Samet Mumcu Oluşturma zamanı: Nisan 11, 2016 Raporla Share Oluşturma zamanı: Nisan 11, 2016 Arkadaşlar yakın zamanda araca yaptığım işlemleri paylaşmıştım fakat bazı abilerimiz beni bozsa da yeni işlemlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Kat iptali Custom Downpipe 60 lık krom düz boru BetMap yazılım Bu uygulamar sonucunda 150-160 ps arası güç aldık. İşlemler öncesin deki ve sonrasındaki focus çok farklı oldu. 2.ve 3. vites aşrı değişti. yüksek viteslerde ki ara hızlanmalar baya tatminkar oldu ve yakıt ta gözle görülür bir artma görmedim hatta azalma var gibi. uzun zamanlı izlenimlerimi tekrar sizlere aktaracağım.. Ve aracımın içini biraz daha güzelleştirdim. Onları da ilerleyen zamanlarda ilgili bölüme konu açarak sizlerle paylaşacağım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Misafir Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Bahsettiğiniz uygulamalarla yeni bir 1.5 ecoboost motor takmissiniz araca. Rakamlar çok abartılı geldi 150-160 ps yazılım vs ile mümkün değil . Olacağı en fazla 50 ps olsun Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 26 dakika önce, Samet Mumcu said: Kat iptali Tebrik ederim... 6 dakika önce, Özer Aksu said: 150-160 ps yazılım vs ile mümkün değil . Olacağı en fazla 50 ps olsun Eklenen değil ulaşılan toplam güç... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Samet Mumcu Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Eklenen değil ulaşılan toplam güç... Teşekkür ederim Bahsettiğiniz uygulamalarla yeni bir 1.5 ecoboost motor takmissiniz araca. Rakamlar çok abartılı geldi 150-160 ps yazılım vs ile mümkün değil . Olacağı en fazla 50 ps olsun 150ps değil de 100 ekleyen var türkiye de [emoji23] Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 26 dakika önce, Samet Mumcu said: bazı abilerimiz beni bozsa da "Bozmak" amacı ile yorum yapmamıştım, belli ki öyle anlaşılmış ... üzüldüm. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Eee böyle yazılı kalmasın, buluşmalara gelin görelim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Misafir Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 44 dakika önce, Samet Mumcu said: Bu uygulamar sonucunda 150-160 ps arası güç aldık. Ben buradan ulaşılan değil alınan toplam ps değerini anlarım. Neyse ps leriniz iyi günlerde kullanınız Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Samet Mumcu Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Eee böyle yazılı kalmasın, buluşmalara gelin görelim [emoji4] Geçen pide yemeye gelicektim fakat iş nedeniyle gelemedim ilk buluşmada yanınız da olucam inşallah[emoji4] Ben buradan ulaşılan değil alınan toplam ps değerini anlarım. Neyse ps leriniz iyi günlerde kullanınız Sağolun darısı başınıza[emoji6] Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Arka plakayı nasıl güzelleştiririm diye düşündüğümden, ben plakaya takıldım. Ne olur şu plakaları alıp takmayın. Rakamlar ve harfler birbirine karışıyor. Belli ki standart dışı. Bence estetik de değil. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Samet Mumcu Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 1 dakika önce, Murat Kavuk said: Arka plakayı nasıl güzelleştiririm diye düşündüğümden, ben plakaya takıldım. Ne olur şu plakaları alıp takmayın. Rakamlar ve harfler birbirine karışıyor. Belli ki standart dışı. Bence estetik de değil. Yaklaşık 2 senedir bu plakaları kullanıyorum. Beşiktaş baskı App diye geçiyor. Mühürlü ve sıkınıtısız. Onlarca çevirmeye girdim hiç bir memurda bu plaka neden böyle demedi mühürlü olduğu için. Bence en güzel plaka bu font plaka Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 3 saat önce, Samet Mumcu said: Arkadaşlar yakın zamanda araca yaptığım işlemleri paylaşmıştım fakat bazı abilerimiz beni bozsa da yeni işlemlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Kat iptali Custom Downpipe 60 lık krom düz boru BetMap yazılım Bu uygulamar sonucunda 150-160 ps arası güç aldık. İşlemler öncesin deki ve sonrasındaki focus çok farklı oldu. 2.ve 3. vites aşrı değişti. yüksek viteslerde ki ara hızlanmalar baya tatminkar oldu ve yakıt ta gözle görülür bir artma görmedim hatta azalma var gibi. uzun zamanlı izlenimlerimi tekrar sizlere aktaracağım.. Stage-1 veya 2 de soylediginiz kadar donanimla arabanizda boyle 150ps-160ps guc alabilmeniz bana pek mumkun gorunmedi. Hele ki downpipe ve duz boru ile... Olcum yapildi mi? Yapilmadiysa Dr. Ecu da guzel bir dyno var cikip baktirmanizi oneririm. Hissiyatla veya yazilimci abinizin size soyledikleriyle bu gemi yurumez. 150-160ps diyince siz zaten muallak bir deger oldugu ve muhtemel yazilimcinin verdigi bilgi oldugu tahmin edilebiliyor. Simdi gel gelelim nedenlere niyelere. Egerki downpipe 60mm den buyuk baslayip 60mm ile bitiyorsa ve duz borunuz 60mm ise 160ps icin 10mm fazla bir kesit olmus. Egsoz basincini kabettiginiz an flow bozulur ve turbonuz gerekli basinci uretmez. Ki zaten bu olculerde kaybettiginiz gayet asikar. Aracinizla log alip manifold basincini kontrol edin. Eger ki 1.8Bar peak 1.6Bar devamli gormuyorsaniz arabaniz bu gucte degil demektir. Bu donanimla 1.6 peak 1.3-4 devamli goruyor olmalisiniz ki bu da yaklasik size en iyi ihtimalle 130-135bg saglar. Su anki halinde temposuz giderken gaza yuklendiginizde eskiye nazaran daha gec toparliyor bile olabilir. Yukarida soylediklerimi gayet kolay dyno uzerinde (aman diyim dynojet olanlarda degil, yuklu dynolarda) dogrulayabilirsiniz. Dusuk devirlerdeki basinc kaybindan dolayi normal kullanimdaki yakitiniz muhtemelen %10-20 oraninda artacaktir bu arada. Egsoz basincini kazansaniz dahi turbo ve enjektorlerle oynamadan, intercooler buyutmeden, yakit katkisi kullanmadan alabileceginiz max guc 140hp 310nm guc. Ki bu Istanbulda deniz seviyesinde oldugunuz icin ulasabileceginiz deger. Ankaraya gelseniz bundan 10bg daha duser mesela. Hevesle girdigin isten psikolojik olarak kazancla cikmissin, kusura bakma firca atma laf soyleme amacli yazmiyorum. Dogru yolu bul yanlis yapma demek istiyorum. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Samet Mumcu Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Peki[emoji1531] Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Servet gerekli herşeyi yazmış kolay gelsin ... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Misafir Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 ServetBoost Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Samet Mumcu Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 11, 2016 Arkadaşlar abiler ben burada kimseye bişe kanıtlamak yada yalan söylemek için konu paylaşmadım. Burada yapmış olduğum değişiklikleri paylaştım fakat bazı kişiler olayı farklı boyuta taşıma çabasında. Yapmayın yaşınıza saygım var Biri çıkar ne olur bu plakayı takma der biri çıkar ecoboost motorumu koydun abartı der. Yorumlara saygım var ama yani bu kadar cürretkar olmazsa sevinirim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap