Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Fiesta St, Focus St Ve Focus Rs Türkiye Fiyat Ve Donanım Listesi Açıklandı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

27 dakika önce, Yakup Çağatay said:

Ibıza MTV'den de kaybediyor.

Ayrıca bazı araçlar kağıt üzerinde değerlendirilmez denir ya bu tür araçlar tam olarak bu sınıfı ifade ediyor.

 

Ford'un şuan Avrupa'da satış olarak lider olduğu konu biraz ticari birazda bu Spor versiyonlar kaldı. :D Ürünler aslında problemsiz ama fiyat konusu her zamanki gibi sıkıntı bizde. 

 

Geçen hafta euro 3.20 seviyelerindeydi şimdi 3.35. RS misal 15 bin TL arttı niye ? Tayyyeap başkan Davutoğlu'nu istemedi diye. :D 

Yazıda da dediğim gibi enflasyonu vs ortalama alıp dönem dönem sabit TL fiyat vermek lazım, en azından 1.6 ve 2.0 lar için.

Yarın euro 3.10 (örn: Kasım 2015) olursa, en az 10 bin (Fiesta), en yüksek 30 bin tl (RS) iniyor araçların fiyatı.

 

Bu arada Fiesta'nın fiyatı maksimum 80 bin tl olmalıydı (ederi 75K), bence 10 bin ekstrası var şimdi 15 oldu gerçi :D

Hemde 7-8 ay sonra yeni kasası geliyor.

Diğerlerinin fiyatı çok sırıtmıyor. 

Yakup bende zaten farkındaysan altta yazdım kullanmadığım için yorum yapmak bana düşmez diye.Kağıt üstünde sadece 0-100 ve son hız yazıyor.Sadece bunlara bakarak bu kategoride araba alan adam almasın zaten gitsin 530d alsın.Oda bir yerde hızlı sonuçta hemde az yakar.:kıhkıh:Bence ford'un kuru sabitlemesi gerekiyor özellikle fiesta ve focus st'de.Focus st'nin fiyatı cupra ve gti bandında olması gerekir eğer satış yapılmak isteniyorsa.Ben focus rs'in fiyatını beğendim vergi kurbanı olmasına rağmen 2.0 motor premium rakiplerine göre daha uygun fiyatı var.Üstelik kullanım olarak'ta hiçte aşağıda kalacağını sanmıyorumki okuduğum yabancı kaynaklar bunu doğruluyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ey gidi günler... Sene 2009

Focus RS, Türkiye satış fiyatı: 63.500 Euro (Temel D.)

Euro: 2.15 TL

Sonuç: 136.525 TL

 

Focus ST, Türkiye satış fiyatı: 38.900 Euro (Temel D.)

Euro: 2.15 TL

Sonuç: 83.635 TL

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

6 saat önce, Yakup Çağatay said:

Ey gidi günler... Sene 2009

Focus RS, Türkiye satış fiyatı: 63.500 Euro (Temel D.)

Euro: 2.15 TL

Sonuç: 136.525 TL

 

Focus ST, Türkiye satış fiyatı: 38.900 Euro (Temel D.)

Euro: 2.15 TL

Sonuç: 83.635 TL

durmak yok yola devam... yapıştır! ey güzel eurom nice güzel 4'lere 5'lere inşallah...

 

@Kaan Yagizer abi, bu araçların üzerinde nasıl canavar gibi çalıştığını biliyoruz... aynı şekilde fiyatların nispeten alınabilir olmasında da senin darlamaların, tacizlerin çok etkili. 

sana teşekkürü bir borç biliriz ^_^

 

Normalde ST Pack 2 gelecekken, resmen bir Turkey Custom Pack yaparak spec'i ST Pack 2,5 yapmışsınız, bravo.

Ammaaa, sanki bi-xenon eksik kalmış? @Yakup Çağatay Spec de yok mu yoksa yazmayı atlamış olabilir misin?

Mert Yürüyen tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 saat önce, Mert Yürüyen said:

Ammaaa, sanki bi-xenon eksik kalmış? @Yakup Çağatay Spec de yok mu yoksa yazmayı atlamış olabilir misin?

 

Sırf bu yazıya 4 saat verdim :D Eksik değilde fazlalıklar olabilir :zha: 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

5 dakika önce, H. Cenk said:

bi anket açtıydınız ST 160 ın üstüne gelir dedik diye dediğinizi bırakmaınız. 

Lütfen o anket için olan ödülümü verin :) 

 

Fiyatın düzenlendiği zamanki fiyat 159 bin tl... :D Onu napcaz :) Tayyip'ten önce yani

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 saat önce, Mert Yürüyen said:

 

@Kaan Yagizer abi, bu araçların üzerinde nasıl canavar gibi çalıştığını biliyoruz... aynı şekilde fiyatların nispeten alınabilir olmasında da senin darlamaların, tacizlerin çok etkili. 

 

...deyim yerinde ise "inanmış" bir grup çok ama çok çalıştı. Fiyat adına bir şey yapılamadığında -aksesuar- adına baskı yapıldı. Bu işte benim payım devede kulak ... daha çok moral verme + şunu da isteyelim, bunun yerine şunu talep edelim seviyesini aşmadı.

Ama F/O'da resmen gecesini gündüzüne katmış ve son sent için emek harcamış "isimsiz" kahramanlar :) var ... belirtmeden geçmemek lazım. 

 

Bi-Xenon işine gelince ... basitçe "bütçemizi aşamadık" ... Bi-Xenon'u Stage2 paketine eklesen fiyat üç'e katlanıyor, (bkn.ohanzi vergiler) standart aracın fiyatı da çok yükseliyor. Biz ne yaptık? Bütçemizin el verdiği ne varsa araca yığdık ... bu kuZu zaten sipariş ile gelmeyecek mi? Atıyorum Mert dış renk - koltuk rengi vs. siparişi verirken (isterse) kuZu'ya bi-xenon'da ekler (bkn.parama geçer hükmüm) olur, biter.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 dakika önce, Kaan Yagizer said:

Ama F/O'da resmen gecesini gündüzüne katmış ve son sent için emek harcamış "isimsiz" kahramanlar :) var ... belirtmeden geçmemek lazım. 

Ellerine, emeklerine sağlık...

Şimdi bizlere düşen de sipariş vermek. 

Dur bakayım şu son MP'da bir şey çıkmış mı?

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

20 dakika önce, Kaan Yagizer said:

 

...deyim yerinde ise "inanmış" bir grup çok ama çok çalıştı. Fiyat adına bir şey yapılamadığında -aksesuar- adına baskı yapıldı. Bu işte benim payım devede kulak ... daha çok moral verme + şunu da isteyelim, bunun yerine şunu talep edelim seviyesini aşmadı.

Ama F/O'da resmen gecesini gündüzüne katmış ve son sent için emek harcamış "isimsiz" kahramanlar :) var ... belirtmeden geçmemek lazım. 

 

Bi-Xenon işine gelince ... basitçe "bütçemizi aşamadık" ... Bi-Xenon'u Stage2 paketine eklesen fiyat üç'e katlanıyor, (bkn.ohanzi vergiler) standart aracın fiyatı da çok yükseliyor. Biz ne yaptık? Bütçemizin el verdiği ne varsa araca yığdık ... bu kuZu zaten sipariş ile gelmeyecek mi? Atıyorum Mert dış renk - koltuk rengi vs. siparişi verirken (isterse) kuZu'ya bi-xenon'da ekler (bkn.parama geçer hükmüm) olur, biter.

Tekrardan ellerine kafalarınıza sağlık...

Hep diyorum "gelsin, nasıl olursa olsun gelsin, parasını veren alsın". "getiremeyen" imajı olmasın piyasada...

2.0 Dizel PwS ST'yi aldıktan sonra far ayarlanır sorun değil :smiley2k: 400 tork diyor yahu... şanzımanda var 600 tork dayanım. yazılım da yazılım diye çığırıyor arkadaş.

Bir saat önce, Yakup Çağatay said:

 

Sırf bu yazıya 4 saat verdim :D Eksik değilde fazlalıklar olabilir :zha: 

eline sağlıııııık... :yemek:

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

@Mert Yürüyen ...  bir şey hatırlatayım. O kadar yüksek torq'a (600Nm) mekanik aksam dayanır da ... insan dayanır mı? Boyunluk takmamış, Stage4 yarış koltuğunda oturmayan kişinin (amatör kullanıcı) boyun kasları da yeterince kuvvetli değilse ... mazallah diyorum. (bkn.disk kayması) 

 

Aramızda doktorlar var ... işin performans/yarış kısmını gayet iyi bilen üstatlarımız eminim -içi dolu- yorumlar yapacaktır. 

 

... ancak yüksek torq (özellikle günlü kullanımda) istenmeyen pek çok sorun yaratabilir.  Örnek mi? 450-500Nm'lik aracı dur-kalk trafikte kullanmak, daha doğrusu kullanamamak. Yani insanın fiziksel sınırlarını zorlamasının ötesinde hesaba katılması gereken başka etkenler de var. (bkn.hamile kadına 600Nm torq ile erken doğum yaptırmak)

Kaan Yagizer tarafından düzenlendi
  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

@kağan yağızer abi gerçekten dizelde tork manyak etkili keyifli ama bir o kadarda tehlikeli hele ki bilmeyen birileri kullanırken geçen deneyeyim diye 2 viteste normal gidiyorum trafikte biri taciz etti gaza asılmamla önümüzdeki arabaya tehlikeli yaklaşmam bir oldu tacizci pert yolunu caddeyi geçip yol ayrımını kaçırdı değiştirmek zorunda kaldı 2. 3. vitesteki tork bildiğin tehlikeli şu anda benim araçta obd ölçümlerinde bu asılmalarda 330 -350 arası değişiyor kontrol edince :) 2.0 tdci 185 hp 400 nm hiç düşünemiyorum :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

45 dakika önce, Kaan Yagizer said:

@Mert Yürüyen ...  bir şey hatırlatayım. O kadar yüksek torq'a (600Nm) mekanik aksam dayanır da ... insan dayanır mı? Boyunluk takmamış, Stage4 yarış koştuğunda oturmayan kişinin (amatör kullanıcı) boyun kasları yeterince kuvvetli değilse ... mazallah diyorum.

 

Aramızda doktorlar var ... işin performans/yarış kısmını gayet iyi bilen üstatlarımız eminim -içi dolu- yorumlar yapacaktır. 

 

... ancak yüksek torq (özellikle günlü kullanımda) istenmeyen pek çok sorun yaratabilir.  Örnek mi? 450-500Nm'lik aracı dur-kalk trafikte kullanmak, daha doğrusu kullanamamak. Yani insanın fiziksel sınırlarını zorlamasının ötesinde hesaba katılması gereken başka etkenler de var. (bkn.hamile kadına 600Nm torq ile erken doğum yaptırmak)

Ben 600 torkla kendini hamile bırakıp ışık hızında doğuran ilk sürücü olabilirim...

150 torktan sonra 600 ....çırtır yani :smiley2k:

Mert Yürüyen tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Mert Yürüyen said:

Ben 600 torkla kendini hamile bırakıp ışık hızında doğuran ilk sürücü olabilirim...

 

...kendini hamile bırakamazsın ama aslanlar gibi "basur" olabilirsin.

Malum ... basur fazla G çekenlerin ortak sorunu.

(bkn.savaş pilotları, "F" + "WRC" sürücüleri vs.)

 

Bu arada "performans" araçları ile ilgili ek bilgi vereyim.

 

... bir parti -test- aracı sipariş edilmişti. Bu kuZular an itibarı ile yolda (gemide) ... RS ve ST'ler millileştiğinde tescil ettirilecek ve önce basın, sonrasında da -randevu- sistemi ile asfalta çıkartılacak. Bu aşamada bayilere RS ve ST test aracı verilmiyor. İş akışı konuşuluyor ama büyük ihtimal ile -call center- aracılığı ile randevu alınacak, kuZu tütsülenecek.  (en azından başlangıçta)

 

Premium bayiler için showroom aracı ayarlanıyor, biraz kuZu'da havuz için gelecek ... kabaca showroomlarda sergilenen + havuz'da tutulan 15 - 20 araç olacak. Performans aracı isteyen kişi renk/aksesuar kombinasyonu tutar ise hazırdan kuZu'yu teslim alacak, elde bulunan araçlar isteği karşılamıyor ise pre-order yapılacak ... araç kişiye özel sipariş geçilerek beklenecek. (~yaklaşık 2, 2.5 ay) 

 

Edge için sipariş geçildi ... bir parti zaten istemiştik, üzerine araç ekledik. 

... premium bayilerinde Edge test aracı olacak, hazırda 30-40 araç (havuzlarda) bulunacak. Yani Edge talep edildiğinde büyük ihtimal ile anında karşılanacak, her ay sipariş geçileceği için hazırda araç yoksa da ilk gelen partiden araç bulunabilecek ... en kötü senaryoda ... araç kişiye özel sipariş geçilerek beklenecek. (~yaklaşık 2, 2.5 ay) 

 

Durum kabaca bu yani ... bilginize.

 

 

 

 

Kaan Yagizer tarafından düzenlendi
ek bilgi
  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.