Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Otomobil Dergileri Hakkında Köşe Yazısı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Bende farketmiştim bu hataları da dile getirmemiştim. Ben sadece pist videosunu bekliyorum hala bu yazının.

 

Teknik dökümanlarda 2.3 Ecoboost'larda sadece 4 pistonlu , 5.0V8 Gt'lerin 6 pistonlu Brembo olduğu yazıyor.

 

Ama hala birşey aklımı kurcalıyor ve sorduğumda da öyle olması lazım denmişti.

Eğitim de kaliper üreticisi Brembo denmişti. Ya ben o gün sabahın 5 inde kalkıp 9 da İstanbul'a eğitime yetişirken harcadığım enerjiden ince bir detayı kaçırdım yada 2.3'lerin de kaliper üreticisi Brembo cidden. Sadece üstünde yazmıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Brembo değil :yeah: O eğitimlerde o kadar çok yanlış çıkıyor ki -Evet,Ford Otosan yanlışları- Onun içinde ayrı yazı yazılabilir :)

Eee birde üreticisi olmak onun o isme layık veya uygun ürün üreteceği anlamına da gelir mi? Bilinmez :) 

 

 

Almanya'nın teknik detay kataloğundan. Broşür değil :) 

Alıntı

 

Vorderachse beim 2,3 l EcoBoost: belüftete Scheiben (352 mm x 32 mm), Aluminium-Festsättel mit vier Kolben (46 mm)

Hinterachse beim 2,3 l EcoBoost: belüftete Scheiben (330 mm x 25 mm), schwimmende Eisen-Bremssättel mit Einzelkolben (45 mm), integrierte Parkbremse

 

Vorderachse beim 5,0 l Ti-VCT-V8: belüftete Scheiben (380 mm x 34 mm), Aluminium-Festsättel von Brembo mit sechs Kolben (36 mm)

Hinterachse beim 5,0 l Ti-VCT-V8: belüftete Scheiben (330 mm x 25 mm), schwimmende Eisen-Bremssättel mit Einzelkolben (45 mm), integrierte Parkbremse 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yani tabii Ford tasarımı Brembo'ya yaptırdıysa ve isim yazmadan kullanıyorsa bilinmez.

Ama sonuçta bilinmez işte, testi yapanın da bilemiyor olması beklenir.

Ya da gerçekten çok derin kaynaklara erişimleri var.

Düz mantık yürütülürse de Brembo'nun marka imajından faydalanmak isteniyorsa bunun özelliklerde belirtilmesini bekliyor insan.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.