Kenan ķeskin Oluşturma zamanı: Ocak 20, 2016 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ocak 20, 2016 1.6 ti vct 125 beygir 159 tork aracı yeni aldim. Bilmem daha once turbolu araclar kullandigimdan midir bilemedim yokuslarda yuksek devirleri gormeden cikmiyor. Pismanim dizel veya 1.0 ecobost almadigima. 1.6 ti vct araci olanlar yokuslarda arac yukluyken turbolu aracin tadini alabiliyorlar mi. Devir saati 4500 5000 e gelmeden hizli cikamiyor yokuslari. Bunun baska cozumu var mı. Mesela araca turbo takilabilir mi. Yada 1.0 ecobostla mi degissem tavsiye eder misiniz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Yüksek devire çıkmak neden sizi rahatsız ediyor? Turbo motor veya dizel olunca yine yüksek devire yeri gelince çıkacaksınız Sonuç olarak işinizi görebiliyorsunuz, bunu telafi etme gibi bir yöntem maalesef yok. Sizin sürüş tarzınıza uymuyorsa satmanız mantıklı olur. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kenan ķeskin Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Hayir aracta ben tek olunca aksine yuksek devir sesini begeniyorum ama aile buyukleri yanimda olunca ilginc laflar duyuyorum. Az bas gaza motoru patlatacan filan . Gercekten yuksek devir araca zarari varmidir..yokusta 1.6 ti vct 125 beygir 159 torkun en guclu oldugu devir hangidir. Eğrileri yani. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Bahadır Atay Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Turbolu araçlardan sonra keyif vermemesi normaldir Yakup'un dediği gibi imkan varsa dizel yada turbolu benzine geçiş yap Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Bu grafiği her yerde bulamazsınız Ona göre iyi bakın 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Şakir Sakızlı Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Bende aynı araca sahibim ,sonuçta bu bir atmosferik ünite. Bunu bilerek almanızı isterdim açıkçası. Ben bunu göze alarak aldım ki o an param ona yetiyordu ,bildiğim için problem yok Fakat şöyle sizi rahatlatabilirim ,aynı paraya alabileceğim diğer turbolu ya da dizel araçlardan bir kaç gömlek üstün sanki Focus ,sürüş zevki ,sağlamlık ,yol tutuş ,konfor.. gibi konularda Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Aziz AY Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Dizel'den sonra alismasi gercekten cok guc oluyor. Bende yasadim ayni pismanligi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ramazan Çakır Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Yukarıdaki tablonun meali şu: Atmosferik motoru ne kadar yırtsan da tork yerlerde sürünüyor. Yani bu çağda git sinek turboya bin ama atmosferiğe yanaşma. Hele daha önce turbolu araçlar kullanmışsınız ki bu durum sizi sık sık krize sokacaktır. Hani atmosferikten başka bir motor kullanmamış olsaydınız belki çok dert etmezdiniz ama artık bu motor sizi kesmeyecektir. Üstüne üstlük yakıtı da bir tık fazla. Arkadaşlar gerekeni söylemiş. Varsa imkanınız satın turbo üniteli bir şeyler alın. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Aslında tork değerleri devir bandına göre gayet dengeli gözüküyor. Ben ti-vct motorun tork eğrisini ilk kez görüyorum. Normalde atmosferiklerde maks torkun verildiği devirde zirveye ulaşır, diğer devirlerde tork zayıftır ama burada daha dengeli. Kullanmadığım için bir şey diyemeyeceğim. Motor güzel ama ağırlık belki motoru yetersiz hissettiriyordur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 20, 2016 (düzenlendi) Atm motorlu ilk arabamla dediğiniz gibi hızlı tırmanmak için 3. Vites 4000 devir işte 100 civarı tırmanırdım içerde bir uğultu. Kamyon arkasında 2. Vites 40 düşünce hadi toparla toparlayabilirsen. Ama 1.0 da böyle bir dert yok. Performans ve sessizlik bir arada. Para bolsa değiştirin yada 3-5 sene binmekte fayda var. Yeni 1.0 motor ciddi anlamda hafifletiliyor, onu beklemiş olursunuz. F4 e yetişecektir. Carbon fiber parçalar kullanılacakmış. Bu da kaporta sağlamlığından fazla taviz vermeden aracı hafifletecek ve ciddi yakıt tasarrudu yaptıracaktır. 