Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Mayıs 30, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 30, 2016 6 saat önce, Okan Karakocalı said: Stage 2 kafası aynen kafayı kırdım sanırım .. İridyum Buji,intercooler,70 mm downpipe , bobin kombini düşünmüştüm bütçem yetiyor bunlara şuan fakat bobin düşündürdü benide . Bobin olmadan dediklerinle ilerlenebilir mi ? Yapcam çünkü koydum kafaya :)) @Servet Özkan Bunun için filtre kiti, turboya kadar ve turbodan sonra olan boruların değişimi, decat veya paran yeterse spor cat(ki makulü budur), ve tüm egsoz borularının ve susturucuların değişmesi lazım. Ecoboostlarda iridyum buji var zaten standart. En fazla -1 -2 derece soğuk buji alırsın, bunlardan en önemliside intercooler. Yakıtla (98) dahi maximum alacağın 240bg (motordan). Fakat alt devirlerin çok fazla değişeceğine emin olabilirsin Bobin değiştirmeye gerek yok. Cat-Back 1500TL Filtre kiti 300TL Tüm hava boruları 600TL Downpipe 500TL Intercooler (airtec) 2500TL Tahmini fiyatlar bunlar, işçilik de cabası. Tabi doğru yazılımı bulup yaptırdığını da varsaymak lazım(1700-2000TL). Bütçenin yettiğine emin misin? Ha bana sorarsan bu tork confiği ki bizim arabanın aslında 250nm olduğu gerçeğini bir kenara bırakırsan 360nm ye ulaşırsın ki bana sorarsan zevkten dört köşe eder. (bu arada şanzıman ağlar tabi) 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2016 Charge Pipe http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-FIE-004&Category_Code=FIE Custom Charge Pipe [TAMAM] Intercoolerhttp://www.airtec-cooling.co.uk/product/focus-mk-3-zetec-s-1-6-eco-boost-airtec-intercooler-upgrade-with-full-depth-air-ram-scoop/ [TAMAM] Katalizor (200 Hucreli Spor Cat)http://www.autospecialists.co.uk/Focus-ST250-Mk3-Mongoose-200-cell-Sports-Cat-Product-1189.html 70mm Downpipe (ATP Lazer kesim Flans) [TAMAM] EgsozCustom Egzoz, 70mm [TAMAM] AFR Sensor Depo Wideband AFR Pod, Bosch Yeni tip sensor Turbo Wastegate TurboSmart Wastegate [TAMAM] CAIKN Kutu Ici filtre, O2 Hatasi vermeyecek [TAMAM] Sanziman Takozu Oem Ford Focus ST Takozu [TAMAM] Yazilim (Redline Performans) Custom Redline Stage 1 [TAMAM] Custom Redline Stage 2 [Devam] 9 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2016 Şimdi, Servet Ö. yazdı: mm Downpipe (ATP Lazer kesim Flans) [TAMAM Tamam tamam tamam ? Devamlara kolay gelsin o halde Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2016 Anlaşıldı tamam...Kolay gele Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 13, 2016 Ne didi ben anlamadı. Tercüme edin biriniz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar Eryürekli Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 12 saat önce, Doğan Kurban yazdı: Ne didi ben anlamadı. Tercüme edin biriniz. Alet diyür 1000 beygir oldu, deliriyür diyor.. 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Şimdi, Serdar Eryürekli yazdı: Alet diyür 1000 beygir oldu, deliriyür diyor.. ben de öyle düşünmüştüm. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan EKİN Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Stock kalmalı biz [emoji3] Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yahya Akman Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Anlaşıldı Tamam.Hayırli olsun tamam.Güle güle kullan tamam. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Şimdi, Hasan EKİN yazdı: Stock kalmalı biz Stock kalmamak lazım. stage 1 olmalı bence. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 bütün bunları frenleri ellemeden mi yapıyoruz 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 4 dakika önce, H. Cenk yazdı: bütün bunları frenleri ellemeden mi yapıyoruz EcoBoooost'ların frenleri diğerlerine göre güçlü ama tabii ellemekte fayda vardır her vakit 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan EKİN Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Stock kalmamak lazım. stage 1 olmalı bence. Görüntü olarak tamam [emoji108] Fakat kırbaclamak yazık... 2.0L geçmek mantıklı,doğasında olmalı hırçınlık agresiflik..Sonradan görmeyle işkence oluyor arabanın ömrü kısalıyor bunun birçok örneği var. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Şimdi, Hasan EKİN yazdı: Görüntü olarak tamam Fakat kırbaclamak yazık... 2.0L geçmek mantıklı,doğasında olmalı hırçınlık agresiflik.. Sonradan görmeyle işkence oluyor arabanın ömrü kısalıyor bunun birçok örneği var. Yahu sürekli limitlerde gidiyorsan ömrü tabiki de azalır. Ama sakin kullanımda + ları bile var. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 14, 2016 Şimdi, H. Cenk yazdı: bütün bunları frenleri ellemeden mi yapıyoruz Frenler iyi, tepkimesi dozlamasi iyi ve gec sisiyor. Simdilik sikinti yok. Ki muhtemelen piste girmiyorsak pek gerekte yok. Simdi diyeceksinki neden? Aciklayayim. Bu arabanin brosurdeki yazan hizi 200kmh diyelim, Biz 250kmh da gitmiyoruz degil mi? Hayir Araba guclenince fren niye gerekir peki? Gaza gelip agresif kullaniminla beraber daha fazla isinan disk ve balatalar neticesinde frende zayiflama. Ben simdiye kadar pek beceremedim. Buyuk sehirde trafik cercevesinde yapmak zor. Velhasili araba daha hizli hizlaniyor evet, ama halen kabul edilebilir hizlar icerisinde sisirmeden kullaniyorsan hic geregi yok. Neticede ferrari degil bu, kicikirik focus, o kadar hizli giderse zaten frene varana kadar dokulmeye baslar zaten yolda. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap