplamasını normal değil. Örneğin ortalama 5.5lt gösterirken rölentide bir süre çalıştırdıktan sonra bu artmaya başlıyor ve bir daha da sıfırlamadan bu ortalama düşmüyor. Rölentide çalıştırdıktan sonra bir nebze yükselmesini kabul ediyorum ama 0.3lt/saat rölentide mazot harcaması ile bu ortalamayı 9-10 ve bunun üstüne çıkartmasının bir çözümünün olması gerekiyor. Akü değişimden önce rölentide çalıştırmam ortalama tüketimi bu seviyeleri hiçbir zaman çıkartmıyordu. Akü değişimi sırasında yol bilgisayarında bir problem oluşmuş olabilir mi. Konu hakkında yardımcı olan herkeze teşekkür ederim.
Soru
İsmail Cann
Merhaba,
2011 Ford Fiesta Titanium x paket araca sahibim. 3-4 ay kadar önce aküm bitti ve akü değişimi yaptırttım. Akü değişiminden sonra aracımın yolcu camının otomatik kapanma ve açılması konusunda problem olmuştu ama bir şekilde nasıl olduğunu anlamadan düzelttim. Fakat akü değişiminden sonra aracımda ortalama yakıt tüketim hesaplamasını doğru hesaplamıyor. Yakıt tüketimi normal ama yol bilgisayarının hesaplamasını normal değil. Örneğin ortalama 5.5lt gösterirken rölentide bir süre çalıştırdıktan sonra bu artmaya başlıyor ve bir daha da sıfırlamadan bu ortalama düşmüyor. Rölentide çalıştırdıktan sonra bir nebze yükselmesini kabul ediyorum ama 0.3lt/saat rölentide mazot harcaması ile bu ortalamayı 9-10 ve bunun üstüne çıkartmasının bir çözümünün olması gerekiyor. Akü değişimden önce rölentide çalıştırmam ortalama tüketimi bu seviyeleri hiçbir zaman çıkartmıyordu. Akü değişimi sırasında yol bilgisayarında bir problem oluşmuş olabilir mi. Konu hakkında yardımcı olan herkeze teşekkür ederim.
İsmail Cann tarafından düzenlendiYorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 11 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap