Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Tesla Model 3


Semih O.

Önerilen Mesajlar

7 dakika önce, Cem Boneval said:

üretim maliyetleri de tercihte bir etken olmuştur.

evet hocam maliyeti düşürerek daha fazla müşteri çekme potansiyeline sahip olabilirler. gece sürüşünde klasik ekran yerine projeksiyon tarzi bi ekran ilerde eklenebilir buda konsolun zenginleştirir. şurda first drive mevcut https://www.periscope.tv/w/1dRKZyRkpgNxB

 

videoda dikkatimi çeken diğer unsur sessizlik.... (sağa sola dönerken bi gacurdadı o kadar)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

En büyük sorun piller olacak.

Araba km ve yılları devirdikçe piller ömrünü tüketecek. İkinci elde satmak istediğinizde en büyük sorun olacak :) Boyasız ve km takıntısıysan sonra pillerin kalan jarj ömrünün ne kadar kaldığı da tartışılacak. Benim için gelecek super kondansatörlerde. Bu arada petrol cağı ne yaparsak yapalım kapanıyor. Arap petrol milyoneri değilseniz panik yapmayın.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

On 02.04.2016 at 22:07, Volkan Ö. said:

 

En büyük sorun piller olacak.neri değilseniz panik yapmayın.

 

...pillerin geri dönüşümü?

 

Neredeyse imkansız, Lityum-İyon bataryaları çok-çok-çok zehirli ... içerik toprağa karışırsa yeraltı sularını zehirleyip kirliliğin kontrolden çıkma olasılığı var. Geri dönüşüme sokmayalım, güvenli şekilde stoklayalım ... daha "temiz" dönüşüm metodları bulunmadan elimizi sürmeyelim.... diyorlar. (Örnek:Gerekli teknoloji ortaya çıkana kadar eski tip kurşun-asit'li aküleri dağ gibi yığmak) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Düşük Sıcaklıklarda Çalışabilen Yüksek Verimli Statik Range Extender

Arkadaşım diye demiyorum gelecek bu olabilir :)

Meraklıları araştırabilir. Daha çekirdek aşamasında ama gelecek bunda bence. 

Ben para yatırcak olsam bu teknolojilere yatırırdım :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tasarımsal anlamda göze hoş görünmüyor (şimdilik) işlevsel anlamda da yarı benzin yarı elektrik (hibrit) olması gerekirdi diye düşünüyorum, Elon Musk'ın ileriye dönük bir projesi yoksa eğer pillerin ömrü, geri dönüşümü, kaza anındaki riskleri vs. gibi uzun vadede ortaya çıkacak sorunlar şimdiden rahatlıkla görülebiliyor.

Küçücük cep telefonlarını şarj ederken nasıl patladıklarını düşünürsek bizim millet bununla mahalleyi rahatlıkla havaya uçurur mesela :D

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

@Hakan Saraylı abi ince uçlu şarj aleti bi de orijinal olursa sıkıntı olmaz.

 

Şaka bir yana Gigafactory tam kapasite çalıştığında, tüm dünyada üretilen Li-İon'dan daha fazla üretim kapasitesine sahip olacakmış. Yakında dünyanın Li-İon çöplüğü olacağı kesin. Kaan abinin dediği geri dönüşüm işi nasıl olur bilinmez. Düşünülen prosesler var ama maliyetleri de çok yüksek. Henüz somut bir şey yok bildiğim kadarıyla. Yine de geri dönüşüm bir mecburiyet.

 

Bir diğer konu da Lityum fiyatlarının akıbeti, senede %20 artıyor şimdilik. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

7 saat önce, Semih O. said:

@Hakan Saraylı abi ince uçlu şarj aleti bi de orijinal olursa sıkıntı olmaz.

Bizimkilerin yapacaklarını söyleyeyim mi sana ? 

Diyelim orjinal şarj aletinin ucunda bir sıkıntı oldu, mesela çoluk çocuk çekiçle ezer onu, eve geldiğinde birde ne görsün, şarj aletinin başı ezilmiş ! Hemen Tesla'ya bir telefon (yenisini sipariş edecek ya) yenisi 1.500 $+KDV. Hobaraaaaaa... bizim ki o parayı vermez anacım. Gider hırdavatçıdan bi akü takviye kablosu (nasıl olsa aynı mantık değil mi) bağlar şarja, gider evine oturur 'Survivor'ın başına ve 'BUMMMMMMMMMMM' mahalle gitti :D (Bugüne kadar nelerle karşılaştığımı bir bilsen..) 

 

Hakan Saraylı tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...
  • 11 ay sonra...

Üzerinden bir sene geçmiş.

Tesla Model ­­3'ün Temmuz gibi üretime başlayacağı duyurulmuştu.

400.000 civarında ön sipariş olduğu da biliniyor.

ABD satış fiyatının $35.000 civarında olacağı da öyle.

20 Şubat'ta deneme üretimi başlamış ve kısa süre önce Kalifornya'da "release candidate" olarak tanımlanan seri üretimin il örnekleri test turlarını atarken yakalanmış.

Önceki mesajlarda detaylı bilgi var zaten, önemli bir değişiklik yok gibi.

Kokpit tasarımı olmayan direksiyon arkası göstergeleri ve havalandırma mazgalları ile alışma gerektirecek bir aykırılıkta.

Ortada LG tarafından sağlandığı iddia edilen tablet var, hepsi bu.

Ulaşılabilir bir e-otomobil olması beklenen Model 3'ü yakından izlemeye devam ediyoruz.

t31.jpg

t32.jpgt33.jpgt34.jpgt35.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.