50 kg düşünülen hafiflik 1.0 lı f de 75-90 kg ları bulabilir Ocak 20, 2016 Mehmet Demir tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Atmosferik benzinliyi bu kadar kötülemeyin. Sizin sorun sadece alışkanlık. Bu tür değişimler sonrası, insanlar doğru sürüş tarzını bulmakta zorlanıyorlar bir süre. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 H. Cenk Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 bir de vites değiştirme sorunu var. çok zahmetli. araba bayılıyor da bayılıyor. şak şuk elin viteste. en iyisi dizel + powershift atm benzinliye KN filtre öneririm. alt devirleri biraz dhaa toparlaması mümkün. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 35 dakika önce, H. Cenk said: atm benzinliye KN filtre öneririm. alt devirleri biraz dhaa toparlaması mümkün. hiç sanmıyorum, çok iyi niyetli bir yaklaşım turbo olmadıktan sonra bence filtre ile olacak iş değil bu abi. benimde aklımda bu ancak denemeden para vermem. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 H. Cenk Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Şimdi, Mert Yürüyen said: hiç sanmıyorum, çok iyi niyetli bir yaklaşım turbo olmadıktan sonra bence filtre ile olacak iş değil bu abi. benimde aklımda bu ancak denemeden para vermem. Arabayı mustang Gt ye çevirmez ama biraz olsun rahatlatır . 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cem Dilmen Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Sonradan turbo elbette takılabilir ama hiç bir zaman fabrika çıkışı gibi olmadığı gibi bir de başka sorunları da beraberinde getirebilir. O yüzden eğer gerçekten performans istiyorsanız turbolu bir araçla değiştirin derim. Sürüş zevkinizi artırmak istiyorsanız Sprint booster tavsiye edebilirim. Çok daha ucuza çok güzel sonuçlar alabilirsiniz. Ben neredeyse tüm araçlarımda kullanıyorum mükemmel bir şey. Bu güne kadar bir zararını da görmedim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 düşünen varsa satayım benim sprintbooster'ı mı? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Kenan ķeskin
1.6 ti vct 125 beygir 159 tork aracı yeni aldim. Bilmem daha once turbolu araclar kullandigimdan midir bilemedim yokuslarda yuksek devirleri gormeden cikmiyor. Pismanim dizel veya 1.0 ecobost almadigima. 1.6 ti vct araci olanlar yokuslarda arac yukluyken turbolu aracin tadini alabiliyorlar mi. Devir saati 4500 5000 e gelmeden hizli cikamiyor yokuslari. Bunun baska cozumu var mı. Mesela araca turbo takilabilir mi. Yada 1.0 ecobostla mi degissem tavsiye eder misiniz.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
3
2
2
2
Popular Days
Ock 21
14
Ock 20
9
Ock 25
4
Ock 24
3
Top Posters For This Question
Kenan ķeskin 3 posts
H. Cenk 2 posts
Mert Yürüyen 2 posts
Cem Dilmen 2 posts
Popular Days
Ock 21 2016
14 posts
Ock 20 2016
9 posts
Ock 25 2016
4 posts
Ock 24 2016
3 posts
Popular Posts
Murat Kav.
Atmosferik benzinliyi bu kadar kötülemeyin. Sizin sorun sadece alışkanlık. Bu tür değişimler sonrası, insanlar doğru sürüş tarzını bulmakta zorlanıyorlar bir süre.
H. Cenk
bir de vites değiştirme sorunu var. çok zahmetli. araba bayılıyor da bayılıyor. şak şuk elin viteste. en iyisi dizel + powershift atm benzinliye KN filtre öneririm. alt devirleri bir
Serkan erden
atmosferik motor sahibi biri olarak 1,6 motoru seçmemin sebebi lpg ile uyumlu olması idi. performans beklentim olsaydı 1,4 turbo bravo yada astra düşünüyordum. benim için öncelik ekonomidir. dizele gü
Posted Images
Bu soruda 31 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap