Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.6 Eb (The Red)


Servet Ö.

Önerilen Mesajlar

29 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

Yapmam. Tecrübeli olanlar yapmaz, çünkü yanan metan gazının kokusu sucuğa siner ve pek sevimsiz olur. Etrafı sucuk sucuk kokutup yanar taşın büyüsünü bozmak da ayrı bir sevimsizlik. Ama istersen gitar çalıp şarkı söyleriz.

Olur abi sen büyüğümüzsün seni dinleriz.senin tecrübe yanında bizim ki nedir lafı bile olmaz.Ben metan gazını o anda hesaba katmadım.Oraya çıktığımda görünce ondan aklıma geldiydi.

--1 dakika sonra eklendi--
30 dakika önce, Servet Ö. yazdı:

Bu konu da bol sucuklu oldu. :D

 

Sen bir bana gel de sana başka bir ikram ederiz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

7 dakika önce, Mert Yürüyen yazdı:

Insanoglu... bir zaman sonra buda yetmez :) @Servet Ö.

Bir doyum noktası var, yol koşullarında hakim olmakta zorlandığın beygir sayısına ulaşınca "aman" diyorsun.

Bu da bizim sınıfta 250-300 PS arası. Yani bana ST, Servet'e RS.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

17 minutes ago, Cem Boneval said:

Bir doyum noktası var, yol koşullarında hakim olmakta zorlandığın beygir sayısına ulaşınca "aman" diyorsun.

Bu da bizim sınıfta 250-300 PS arası. Yani bana ST, Servet'e RS.

Bir ara bir kaynaktan onden cekis ve arkadan itis ve beygir limitleri ve matematiksel aciklamalari konusunda birsey okumustum. Bulamiyorum, normalde hep bookmarka atarim.

 

Anladigimin ozeti suydu: onden cekis arabalarda tekerde pure 260-270bg sonrasi surus dinamiklerini negatif etkiledigi. Tabi bu daha cok viraj performansi ile ilgili bir durum. Arkadan itiste bu cok cok daha ustlerde.

 

Ha mesela 2.3 Mustangi, Otoban, Sehir ici, toprak yol dahil epey kullandim. Direksiyon spor, arabanin modu sport+, sanziman sport'da iken dahi arabanin 300 kusur beygir oldugunu anlamak pek o denli mumkun degildi benim icin, keyifli mi? Eh... Onden cekisli arabada daha fazla hissediliyor bg/tq.

 

Ha bu yetmese turbo buyutup ekstra port injection falan yapmam lazim, bu da alt devirleri kaldirip atmak demek bu hacimde. Tatsiz olacagindan girecegimi sanmiyorum. Sayet tatli su baligi olmasindansa ufak pirana olmasini tercih ediyorum. Ha yok turboyu buyutmeden oktan yukselteyim desem, tutunamayacagina eminim, su an bile kilitli difransiyel ile muallak. Tutunmasi icin dort cekere donmem lazim bu da pek feasible degil.

 

Velhasili, yururse, sikintisiz olursa bu arabanin son noktasi bu olur benim icin.

 

Bu biraz ustun koru vermis ama bir fikir verir: https://www.wired.com/2014/01/the-physics-of-a-front-wheel-drive-muscle-car/

 

Servet Ö. tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 minute ago, Zafer Yusoğlu said:

Makaslardan bir makas alıp alçartırsın. Şahin'lere taktıkları şu bağıran egzozlardan da bi dene daktunmu dadundan yinmez. :)

Daha neler... Ayrica makas nedir yahu as900 mu bu araba :)

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.