Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2016 haftasonu 1.0 ecoboost kullandım... inanılmaz, inanılmaz keyifli bir araç. benim aracım 1.6 atmosferik otomatik, bundan sonra çok atik geldi bu araç bana... ama şunuda kafamda netleştirmiş oldum, 1.6 atmosferik otomatiğimi değişmem, otomatik araca öyle alışmışım ki, gerçekten çok rahat... buradan çıkan sonuç 1.0 otomatik efsane olur bekliyoruz... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2016 Şimdi, Mert Yürüyen said: haftasonu 1.0 ecoboost kullandım... inanılmaz, inanılmaz keyifli bir araç. benim aracım 1.6 atmosferik otomatik, bundan sonra çok atik geldi bu araç bana... ama şunuda kafamda netleştirmiş oldum, 1.6 atmosferik otomatiğimi değişmem, otomatik araca öyle alışmışım ki, gerçekten çok rahat... buradan çıkan sonuç 1.0 otomatik efsane olur bekliyoruz... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2016 21 dakika önce, Mert Yürüyen said: haftasonu 1.0 ecoboost kullandım... inanılmaz, inanılmaz keyifli bir araç. benim aracım 1.6 atmosferik otomatik, bundan sonra çok atik geldi bu araç bana... ama şunuda kafamda netleştirmiş oldum, 1.6 atmosferik otomatiğimi değişmem, otomatik araca öyle alışmışım ki, gerçekten çok rahat... buradan çıkan sonuç 1.0 otomatik efsane olur bekliyoruz... işte ondan o kadar emin olma.. O şanzıman amerika gibi yolları demanding olmayan dümdüz interstate yollarda sorunsuz konforlu bir şekilde ilerlemeni sağlayan bir şanzıman. Bakınız mondeo, bakınız kuga. Bu araçlar konfora yönelik kullanımda çok çok iyi ama sportif kullanımda..Pek de çekici değiller. Oysa avrupanın demanding yollarında hem ardışık virajlar hem hızlanma yavaşlama gibi koşullarda bu şanzıman tutmaz. Sen de sportif kullanacaksın sanırım. Hele ki focus gibi sportifliği ve sürüş dinamiği dışında hiç bir şey vaat etmeyen bir arabada bunları bile köreltir. Senin giderin turbolu bir çift kavramadır. Fordda sadece 1.5 tdcide var. Ver arabanı zaten koç ailem indirimin var makas fazla açılmadan 5 yıl borca gir al. Ya golf-jettaya ya manasız kore fransıza bakacaksın. Ahhh şu mazda 3 te turbo bir motor olsa ben oraya akmıştım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2016 9 dakika önce, H. Cenk said: işte ondan o kadar emin olma.. O şanzıman amerika gibi yolları demanding olmayan dümdüz interstate yollarda sorunsuz konforlu bir şekilde ilerlemeni sağlayan bir şanzıman. Bakınız mondeo, bakınız kuga. Bu araçlar konfora yönelik kullanımda çok çok iyi ama sportif kullanımda..Pek de çekici değiller. Oysa avrupanın demanding yollarında hem ardışık virajlar hem hızlanma yavaşlama gibi koşullarda bu şanzıman tutmaz. Sen de sportif kullanacaksın sanırım. Hele ki focus gibi sportifliği ve sürüş dinamiği dışında hiç bir şey vaat etmeyen bir arabada bunları bile köreltir. Senin giderin turbolu bir çift kavramadır. Fordda sadece 1.5 tdcide var. Ver arabanı zaten koç ailem indirimin var makas fazla açılmadan 5 yıl borca gir al. Ya golf-jettaya ya manasız kore fransıza bakacaksın. Ahhh şu mazda 3 te turbo bir motor olsa ben oraya akmıştım vurdun baltayı yine abi... bende aksine tam otomatik şanzıman ile daha sağlıklı bir performans alınacağını düşünüyorum ama benim kullandığım tek tam otomatik şanzıman ZF, o sebeple beklentim yüksek olabilir Sağlıklı bir çift kavrama (senin aracın tamda bu oluyor işte) tabi ki iyi olacaktır ama o dediğin araç (ki titaniumdan aşağı ve bixenonsuz alamam sorry ) 95K'larda... zor çok zor... konu dışı olacak ama mazdanın şanzımanı çift kavrama mı, kuru mu ıslak mı, tam otomatik mi? çok beğeniyorum bende 3 serisini... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2016 1 dakika önce, Mert Yürüyen said: vurdun baltayı yine abi... bende aksine tam otomatik şanzıman ile daha sağlıklı bir performans alınacağını düşünüyorum ama benim kullandığım tek tam otomatik şanzıman ZF, o sebeple beklentim yüksek olabilir Sağlıklı bir çift kavrama (senin aracın tamda bu oluyor işte) tabi ki iyi olacaktır ama o dediğin araç (ki titaniumdan aşağı ve bixenonsuz alamam sorry ) 95K'larda... zor çok zor... konu dışı olacak ama mazdanın şanzımanı çift kavrama mı, kuru mu ıslak mı, tam otomatik mi? çok beğeniyorum bende 3 serisini... Bırak ülkenin ne olacağı belli değil. Kn , SB idare et arabanla.Ya araban para ediyorken erken değiştir ya da uzun süre tut naçizane tavsiyem. Mazdadaki şanzıman klasik tam otomatik. Motor da atmosferik motor . Şanzıman uyumlu ama şehiriçinde özellikle dur kalkta ve rampalarda hantal kalıyor. Kaan abinden Mazda bayiisi iken ölücü fiyatına mazda 2 aldığım için beni VIP müşteri sayıp İstanbul Parkta Mazda 3 tütsülemeye davet ettiler. Şehiriçinde dur kalkta o kadar hantal olan makine devrini bulunca pistte bir keyifli oldu sorma. Ulan bunu alsamıydık dedik.. Virajda daha apeksi görmeden gazı kapatıyorum falan 1.5 dizeli gelecek deniyor. Düz vites, belki poloyu verip ??? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 10, 2016 1 dakika önce, H. Cenk said: Bırak ülkenin ne olacağı belli değil. Kn , SB idare et arabanla.Ya araban para ediyorken erken değiştir ya da uzun süre tut naçizane tavsiyem. Mazdadaki şanzıman klasik tam otomatik. Motor da atmosferik motor . Şanzıman uyumlu ama şehiriçinde özellikle dur kalkta ve rampalarda hantal kalıyor. Kaan abinden Mazda bayiisi iken ölücü fiyatına mazda 2 aldığım için beni VIP müşteri sayıp İstanbul Parkta Mazda 3 tütsülemeye davet ettiler. Şehiriçinde dur kalkta o kadar hantal olan makine devrini bulunca pistte bir keyifli oldu sorma. Ulan bunu alsamıydık dedik.. Virajda daha apeksi görmeden gazı kapatıyorum falan 1.5 dizeli gelecek deniyor. Düz vites, belki poloyu verip ??? devrini alınca (min. 3.000) benim sıpa da acaip keyifli oluyor millet şehiriçinde S modda kullanır ben TEM'de S modda kullanıyorum... SB işi patladı abi... yeni gelen güncelleme ile biliosun şanzıman çok "smooth" bir tarza oturdu, çok memnunuz. Ancak araç SB'li tepkimeye kalibre olmadığından SB ile kullanıldığında kavrama da sıkıntı yaşıyor o nedenle ben kullanmıyorum söktüm araçtan, mümkünse satıcam. neyse konuyu bu kadar baltalamak yeter, genel sohbetten devam ederiz biz... sonuç olarak 1.0 iyidir, asla üzmez. ama ikinci el satışını da düşünmek gerekir eğer uzun süre binmeyecekseniz... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap