Kenan ķeskin Oluşturma zamanı: Ocak 20, 2016 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ocak 20, 2016 1.6 ti vct 125 beygir 159 tork aracı yeni aldim. Bilmem daha once turbolu araclar kullandigimdan midir bilemedim yokuslarda yuksek devirleri gormeden cikmiyor. Pismanim dizel veya 1.0 ecobost almadigima. 1.6 ti vct araci olanlar yokuslarda arac yukluyken turbolu aracin tadini alabiliyorlar mi. Devir saati 4500 5000 e gelmeden hizli cikamiyor yokuslari. Bunun baska cozumu var mı. Mesela araca turbo takilabilir mi. Yada 1.0 ecobostla mi degissem tavsiye eder misiniz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 3 dakika önce, Cem Dilmen said: Sonradan turbo elbette takılabilir ama hiç bir zaman fabrika çıkışı gibi olmadığı gibi bir de başka sorunları da beraberinde getirebilir. O yüzden eğer gerçekten performans istiyorsanız turbolu bir araçla değiştirin derim. Sürüş zevkinizi artırmak istiyorsanız Sprint booster tavsiye edebilirim. Çok daha ucuza çok güzel sonuçlar alabilirsiniz. Ben neredeyse tüm araçlarımda kullanıyorum mükemmel bir şey. Bu güne kadar bir zararını da görmedim. Abi Kn filtre takmadan kullanıyorum deme sakın. Bende hem kn hem sb var ve inanılmaz keyif alıyorum. 1.0 arabam ama gaza dokununca resmen yapıştırıyor artık. Sb alt devirlere yardımcı oluyor evet ama bunu bir de kn filtre ile destekleyin sonra görün farkı. @Mert Yürüyen in Sprint boostterı satılıktı bence fiyat uygun kaçırmayın derim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cem Dilmen Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 2 dakika önce, Doğan Kurban said: Abi Kn filtre takmadan kullanıyorum deme sakın. Bende hem kn hem sb var ve inanılmaz keyif alıyorum. 1.0 arabam ama gaza dokununca resmen yapıştırıyor artık. Sb alt devirlere yardımcı oluyor evet ama bunu bir de kn filtre ile destekleyin sonra görün farkı. @Mert Yürüyen in Sprint boostterı satılıktı bence fiyat uygun kaçırmayın derim. Valla filtre olayına hiç girmedim bilmiyorum. O kadar fark ediyor mu yaaa. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 (düzenlendi) 2 dakika önce, Cem Dilmen said: 5 dakika önce, Doğan Kurban said: Abi Kn filtre takmadan kullanıyorum deme sakın. Bende hem kn hem sb var ve inanılmaz keyif alıyorum. 1.0 arabam ama gaza dokununca resmen yapıştırıyor artık. Sb alt devirlere yardımcı oluyor evet ama bunu bir de kn filtre ile destekleyin sonra görün farkı. @Mert Yürüyen in Sprint boostterı satılıktı bence fiyat uygun kaçırmayın derim. Valla filtre olayına hiç girmedim bilmiyorum. O kadar fark ediyor mu yaaa. Abi temizlemek için söktüm dedim bu ne be. Araba gitmiyor gibi geldi. Alt devirleri sprint booster ile tavfiyeledinmi mis mis Ocak 21, 2016 Doğan Kurban tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Her zaman diyoruz bu iş sacın üç ayağı gibi aslında yazılım-sprintbooster-filtre, her birini ayrı ayrı tamamladığınızda öncekinin eksikliğini anlıyorsunuz yani hepsi tek başına ayrı ayrı etkili, üçü bir araya gelince işte o zaman voltran oluşuyor Fakat atmosferik için yapacak çok bir şey yok maalesef ona ne yapsanız da olmuyor daha doğru attığınız taş ürküttüğünüz kurbağaya değmiyor. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 İbrahim Dikmen Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Atmosferik motorda, motora zarar vermeden, yazılım değiştirmeden, major parça değişikliği yapmadan güç kazanabilmek için yapabileceğiniz şeyler sınırlı. En güzeli açık hava filtresi, hava emişteki kayıplar azalacaktır. Katalistin iptali de işinize yarar ama yazılımda değişiklik yapmak gerekecektir sensörlerden dolayı. Motorun Ti-VCT olması büyük avantaj bu konularda. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Serkan erden Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 (düzenlendi) atmosferik motor sahibi biri olarak 1,6 motoru seçmemin sebebi lpg ile uyumlu olması idi. performans beklentim olsaydı 1,4 turbo bravo yada astra düşünüyordum. benim için öncelik ekonomidir. dizele gücüm yetmedi. bazen araç can sıkabiliyor ancak gülü seven dikenine katlanır. focus gibi bir araç sahibi olmam beni zaten yeterince memnun ediyor. yokuşlarda fişek gibi çıkmayıvereyim ne olur yani. Ocak 21, 2016 Serkan erden tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mertcan Ateş Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 21, 2016 1,4 Clio'dan sonra atmosferik motora tövbeliyim. Hele sonradan da turbolu motorun keyfine vardıysanız atmosferik motorlu araca kolay kolay alışamazsınız. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ahmet Özçelik Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2016 egzoz-filtre-yazılımdan öteye gitmeyin. O da performans değil keyif için. Paranızı evvela iyi lastiklere yatırın bence bu arada atmosferik candır her şeyin aşırı beslemesinden korkacaksın Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 24, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 24, 2016 On 20/01/2016 at 20:55, Kenan ķeskin said: 1.6 ti vct araci olanlar yokuslarda arac yukluyken turbolu aracin tadini alabiliyorlar mi. Nasıl alabilirler ki, turbo daha düşük devirde gelen daha yüksek tork demek, yokuşta da baş aktör torktur her zaman. Aşağıdaki grafikte motorların kıyaslaması var, daha iyi anlaşılır. Güç arttırıcı önerilere gelince: 1. K&N kutu içi filtre alt devirleri biraz canlandırabilir, ama biraz. Keyif verecek düzeyde olacağından kuşkuluyum. Bir de 6 ayda bir temizleme ritüeli var. 2. Spintbooster atmosferik motorda parasını hak edecek bir kazanç sağlamaz, ben almazdım. 3. Egzoz yapılacak değişiklikler hem çevre kirliliği hem de motor düzeni açısından sakıncalı olabileceği gibi muayenede de sıkıntı yaratır. Performans merakınız varsa temiz bir 1.6 EB arayın, ya da 1.6 dizele dönün, en azından yokuşlarda rahat ettirir. Yoksa devirli kullanma talimlerine devam zamanla sürüş tekniğiniz oturur. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kubilay Yıldırımbayazıt Yanıtlama zamanı: Ocak 24, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 24, 2016 İddia ediyorum atmosferik motorlar içerisinde en iyi motordur ti- Vct yaklaşık 4.5 yıldır kullanıyorum buna dayanarak söylüyorum 2000 devirde kullanırsanız zaten gitmez teknik verilere bakarsanız da durum böyle. Birde son teknoloji ecoboost veya tdci motorlarla karşılaştırma yapmak bana mantıklı gelmiyor karşılaştırma yapılacaksa atmosferik diğer marka motorlarla karşılaştırma yapılır zaten farkını o Zaman görürsünüz 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Ocak 24, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 24, 2016 3 saat önce, Kubilay Yıldırımbayazıt said: İddia ediyorum atmosferik motorlar içerisinde en iyi motordur ti- Vct yaklaşık 4.5 yıldır kullanıyorum buna dayanarak söylüyorum 2000 devirde kullanırsanız zaten gitmez teknik verilere bakarsanız da durum böyle. Birde son teknoloji ecoboost veya tdci motorlarla karşılaştırma yapmak bana mantıklı gelmiyor karşılaştırma yapılacaksa atmosferik diğer marka motorlarla karşılaştırma yapılır zaten farkını o Zaman görürsünüz Katılıyorum. En azından 132 bg lik corollanın motorundan canlı olacağını tahmin ediyorum. Auriste de kullandım bu motoru corollada da, 132 beygiri nereye sakladıklarını anlamadım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Erdem Ay Yanıtlama zamanı: Ocak 24, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 24, 2016 Bir önceki aracim 95 bg turbo dizel (değişken geometrili turboya sahipti) fiat punto otomatikti. 200 tork ile yokuslarda gerçekten çok iyiydi. Focusun konforu sağlamlık hissi bu kusurunu kapatıyor mu, ondan mıdır bilmem ama yokuslarda fena gitmiyor.. devirli kullanirsanizda yutoyor resmen:) bunu yaparkende çok rahatsız edici bir ses titreşim vs. Yok.. 1.6 ti-vct nin hakkını yemeyelim lütfen:) Yakup bey teşekkürler bu arada. bu motorun güç ve tork egrisini merak ediyordum.. tork yüksek olmasada dengeli denilebilecek bir egrisi var. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kenan ķeskin Yanıtlama zamanı: Ocak 25, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 25, 2016 Dik bi rampayi 1.6 ti atmosferik focusla 4000 rpm de 110 120 arasi ciktim 2 kisi. Ayni yolu 1.6 dizel passatlada (ama arac yukluydu ) 2500 rpm ile 120 gibi hizla ciktim. Aslinda cok fark yok arasinda ( yakit ve yuksek devir disinda ) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Şakir Sakızlı Yanıtlama zamanı: Ocak 25, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 25, 2016 Herhangi bir yokusta zorlandigimi hatirlamiyorum ,buna burada yeni yapilan meshur toki yokusu dahil ,lakin tabiki yakit ve yuksek devir var.Ama ciddi bir rhatsizlik hissetmedim acikcasi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Hakan G. Yanıtlama zamanı: Ocak 25, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 25, 2016 Lpg li atmosferik sahibiyim.çok seyrek de olsa yokuşta sıkıntı çıkarsa da o zaman hemen alt vitese düşerim toparlar kendini. Zaten bu benzinli araçlar yüksek devirlerde kullanmak için yapılmamış mı? Atın bi alt vitese basın geçin. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Kenan ķeskin
1.6 ti vct 125 beygir 159 tork aracı yeni aldim. Bilmem daha once turbolu araclar kullandigimdan midir bilemedim yokuslarda yuksek devirleri gormeden cikmiyor. Pismanim dizel veya 1.0 ecobost almadigima. 1.6 ti vct araci olanlar yokuslarda arac yukluyken turbolu aracin tadini alabiliyorlar mi. Devir saati 4500 5000 e gelmeden hizli cikamiyor yokuslari. Bunun baska cozumu var mı. Mesela araca turbo takilabilir mi. Yada 1.0 ecobostla mi degissem tavsiye eder misiniz.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
3
2
2
2
Popular Days
Ock 21
14
Ock 20
9
Ock 25
4
Ock 24
3
Top Posters For This Question
Kenan ķeskin 3 posts
Yakup Ç. A. 2 posts
Doğan Kurban 2 posts
Şakir Sakızlı 2 posts
Popular Days
Ock 21 2016
14 posts
Ock 20 2016
9 posts
Ock 25 2016
4 posts
Ock 24 2016
3 posts
Popular Posts
Murat Kav.
Atmosferik benzinliyi bu kadar kötülemeyin. Sizin sorun sadece alışkanlık. Bu tür değişimler sonrası, insanlar doğru sürüş tarzını bulmakta zorlanıyorlar bir süre.
H. Cenk
bir de vites değiştirme sorunu var. çok zahmetli. araba bayılıyor da bayılıyor. şak şuk elin viteste. en iyisi dizel + powershift atm benzinliye KN filtre öneririm. alt devirleri bir
Serkan erden
atmosferik motor sahibi biri olarak 1,6 motoru seçmemin sebebi lpg ile uyumlu olması idi. performans beklentim olsaydı 1,4 turbo bravo yada astra düşünüyordum. benim için öncelik ekonomidir. dizele gü
Posted Images
Bu soruda 31 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap