Kenan ķeskin Oluşturma zamanı: Ocak 20, 2016 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ocak 20, 2016 1.6 ti vct 125 beygir 159 tork aracı yeni aldim. Bilmem daha once turbolu araclar kullandigimdan midir bilemedim yokuslarda yuksek devirleri gormeden cikmiyor. Pismanim dizel veya 1.0 ecobost almadigima. 1.6 ti vct araci olanlar yokuslarda arac yukluyken turbolu aracin tadini alabiliyorlar mi. Devir saati 4500 5000 e gelmeden hizli cikamiyor yokuslari. Bunun baska cozumu var mı. Mesela araca turbo takilabilir mi. Yada 1.0 ecobostla mi degissem tavsiye eder misiniz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Enes Bektaş Yanıtlama zamanı: Ekim 3, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 3, 2018 21.01.2016 - 16:00 tarihinde, Serkan erden yazdı: atmosferik motor sahibi biri olarak 1,6 motoru seçmemin sebebi lpg ile uyumlu olması idi. performans beklentim olsaydı 1,4 turbo bravo yada astra düşünüyordum. benim için öncelik ekonomidir. dizele gücüm yetmedi. bazen araç can sıkabiliyor ancak gülü seven dikenine katlanır. focus gibi bir araç sahibi olmam beni zaten yeterince memnun ediyor. yokuşlarda fişek gibi çıkmayıvereyim ne olur yani. Olay budur... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Kenan ķeskin
1.6 ti vct 125 beygir 159 tork aracı yeni aldim. Bilmem daha once turbolu araclar kullandigimdan midir bilemedim yokuslarda yuksek devirleri gormeden cikmiyor. Pismanim dizel veya 1.0 ecobost almadigima. 1.6 ti vct araci olanlar yokuslarda arac yukluyken turbolu aracin tadini alabiliyorlar mi. Devir saati 4500 5000 e gelmeden hizli cikamiyor yokuslari. Bunun baska cozumu var mı. Mesela araca turbo takilabilir mi. Yada 1.0 ecobostla mi degissem tavsiye eder misiniz.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
3
2
2
2
Popular Days
Ock 21
14
Ock 20
9
Ock 25
4
Ock 24
3
Top Posters For This Question
Kenan ķeskin 3 posts
Yakup Ç. A. 2 posts
Doğan Kurban 2 posts
Şakir Sakızlı 2 posts
Popular Days
Ock 21 2016
14 posts
Ock 20 2016
9 posts
Ock 25 2016
4 posts
Ock 24 2016
3 posts
Popular Posts
Murat Kav.
Atmosferik benzinliyi bu kadar kötülemeyin. Sizin sorun sadece alışkanlık. Bu tür değişimler sonrası, insanlar doğru sürüş tarzını bulmakta zorlanıyorlar bir süre.
H. Cenk
bir de vites değiştirme sorunu var. çok zahmetli. araba bayılıyor da bayılıyor. şak şuk elin viteste. en iyisi dizel + powershift atm benzinliye KN filtre öneririm. alt devirleri bir
Serkan erden
atmosferik motor sahibi biri olarak 1,6 motoru seçmemin sebebi lpg ile uyumlu olması idi. performans beklentim olsaydı 1,4 turbo bravo yada astra düşünüyordum. benim için öncelik ekonomidir. dizele gü
Posted Images
Bu soruda 31 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap