Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 16, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 16, 2016 Deneyip göreceğiz 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2016 (düzenlendi) Bu ses güzel tabi... ama daha güzeli yakında! @Gürkan Karagöz üstat kulaklarınızın pasını silecek! bkn.östaki borusu temizliği. Aralık 19, 2016 Kaan Yagizer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Karagöz Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2016 12 saat önce, Kaan Yagizer yazdı: Bu ses güzel tabi... ama daha güzeli yakında! @Gürkan Karagöz üstat kulaklarınızın pasını silecek! bkn.östaki borusu temizliği. Nasıl yapacağımı da söylerseniz memnun olurum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Aralık 20, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 20, 2016 ... şöyle. Roush'un Quad (4 çıkışlı) balta kafa (Axe Head) yani arka egzoz kazanında adı üzerinde 4 çıkış var. ...bu axe head'leri takınca fabrika ayarına yakın (ama daha "tok") ses elde ediliyor. Şimdi denebilir ki ... "Madem fabrika sesine yakın sonuç elde ediliyor, neden egzoz kazanını değiştiriyoruz?" ...şöyle. Axe Head'in malum 4 (Quad) çıkışı var ...yani egzoz'a baktığınızda dış çıkışların açık ve iç çıkışların flanş ile kapalı olduğunu görüyorsunuz. Burada amaç ne? Roush dört çıkıştan iki tanesini kapalı tutarak performans egzoz'u ile (tabi istenirse) DMV 'nin (Amerikan araç ve sürücü tescil kurumu) denetiminden yani türk ağzı ile söylenirse "muayeneden" geçmeyi amaçlıyor. Yani dört çıkışın ikisi açıksa muayeneden geçiliyor ... peki dört çıkışın dördü de açık olursa? ...nasıl desem? ...vahim sonuç elde ediliyor. Ekte paylaştığım ekipan montaj videosu'nun 36. dakikasına bakarsanız axe head'in kapalı gözlerinin nasıl açıldığı ve sonrası gösteriliyor. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Karagöz Yanıtlama zamanı: Aralık 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 21, 2016 20.12.2016 - 12:13 tarihinde, Kaan Yagizer yazdı: ... şöyle. Roush'un Quad (4 çıkışlı) balta kafa (Axe Head) yani arka egzoz kazanında adı üzerinde 4 çıkış var. ...bu axe head'leri takınca fabrika ayarına yakın (ama daha "tok") ses elde ediliyor. Şimdi denebilir ki ... "Madem fabrika sesine yakın sonuç elde ediliyor, neden egzoz kazanını değiştiriyoruz?" ...şöyle. Axe Head'in malum 4 (Quad) çıkışı var ...yani egzoz'a baktığınızda dış çıkışların açık ve iç çıkışların flanş ile kapalı olduğunu görüyorsunuz. Burada amaç ne? Roush dört çıkıştan iki tanesini kapalı tutarak performans egzoz'u ile (tabi istenirse) DMV 'nin (Amerikan araç ve sürücü tescil kurumu) denetiminden yani türk ağzı ile söylenirse "muayeneden" geçmeyi amaçlıyor. Yani dört çıkışın ikisi açıksa muayeneden geçiliyor ... peki dört çıkışın dördü de açık olursa? ...nasıl desem? ...vahim sonuç elde ediliyor. Ekte paylaştığım ekipan montaj videosu'nun 36. dakikasına bakarsanız axe head'in kapalı gözlerinin nasıl açıldığı ve sonrası gösteriliyor. Bunun Ecoboost'a takılı hali nasıldır acaba? Bugün tesadüf egsoz modifiyeli, yakut renginde, siyah jantlı, EURO spec bir kuzuyu takip ettim 1km kadar. Belki tanıyorsunuzdur, 34 DR xxx şeklinde plakası var, Göksu evlerine girdik arka arkaya. Sesini hiç sevmedim, böyle yürekten gelen bir homurtu yerine, eksozu patlak şahin gibi ses çıkarıyordu. Bence olmamış, hiç yakıştıramadım. Ne yaparsak yapalım bizimki 4 silindirli 2.3litrelik bir makine, asla V8 değil. Ben onun sesine değil ruhuna hastayım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 21, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 21, 2016 7 dakika önce, Gürkan Karagöz yazdı: Bunun Ecoboost'a takılı hali nasıldır acaba? Bugün tesadüf egsoz modifiyeli, yakut renginde, siyah jantlı, EURO spec bir kuzuyu takip ettim 1km kadar. Belki tanıyorsunuzdur, 34 DR xxx şeklinde plakası var, Göksu evlerine girdik arka arkaya. Sesini hiç sevmedim, böyle yürekten gelen bir homurtu yerine, eksozu patlak şahin gibi ses çıkarıyordu. Bence olmamış, hiç yakıştıramadım. Ne yaparsak yapalım bizimki 4 silindirli 2.3litrelik bir makine, asla V8 değil. Ben onun sesine değil ruhuna hastayım. Bir de V8'e bakalım; Çift katlı bir belediye otobüsünde gidiyorsunuz -bunların yan camları hafif açılı açılır o kadar yani dışardan gelen ses seviyesi minimumlarda ama ondan önce otobüsün kendi gürültüsü var - Bu sırada bir gürültü gelir solunuzdan bir araç geçer ve ses uzaklaşmaya başlar -çift katlı dibini ve önünü görmek nispeten zor-. Bir bakarsın ki MUSTANG GT ... Ama sollayan 2.3 EB olsaydı ne ses olurdu ne görüntü Ses olacak, olmalı derim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Aralık 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 21, 2016 Şimdi, Yakup Çağatay yazdı: 2.3 EB olsaydı ne ses olurdu ne görüntü Ses olacak, olmalı derim. Ezmeyin EB'yi, onunda seveni çok. bkn. Bendeniz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 21, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 21, 2016 2 dakika önce, Kaan Yagizer yazdı: Ezmeyin EB'yi, onunda seveni çok. bkn. Bendeniz. Sürmesi güzel, yakıtı güzel, gitmesi güzel 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 ..biraz da "dedikodu" katalım çorbaya. Ford F serinde kullanılan (F150) V8 makinaya el atmış. Yeni bir 4.8lt makine geliştiriyorlarmış ... bu bebek 412 hp üreten Coyote'nin modern versiyonu olacakmış ve atmosferik/baz 435hp ile gelecekmiş. Bir başka dedikodu da (an itibarı ile F150 ve Mustang GT aynı motoru paylaştıkları için) F150 için üretilecek bu makinenin 2018 yılından itibaren Stang kaputunun altına da gireceği yönünde. ... Ford bu haberi henüz onaylamadı/yalanlamadı ... yani şu an için bu sadece bir dedikodu. http://www.roadandtrack.com/new-cars/future-cars/news/a32018/ford-mustang-5-liter-v8-downsize/ http://fordauthority.com/2016/12/sources-say-ford-f-150s-4-8l-v8-to-feature-dual-injection-replace-5-0l-coyote/ 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ferhat Yanık Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Ben Mustang almayı düşünüyorum ama modeller kafamı karıştırdı bilgi alışverişinde bulunabilirmiyiz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Şimdi, Ferhat Yanık yazdı: Ben Mustang almayı düşünüyorum ama modeller kafamı karıştırdı bilgi alışverişinde bulunabilirmiyiz direk GT350 alın , hatta GT350R olursa en iyisi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 18 dakika önce, Ferhat Yanık yazdı: Ben Mustang almayı düşünüyorum ama modeller kafamı karıştırdı bilgi alışverişinde bulunabilirmiyiz Meslek: Diyer Diyer diye meslek mi var? Esnaf? Kamu? Özel? Asker? veya Diğer bir meslek mi bu nedir? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kemal Yerebakan Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Ben Mustang almayı düşünüyorum ama modeller kafamı karıştırdı bilgi alışverişinde bulunabilirmiyiz Modellerde ne kafanızı karıştırdı? 2 motor tipi 2 kasa tipi 2 şanzuman tipi var. Donanım aynı hepsinde. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Karagöz Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 21.12.2016 - 22:19 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı: Ama sollayan 2.3 EB olsaydı ne ses olurdu ne görüntü Ses olacak, olmalı derim. Fukaralığımızı yüzümüze vurmana ne gerek var? Paramız anca buna yetiyor, biz istemez miyiz bi GT'miz olsa da gümbür gümbür titretsek ortalığı. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 24 dakika önce, Gürkan Karagöz yazdı: Fukaralığımızı yüzümüze vurmana ne gerek var? Paramız anca buna yetiyor, biz istemez miyiz bi GT'miz olsa da gümbür gümbür titretsek ortalığı. Est Duruşu yeter yavrunun Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap