Bora A. Yanıtlama zamanı: Aralık 26, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 26, 2011 az önce bir goodyear bayisinden 225 peşin 235 / 6 taksit fiyat aldım ug8 için... alabildiğim en uygun fiyatlar.. 205/55/R16 için tabi.. Diyiyorum ya o civarlarda fiyat..225 6 taksit fena fiyat diil,eğer taksit miktarını ödeyebileceksen hemen al,daha iyi fiyat bulmak zor..Ben çok araştırdım..220-225 arası fiyat en iyisi şu sıralar... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Keskin Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 valla sistemler arabalarda sanıım farklı farklı adlandırılıyor. bir zamanlar bmw kullanıyordum onda esp olaraktı ama sanırım ford ta tcs olarak adlandırılmış sanırım. anti patinaj diyim ozaman ben yani ekranda kayma işaretli olan araba ışığı yanıyor Türkçe meali ). Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 TCS=Traction Control System=Çekiş Gücü Kontrol Sistemi anlamındadır.Ha bu sistem ESP mi onu bilmiyorum ama yol bilgisayarında TCS devre dışı bırakılabiliyor...Beb TCS'nin patinaj önleme sistemi olduğunu zannediyorum...ESP Fordda da aynı isimle uygulanıyor sanırsam ve TCS devre dışı bırakılınca ESP de devre dışı kalıyor galiba...Bu konuda Forumdaki Makina Mühendislerinin bilgisine başvurmak lazım.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 (düzenlendi) şimdi ESP ile TCS farklı sistemler bildiğim kadarıyla.. bazı araçlarda TCS'nin almancası olan ASR kullanılıyor. (anti schlupf regelung) yani aracın patinaja düşmesini engelliyor..ikisi de (yine bildiğim ve araştırdığım kadarıyla) aynı işi görür.. ESP ise, ani manevralarda aracın fiziksel dengesinin bozulması sonucunda tekerlerden biri ya da birkaçı kayma eğiliminde bulunup araba savrulmaya başladığı anda, devreye giriyor ve arabanın kaydığı yöne, doğrultuya bağlı olarak ilgili tekerleğe gaz veya fren uyguluyor. BMW büyük ihtimalle TCS'yi ASR olarak adlandırmıştır. Aralık 30, 2011 Alperen G. tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 TCS=Traction Control System=Çekiş Gücü Kontrol Sistemi anlamındadır.Ha bu sistem ESP mi onu bilmiyorum ama yol bilgisayarında TCS devre dışı bırakılabiliyor...Beb TCS'nin patinaj önleme sistemi olduğunu zannediyorum...ESP Fordda da aynı isimle uygulanıyor sanırsam ve TCS devre dışı bırakılınca ESP de devre dışı kalıyor galiba...Bu konuda Forumdaki Makina Mühendislerinin bilgisine başvurmak lazım.... ESP hepsini kapsamakta normal şartlarda. TCS bazı araÇlarda ASR diye de geÇer Anti Patinaj Sistemi türkÇesi. Biz ESP'nin iÇinden sadece TCS'yi kapatabiliyoruz. Bizim aracın ESP'si hiÇbir zaman kapanmıyor. Euro NCAP'teki testte de o sebeple ESP Off olarak video yok. Sağa ve sola doğru ESP On şeklinde test ve video var. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 şimdi ESP ile TCS farklı sistemler bildiğim kadarıyla.. bazı araçlarda TCS'nin almancası olan ASR kullanılıyor. (anti schlupf regelung) yani aracın patinaja düşmesini engelliyor..ikisi de (yine bildiğim ve araştırdığım kadarıyla) aynı işi görür.. ESP ise, ani manevralarda aracın fiziksel dengesinin bozulması sonucunda tekerlerden biri ya da birkaçı kayma eğiliminde bulunup araba savrulmaya başladığı anda, devreye giriyor ve arabanın kaydığı yöne, doğrultuya bağlı olarak ilgili tekerleğe gaz veya fren uyguluyor. BMW büyük ihtimalle TCS'yi ASR olarak adlandırmıştır. Aynı anda yazmışız BMW'de DSC veya TC olarak geçmekte E46 kasalarda. Benim bildiğim direkt kapanmamakta. DSC veya TC tuşuna 1 kere basarsanız bazı sistemler kapanıyor uzun süreli basarsanız herşey kapanmakta. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 ESP hepsini kapsamakta normal şartlarda. TCS bazı araÇlarda ASR diye de geÇer Anti Patinaj Sistemi türkÇesi. Biz ESP'nin iÇinden sadece TCS'yi kapatabiliyoruz. Bizim aracın ESP'si hiÇbir zaman kapanmıyor. Euro NCAP'teki testte de o sebeple ESP Off olarak video yok. Sağa ve sola doğru ESP On şeklinde test ve video var. o testin altındaki yorumlara genelde FAILURE yazmışlar.. bana da diğer araÇların testlerindeki gibi etkili gelmedi.. örneğin top gear programındaki karlı zeminde volvo esp testi gibi. videosunu bulursam eklerim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 o testin altındaki yorumlara genelde FAILURE yazmışlar.. bana da diğer araÇların testlerindeki gibi etkili gelmedi.. örneğin top gear programındaki karlı zeminde volvo esp testi gibi. videosunu bulursam eklerim. Bence bizim ESP zaten devreye geÇ girmekte de henüz ıslak zemin boş alan ikilisine aynı anda denk gelip deneyemedim. Çok bir önemi de yok gerÇi araba Çok iyi yol tuttuğundan da daha iyi olmasını beklerdim ben de aÇıkÇası. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 Bence tam dozunda, hafif kaymaya izin veriyor ve devamı halinde hemen devreye giriyor. Bu şekilde gereksiz yavaşlamalara da (en azından benim için geçerli) engel olmuş oluyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 Tecrübeli sürücüler için konuşursak tabikide haklısınız. Sürekli zırt pırt devreye girmesi kapatılamayan bir sistem için pek hoş olmazdı tabikide. Niye kapatılabilir yapmadıklarını da merak etmiyor değilim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 bence güvenliğin kontrolünü sürücüye bırakmak istememiş olabilirler. yani bir güvenlik sistemi konuluyorsa, bu sistemin her daim sürücü ve yolcu güvenliğini sağlaması amacı güdülmüş olabilir diye düşünüyorum. yoksa sistemi kapattıktan sonra, tehlike anında "dur hele ben şu esp'yi açayım" diyemeyeceğine göre, sistem işlevsiz kalmasın diye kapatılamıyordur... bence tabi... ama ben kapatılamamasını doğru buluyorum.. esp'si var mı diye sor soruştur, olmayana burun kıvır "hmmm esp'si bile yok" diye, sonra kapat esp'yi.. ne anladım ben o işten Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bulut_ömer Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2011 Herhalde Esp yi en çok kullanan benimdir.Karda araba kullanmak bana normal asfaltta kullanmak gibi artık.Sayfanın başında anlatılan karda süren arkadaşın yaptıklarını biz burda kışın her zaman yapıyoruz -20 derece soğukta buz üzerinde yapıyoruz alıştık ama artık.Ama focus bana göre karda ve buzda fena sayılmaz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman Kamer Yalçın Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2012 dün hataydaydım ve babam beni otogara götürmek üzere yola çıktık tabi yola anayola çıkınca gördükkü yollar karlı ve hiçbir temizleme olmamış arabamız daha 1600 kmde ve o yolu çok rahat geçtik fakat sık sık esp çalışıyordu. Antakyanın girişinde hafif bir yokuşu çıkamadık ve fiat palioya rezil olduk adam hızlandı ve bizi sollayıp geçti bizde geri geri gittik hızlandık ve çıktık tabi hatayda olduğumuz için hiçbir araçta kar lastiği yok antakyanın içinde hastanenin orda kara saplandık ve artık araba kalkmadı ve itmek zorunda kaldım ( babam 5 yıllık kamyon ve 20 yıllık otobüs şoförüdür aracın buzda iyi olmadığını söyledi aslında kanıtlandıda. Bana senin c4ün karda daha başarılı olur dedi ve doğruydu çünkü yanıbaşımızdan geçen eski c4 daha rahat hareket ediyordu. f3ün espsi nasıl iptal edilir bilmem ama iptal etsek daha rahat ederdik galiba. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2012 dün hataydaydım ve babam beni otogara götürmek üzere yola çıktık tabi yola anayola çıkınca gördükkü yollar karlı ve hiçbir temizleme olmamış arabamız daha 1600 kmde ve o yolu çok rahat geçtik fakat sık sık esp çalışıyordu. Antakyanın girişinde hafif bir yokuşu çıkamadık ve fiat palioya rezil olduk adam hızlandı ve bizi sollayıp geçti bizde geri geri gittik hızlandık ve çıktık tabi hatayda olduğumuz için hiçbir araçta kar lastiği yok antakyanın içinde hastanenin orda kara saplandık ve artık araba kalkmadı ve itmek zorunda kaldım ( babam 5 yıllık kamyon ve 20 yıllık otobüs şoförüdür aracın buzda iyi olmadığını söyledi aslında kanıtlandıda. Bana senin c4ün karda daha başarılı olur dedi ve doğruydu çünkü yanıbaşımızdan geçen eski c4 daha rahat hareket ediyordu. f3ün espsi nasıl iptal edilir bilmem ama iptal etsek daha rahat ederdik galiba. Karlı veya buzlu yolda kış lastiğiniz yoksa esp yi sadece yokuşta kalırsanız falan devreden çıkartın,çünkü esp ve tcs araç patinaja düşmesin diye devreye giriyor bu seferde araç çekiş sistemi dengesiz tavır sergiliyor....Antakyayı bilirim,kışlasaraydaki hudut alayında alay komutanlığı disiplin subayıydım yedeksuby olarak 1999-2000 senelerinde...1 yılım geçti antakyada..Hastanenin oradaki yokuşta o kadar hafif değil ve uzun bir yokuş....2000 yılında Ocak 16 sındada bir kar yağmıştı,Vivaldi Kafenin orada kar topu oynamıştık sevgilimle...Aaah ahhh,ne günlerdi bee....Antakyada o tarihten sonra ilk kez dün öyle bir kar yağmış...çok güzel şehirdir Antakya.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2012 dün hataydaydım ve babam beni otogara götürmek üzere yola çıktık tabi yola anayola çıkınca gördükkü yollar karlı ve hiçbir temizleme olmamış arabamız daha 1600 kmde ve o yolu çok rahat geçtik fakat sık sık esp çalışıyordu. Antakyanın girişinde hafif bir yokuşu çıkamadık ve fiat palioya rezil olduk adam hızlandı ve bizi sollayıp geçti bizde geri geri gittik hızlandık ve çıktık tabi hatayda olduğumuz için hiçbir araçta kar lastiği yok antakyanın içinde hastanenin orda kara saplandık ve artık araba kalkmadı ve itmek zorunda kaldım ( babam 5 yıllık kamyon ve 20 yıllık otobüs şoförüdür aracın buzda iyi olmadığını söyledi aslında kanıtlandıda. Bana senin c4ün karda daha başarılı olur dedi ve doğruydu çünkü yanıbaşımızdan geçen eski c4 daha rahat hareket ediyordu. f3ün espsi nasıl iptal edilir bilmem ama iptal etsek daha rahat ederdik galiba. Esp ve Tcs karlı ve buzlu yollarda çok faydalı tabi çıkabilceğiniz bi rampada Esp devreye girip motor çekişini düşürebiliyor bunun tedbirini rampaya gelmeden almakta fayda var,bide aracın kar performansının düşük olması araçtan daha ziyade lastiğe bağlıdır.Antakyada her ne kadar araçlar kış lastiği kullanmıyorda olsa bahsettiğiniz paliyonun lastiklerin sizinkinden çok daha incedir buda aracın yola basma ve tırmanma yeteneğini olumlu yönde etkiliyodur sizi yanıltmasın. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap