Rıza Altıntaş Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2017 Şunu şuraya bırakıp kaçıyorum. Ha? Kim? Ne? RS mi? Hıı... Rengi kırmızı, olmuyor mu böyle ? Not: bu şanzıman bu yükü kaldırmaz diyenlere selam olsun.[emoji44]valla ne diyceğimi bilemiyorum elim ayağım titriyor. Abi Allah nazarlardan belalardan korusun. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2017 6 saat önce, Servet Ö. yazdı: Not: bu şanzıman bu yükü kaldırmaz diyenlere selam olsun. Bu açıklama için henüz erken. Felaket tellallığı yapmak niyetinde değilim. Sadece test sürecini biraz zamana yaymak lazım. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2017 Güçlendirme yaptı bir de zaten denenmiş şeyler değil mi yapılanlar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2017 2 hours ago, Cem Boneval said: Bu açıklama için henüz erken. Felaket tellallığı yapmak niyetinde değilim. Sadece test sürecini biraz zamana yaymak lazım. 1 hour ago, Yakup Çağatay said: Güçlendirme yaptı bir de zaten denenmiş şeyler değil mi yapılanlar Hepsi ayrı ayrı denenmiş şeylerin bir araya gelmesi diyebiliriz, fakat aldığımız güçlerden çoooook çok daha fazlasını insanlar basit bir clutch set ile dragda zorluyor. Tek handikap benim arabanın denenen fiestalardan yapı itibariyle daha ağır olması. 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gökhan Ulaş Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2017 (düzenlendi) 6 saat önce, Rıza Altıntaş yazdı: Şunu şuraya bırakıp kaçıyorum. Ha? Kim? Ne? RS mi? Hıı... Rengi kırmızı, olmuyor mu böyle ? Not: bu şanzıman bu yükü kaldırmaz diyenlere selam olsun. Takribi 330 - 370 "Beygircik" diyebiliriz o zaman ? Maşallah Fren balatalarının yerinde olmak istezdim. Dyno da yürüyen Evo kadar güçlü olur inşallah Birde abi dinamik tork kontrolünü düzgün yapabiliyor mu araç yüklendikten sonra ? Temmuz 27, 2017 Gökhan Ulaş tarafından düzenlendi imla. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 9 hours ago, Gökhan Ulaş said: Birde abi dinamik tork kontrolünü düzgün yapabiliyor mu araç yüklendikten sonra ? Yapiyor tabiki yapmamasi icin bir sebep yok. Sinirli kaydirmali oldugu icin difransiyel pek mudehale etmek zorunda kalmiyor. O bu degilde fren konusunda aklima gelmeyen baska bir konudan dolayi sanirim fren sistemini komple degistirmem gerekecek. Mevzu da su: Araba normal hizlarinda gittinde jantlar 18" ve agir oldugundan motor janlari pek umursamiyor, fakat frene bastiginda jant agirliklarindan dolayi binen yuk daha fazla oluyor. Bu nedenle yavas yavas frenlerde sismeler hissediyorum. 16" iken boyle dertlerim yoktu. Jant yuzunden fren sistemi degistirecek olmak beni pek memnun etmiyor acikcasi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 6 dakika önce, Servet Ö. yazdı: Araba normal hizlarinda gittinde jantlar 18" ve agir oldugundan motor janlari pek umursamiyor, fakat frene bastiginda jant agirliklarindan dolayi binen yuk daha fazla oluyor. Bu nedenle yavas yavas frenlerde sismeler hissediyorum. Jantları arabanın kütlesinden bağımsız düşünmek anlamsız. İstediği kadar ağır olsun. Şişmenin tek nedeni ısınmadır. Hava sıcak, hızın fazla. Bulabilirsen EBC Redstuff veya Yellowstuff balata dene. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gökhan Ulaş Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 13 dakika önce, Servet Ö. yazdı: Yapiyor tabiki yapmamasi icin bir sebep yok. Sinirli kaydirmali oldugu icin difransiyel pek mudehale etmek zorunda kalmiyor. O bu degilde fren konusunda aklima gelmeyen baska bir konudan dolayi sanirim fren sistemini komple degistirmem gerekecek. Mevzu da su: Araba normal hizlarinda gittinde jantlar 18" ve agir oldugundan motor janlari pek umursamiyor, fakat frene bastiginda jant agirliklarindan dolayi binen yuk daha fazla oluyor. Bu nedenle yavas yavas frenlerde sismeler hissediyorum. 16" iken boyle dertlerim yoktu. Jant yuzunden fren sistemi degistirecek olmak beni pek memnun etmiyor acikcasi. O zaman mis gelsin virajlar gitsin lastikler. Fren şişmesi yazlar başladığından beri 1-2 defa olsa da bendede var Servet abi. Cem Abi'nin de dediği gibi sıcaklardan. Birde belki Jantların değişiminden sonra Focccus Yazılımı ile jantları 18" ve lastik hız koduna göre(V-W-Y) set edersen arabanın fren dağılımı değişebiliyor. EBD sisteminin hesaplamasını değiştiriyor olabilir. Teknik olarak tam detayını bilmiyorum fakat yaptığım testlerde fren karakterinde değişim hissetmiştim. Tabikide balatalarında normale göre biraz fazla ısıtıyor olabilir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 17 minutes ago, Cem Boneval said: Jantları arabanın kütlesinden bağımsız düşünmek anlamsız. İstediği kadar ağır olsun. Kuvvet kolu mantiginda dusunursen tek bag arabanin kutlesi olmaktan cikiyor. 6 pod kaliper ve disk ayarlamam gerekecek. Sirf balata ile cozebilecegimi pek sanmiyorum. Hatta bir arkadasimin arabasinda ciyak ciyak ses yapiyordu ebc balatalar. 5 minutes ago, Gökhan Ulaş said: Birde belki Jantların değişiminden sonra Focccus Yazılımı ile jantları 18" ve lastik hız koduna göre(V-W-Y) set edersen arabanın fren dağılımı değişebiliyor. Bak bunu bilmiyordum. Fren dagilimi niye degissin ki? Enteresan. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gökhan Ulaş Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 1 dakika önce, Servet Ö. yazdı: Birde belki Jantların değişiminden sonra Focccus Yazılımı ile jantları 18" ve lastik hız koduna göre(V-W-Y) set edersen arabanın fren dağılımı değişebiliyor. Fren dağılımı demişim ama fren uygulama gücü olacak o. Deneyebilirsin abi kısacık bir işlem zaten. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 58 minutes ago, Cem Boneval said: Jantları arabanın kütlesinden bağımsız düşünmek anlamsız. İstediği kadar ağır olsun. Şişmenin tek nedeni ısınmadır. Hava sıcak, hızın fazla. Bulabilirsen EBC Redstuff veya Yellowstuff balata dene. Sayfa 69 ve sonrasini bos vaktim olsa okuyacagim. http://164.100.133.129:81/eCONTENT/Uploads/VDHS-2-Accl-Braking.pdf Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 (düzenlendi) 37 dakika önce, Servet Ö. yazdı: Kuvvet kolu mantiginda dusunursen tek bag arabanin kutlesi olmaktan cikiyor. Evet ama bu teorik olmanın ötesinde pek değer taşımaz bence. Öyle olsa her 18" janta fren sistemi değişikliği gerekirdi. Bahsettiğin güçlere bu fren sistemi zaten YETERSİZ. Yani jantı bahane etmeye gerek yok. 34 dakika önce, Gökhan Ulaş yazdı: Fren dağılımı demişim ama fren uygulama gücü olacak o. Deneyebilirsin abi kısacık bir işlem zaten. Bunu ben de merak ettim. Aracın fren gücünü azaltma veya arttırma gibi bir opsiyonu olması anlamsız. Her zaman maksimum güç sağlanmalı. Ancak hız hesaplamalarda jant devir sayısı değişeceğinden kalibrasyonu değiştirebilir. Yani eksik aksak bilgimle böyle düşünüyorum. Temmuz 28, 2017 Cem Boneval tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 4 minutes ago, Cem Boneval said: Bahsettiğin güçlere bu fren sistemi zaten YETERSİZ. Iste buralar 1 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 Jant değişti, araba ağırlaştı diye fren uygulama gücü filan değişmez bence. O zaman her bagajı yüklediğimizde arabaya 2-3 kişi bindiğinde ayarlama yapmamız gerekirdi. Fren şişmesi ağırlıkla daha erkene gelmiştir tabiki de karbon seramik olmayan her fren zaten elinde sonunda şişer, onlar bile pistte şişiyor sanırsam. Bu konuda atlanan mesele fark edilmeyen fren şişmesi oluyor genelde, yani araç yüksek hızlardayken kısa süreli ısınmanın durma mesafesine/yavaşlamaya yaptığı etki. Sonuçta şiştikçe etkisi azalıyor. Isınmadan düzgün tutan OEM'den daha iyi bir balata bulmak da zahmetli iş denemek lazım. Bir de fren hidroliği de değiştirilmeli tabiki de. RBF 660 ya da Castrol SRF iyi diye duymuştum. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2017 @servet ö. Senin ön disk boyutu ne idi ?Genişlik kalınlık şeklinde kaç mlm ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap