Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

0 km focus 1. gunde beni yolda birakti


Efe Ergüz

Soru

16 aralik gunu teslim aldigim ford focusum su anda serviste yatiyor ve arizayi hala kesvedemediler

araci bayiden teslim aldim o gun ufak bir gezinti den sonra aracimi park ettim ve eve ciktim aksam icim icime sigmadi dur dedim suna birdaha bakayim bu sefer ipodumuda aldim araca ipod u taktim sorun yok sarkilara falan baktiktan isimi hallettikten sonra son bir kez bir mars basayim dedim debriyaja basim dugmesine bastim calistim 1 dk gecmedi aracin motru durdu birkez daha calistirdim bu sefer okadar bile surmedi durdu son bir kez daha bastim arac bu sefer calismadi ve yol bilgisayarinda motor arizali servise goturun dedi ertesi gun servisi cagirdim geldi bakti servise gitmesi gerek dedi cekici geldi aldi goturdu Ford dedik Focus dedik guvendik fakat hem arabamizdan olduk hemde icime bir kurt dustu bazi sikayet sitelerindede ayni isimle sikayetlerim vardir bitek bende olan bir ariza ise ford ismine golge dusurmek istemem sadece sizinle paylasmak istedim eger baslikta bir sikinti varsa admin arkadaslar zor duruma dusmemek adina silsinler kimsenin basini agritmak istemem

post-1250-0-73854600-1324337118_thumb.jp

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Geçmiş olsun.Şanssızlık işte...Tamamen elektronik donanımlı yepyeni bir araba yaparsan böyle olur işte,mutlaka ciddi sorunlar yaşanır...Korkmayın,sorunu çözerler..Yalnız bence elinizd çok büyük bir fırsat var.Tüketici kanununa göre aracınızı 2 ay içinde iade edip paranızı geri isteyebilirsiniz....

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

geçmiş olsun hoşgeldiniz...sorununuz umarım giderilir evet cok can sıkıcı olmuş gercekten...aksine böyle bir olayı yaşamanız ve sonrasında gelişimleri bildirirseniz diger kullanıcı arkadaşlarıda bilgilendirmiş olursunuz...umarım cok önemli birşeyi yoktur...cok güzel aracınız güle güle kullanın...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

ilginiz icin tesekkur ederim durumdan mutlaka sizidehaberdar edicem

Geçmiş olsun.Şanssızlık işte...Tamamen elektronik donanımlı yepyeni bir araba yaparsan böyle olur işte,mutlaka ciddi sorunlar yaşanır...Korkmayın,sorunu çözerler..Yalnız bence elinizd çok büyük bir fırsat var.Tüketici kanununa göre aracınızı 2 ay içinde iade edip paranızı geri isteyebilirsiniz....

simdi ben parami geri alsam bile tum araclar 2000 3000 zamlandi parayi almak zarara sebep olucak

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Geçmiş olsun. İnşallah en kısa sürede sorun hallolur. Sonuçta mekanik veya elektronik üretim hataları çıkabilir. Her ne kadar sistemler mikron hassasiyetinde olsada sonuçta üretim bantlarını yöneten kişiler insan. Tabi 0 km araçta olması oldukça can sıkıcı olur. Tekrardan geçmiş olsun

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Efe geçmiş olsun; neden silelim - neden değiştirelim mesajını; memnuniyetleri yansıttığımız gibi sorun ve sıkıntılarıda yansıtıcaz tabiiki.

Anlattıklarına bakınca sanki aracında yakıtın sağlanması ile ilgili bir sorun var gibi geldi bana; içinde kalan yakıtla çalışmış daha sonra yakıt sağlanamadığı için stop etmiş ve çalışmamış gibi.

Servis gerekeni yapacaktır; nereye çekildi araç otokoç mu?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Benden de geçmiş olsun dilekleri...

Sevimsiz bir durum ama kısa sürede halledileceğini düşünüyorum.

Gelişmelerden haberdar etmenizi ben de rica edeceğim.

Meraktan soruyorum: Aracınızın serviste kaldığı sürece size bir yedek araç sağladılar mı? Garanti kapsamında böyle bir şart var mı? Yoksa tüketici talebi olarak mutlaka dile getirilmeli ve gündemde tutulmalı diye düşünüyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Efe geçmiş olsun; neden silelim - neden değiştirelim mesajını; memnuniyetleri yansıttığımız gibi sorun ve sıkıntılarıda yansıtıcaz tabiiki.

Anlattıklarına bakınca sanki aracında yakıtın sağlanması ile ilgili bir sorun var gibi geldi bana; içinde kalan yakıtla çalışmış daha sonra yakıt sağlanamadığı için stop etmiş ve çalışmamış gibi.

Servis gerekeni yapacaktır; nereye çekildi araç otokoç mu?

yok abi estafurullah sizin bir kotu niyetinizi dusunerek degil silebilirsiniz demem sikinti yaratmamak adina sonucta bir marka var karsida arac otokoc a cekildi izmir deki

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Benden de geçmiş olsun dilekleri...

Sevimsiz bir durum ama kısa sürede halledileceğini düşünüyorum.

Gelişmelerden haberdar etmenizi ben de rica edeceğim.

Meraktan soruyorum: Aracınızın serviste kaldığı sürece size bir yedek araç sağladılar mı? Garanti kapsamında böyle bir şart var mı? Yoksa tüketici talebi olarak mutlaka dile getirilmeli ve gündemde tutulmalı diye düşünüyorum.

bugun istiyorsaniz arac verelim dediler merkeze yazi yazmislar problem olmayacaktir sanirim iyi dilekleriniz icin tesekkur ederim
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.