ismail orçan Oluşturma zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 9, 2016 2.el olarak 2009 tdci titanıum hb almıştık 2 yıldır yakıtını koyup biniyoruz yakıt ve sorunsuzluk kısmında hiç üzmedi bizi ama geçenlerde bi akraba 2015 hatasız çiziksiz 2.el passat1.4 tsi 125hp lpgli comfort lıne aldı olarak ek olarak cam tavan,18 jant ve ışık paketi var 86 bine aldı 250 kmlik bir yol yaptık ve aklımızı model yükseltmeye çeldi konfor,yakıt,performans,görüntü iç hacim olarak bizim focusa göre gayet üstün bir araba passatın tek sorunu arka şaft tünelinin fazla yüksek olmasıı oda genişlikden dolayı sorun olmaz diye düşünüyorum TSİ LPG ye uyumlumudur uzun vadede ne gibi sorunlar çıkartır (50-100bin km) focusu satıp üste 40-45 bin ekleyip almaya değermi sizce? Passat harici D sınıfında bu fiyat aralığında önerilerede açığım... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih G. Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Araç önerisi,passat yorumu v.s yapmayacağım ama tsi,ecoboost,tce,turbo gibi bu tarz motorlara sahip araç alıp lpg takmak/takmaya çalışmak hiçte mantıklı gelmiyor bana. Tüp takılacaksa neden turbolu araç seçiliyor, turbo isteniyorsa neden lpg ile öldürülmek isteniyor o güzelim motorlar... Turbolu araca takılacak lpg masrafını alacağınız arabaya ekleyin dizel almaya bakın derim madem öyle, 2015 olmaz 2014 alınır,highline alınmaz comfortline olur ama güzelim arabaya ve motoruna yazık etmemiş olur yarın bir gün sorun çıkarsa servisiyle,ustasıyla boğuşmak zorunda kalmazsınız. Kısacası aklınızdaki aracı alın ama tüple falan hem kendinize hem arabaya zulüm etmeyin 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Deniz Gecgel Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 İnsignia 1.6 dizel otomatik. 85+ bin civarında fiyatları. Bence güzel tercih olur. Bütçe uygunsa tabi. 1.4T benzinli modelini kullanıyorum, çok memnunum. Tavsiye ederim. D sınıfına alışınca C sınıfı dar gelmesin sonra. Passat hiç kullanmadım, ama son kasa çok yakışıklı. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
ismail orçan Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 52 dakika önce, Semih G. said: Araç önerisi,passat yorumu v.s yapmayacağım ama tsi,ecoboost,tce,turbo gibi bu tarz motorlara sahip araç alıp lpg takmak/takmaya çalışmak hiçte mantıklı gelmiyor bana. Tüp takılacaksa neden turbolu araç seçiliyor, turbo isteniyorsa neden lpg ile öldürülmek isteniyor o güzelim motorlar... Turbolu araca takılacak lpg masrafını alacağınız arabaya ekleyin dizel almaya bakın derim madem öyle, 2015 olmaz 2014 alınır,highline alınmaz comfortline olur ama güzelim arabaya ve motoruna yazık etmemiş olur yarın bir gün sorun çıkarsa servisiyle,ustasıyla boğuşmak zorunda kalmazsınız. Kısacası aklınızdaki aracı alın ama tüple falan hem kendinize hem arabaya zulüm etmeyin Turbolu bir araca LPG taktırmak banada mantıklı gelmiyordu ama bizzat kullanma şansım oldu yakıtı sıvı olarak motora verdiği için performans kaybı olmuyor sakin kullanımda şehir dışı 4-5 litre gaz yakıyor En iyi gaz Aygaz bizim burda 2tl 100kmye 10 tl bile yakmıyor nerdeyse.Akrabanın aracı Lpgli 22 binde şuanlık bir sorun yok,servisde tanıdığı olduğu için garanti konusundada problem yok uzun vadede Lpgnin motora ne gibi zararı olur o aklımı karıştırıyor birde focusu satıp 40-45bin kredi çekip sıkıntılı bir passat hayatımı yoksa focusla devam edip sıkıntısız mutlu bir hayatmı kafam iyice karıştı vallahi... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Şehir dışı bile olsa 4-5 litre lpg yakması pek mantıklı gelmedi bana. Bu araca benzinde bile bu kadar yaktıramazken lpg de benzindeki tüketimden en az 2 litre fazla yakması gerek. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Saygın O. Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Focus dizelden memnunsanız, bunun ötesinde isteğiniz konfor, hacim ve sessizlik ise yeni Mondeo'yu listeye alın derim. Prestiji de cabası. LPG bence dizeli aratır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Adem Kazıl Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Focus dizel aracı satıp benzinli passat kesinlikle almazdım mantıklı bir tercih olmazdı benim açımdan Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman Ünal Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Her ne kadar lpg teknolojileri gelişkin olsa da atmosferik olmayan araçlarda sıkıntı yaratacağı kesin. Japon'lar hariç yüzde yüz uyum sağlanamıyor. Özellikle alman otomobilleri lpg ye uyumlu üretilmiyor. Ki aracın turbo beslemeli olduğunu da düşünecek olursak manifoldun delinmesi ve yakıt sistemine yapılan müdahaleler ister istemez istenilen düzeyde performans alınmasını da etkileyebiliyor. İlla ki takılabilir. O zamanda tsi motora uygun kit ve daha da önemlisi işçilik-ustalık sorunu ortaya çıkıyor. Uygun kiti tespit ettikten sonra en iyi ustayı bulmanız da şart. Çünkü kit ne kadar iyi olursa olsun usta tesisatı saçma sapan kurduğu zaman bir çok sıkıntı yaşayabilirsiniz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
onur karadağ Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 100 km de 4 5 lt lpg şehir dışı imkansız. ben de tucson var 177 hp olan. sıvı sistem kullanıyorum bende aracımda evet performans benzinle aynı ama 15 lt yakıyorum. burada yakıt 1.8 tl arasında bana 27 krş a geliyor. tsi motorların hepsine lpg takılmıyor. motor kodunu sorun alacak olursanız aracın. kodunu bir firmaya sorun takılırmı diye. vermezlerse uzak durun lpg takılmazsa çok yakar 40 50 krş arası bilginize. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cihan Buğdaycı Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 (düzenlendi) Ben aynı kasa dizel focus'tan tsi leon'a geçtim.Passat elbette ki ağırlığından dolayı benim arabaya göre 100 km de 1-2 litre fazla yakar.Yakıt farkı olarak'ta km ortalamasını aylık 2000'den hesapladığımda focus'ta aylık 3 depo yeterken tsi'da aylık 4 depo dolduruyorum.Bu farkı gözardı edersek benzin anlamında tsi'lar ekonomik motorlar. Lpg'ye gelirsek.Açıkcası tsi motorda ne kadar sağlıklı olur bir bilgim yok.Ben taktırmam nedenlerine gelince: -Yetkili servis ne kadar tanıdık olursa olsun olası bir motor arızasında Almanya'dan red cevabı gelir,aracınız haklı olarak garanti dışı kalır. -Yine herhangi bir arızada servis topu lpg ustasına atar,lpg ustası topu servise atar ikisi arasında gider gelirsiniz. -Atmosferik motorlarda bile arıza çıkartabiliyorken tsi,ecoboost gibi yüksek sıkıştırma oranına sahip bir motorda arıza olasılığı soru işareti. -Millet lpg montajı için 5000-6000 tl'lerden bahsediyor ne kadar gerekli orası sizin cebinize ve yaptığınız km'ye bağlı -Her servis lpg'li aracı kabul etmeyebilir. Açıkcası bu sınıf'ta bir tercih yapsam passat ve mondeo arasında gidip gelirim.Her ikisinide inceleyip hangisi benim içime sinerse onu alırdım. Mayıs 9, 2016 Cihan Buğdaycı tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
onur karadağ Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2016 1 saat önce, Süleyman Ünal said: Her ne kadar lpg teknolojileri gelişkin olsa da atmosferik olmayan araçlarda sıkıntı yaratacağı kesin. Japon'lar hariç yüzde yüz uyum sağlanamıyor. Özellikle alman otomobilleri lpg ye uyumlu üretilmiyor. Ki aracın turbo beslemeli olduğunu da düşünecek olursak manifoldun delinmesi ve yakıt sistemine yapılan müdahaleler ister istemez istenilen düzeyde performans alınmasını da etkileyebiliyor. İlla ki takılabilir. O zamanda tsi motora uygun kit ve daha da önemlisi işçilik-ustalık sorunu ortaya çıkıyor. Uygun kiti tespit ettikten sonra en iyi ustayı bulmanız da şart. Çünkü kit ne kadar iyi olursa olsun usta tesisatı saçma sapan kurduğu zaman bir çok sıkıntı yaşayabilirsiniz. bu sıvı sistemlerde monifold delinmiyor. aracın kendi enjektörlerini kullanıyor. lpg yi sıvıya dönüştürüp benzin gibi püskürtüyor sistem. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Mayıs 10, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 10, 2016 bu tercihi ben yapmak zorunda kalsam düşük km 2.0 tdci 163 hp lik 2012 -2014 model mondeo selective alır güle güle sorunsuz kullanırdım hem d sınıfına geçmiş olurdum donanım olarak dolu bir araç dizeli bırakmamış olurdum otomatik şanzıman sorunsuz prestijli daha güvenli ve geniş ve güçlü bir araca geçmiş olurdum 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Mayıs 10, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 10, 2016 Passat, Mondeo Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap