Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.0 Ecoboost Üst Üste 5.kez 'En iyi 1.0L ve Altı Motoru' Seçildi - 2016 Yılın Motoru Ferrari 3.9 Litre Biturbo V8


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Büyük şehirlerde de 1.0 EB var diyorlar, hatta bazıları yazılım neyim bile yaptırıyormuş fındık kadar motora [emoji3]

Nerde la. Harbi iyi sonuç almışmı yaptıran. Bende mi yaptırsam acaba. Hatta yazılımı atan hakkında çok övgüler var. Cumartesi bi görüşsem mi acep.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

görüşürsen sor stoğa geri almak çok zahmetli değilse öncesi sonrası, stok denemeleri filan yapsınlar isteyenlerle, yuutuba oraya buraya koyarık videoları hem firmanın hem fındığın reklamı olur da tabi bunlarlar sizin uğraşma isteğiniz olmalı bana direkt bir etkisi olan şeyler değil bunlar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu arada biz ne kadar haklı isek distr. de haklı sayılır kendi gözlüğü ile.

 

Rekabet etmesi için fiyatların iyi olması lazım ama 1.0 Ecoboost gerçekten pahalı motor, neredeyse tüm Avrupa'da rakiplerinin benzeri donanım ve motorlara göre pahalı.

Buna rağmen Avrupa'da satılan her beş Ford'un biri (İngilizlerin üçte biri)1.0 eb'ye sahip olduğunu da göz ardı etmemek gerek, bu durum motorun kendi çapında başarılı olduğunu gösterir.

 

Türkiye'ye gelince fiyat durumu hiç farklı değil, bunun örneğini zaten çıktı; 1.0 125 A/T Focus ile mantık bağı değil gönül bağı olur ancak.

 

Şimdi sen elinde daha ucuz, emisyonu karşılayan ve hala tutulan motor varken neden bundan vazgeçip 1.0'a yoğunlaşasın?

Hem diğer küçük hacimli rakipleri kadar hafif ve dolayısıyla verimli değil hem de dediğim gibi fiyatı diğerlerinden oldukça yüksek. Kıyaslama yapılırken tek açıdan değil her açıdan bakmak lazım :) Tabi maksat başarı ise.

 

Hafifleyen araç, motor ve yeni şanzıman ile birlikte, bu serüven yeniden başlar ve muhtemelen zorunlu bir serüven olacaktır o da ayrı mevzu...

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

görüşürsen sor stoğa geri almak çok zahmetli değilse öncesi sonrası, stok denemeleri filan yapsınlar isteyenlerle, yuutuba oraya buraya koyarık videoları hem firmanın hem fındığın reklamı olur da tabi bunlarlar sizin uğraşma isteğiniz olmalı bana direkt bir etkisi olan şeyler değil bunlar.

Öncesini Fatih yapsın sonrası hazır zaten.uygun şartlar olduktan sonra araba kapıda tırnakları çıkık vaziyette atılmayı bekleyen kaplan gibi bekliyor. Pazar günü test etti bir arkadaş. 1.6 tdci dan almadım bu tadı dedi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

benimki sadece bir fikirdi, ben hacme yapılan yorumlara sinir oluyor olsam ne yapardım diye düşündüm, stok/yazılımlı olarak stok/yazılımlı araçlara karşı roll çok somut olmasa da pratik ve gözle görülür bir etki yaratırdı. olur da çekerseniz dahil olacak ve sağa sola paylaşacak kankilerim var :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bu motoru kullandıgım icin hiç pisman olmadım (servis bakım fiyatları hariç :) ) böyle her sene ödül aldıgını görünce nekadar dogru bir secim yaptıgımı birkere daha anlıyorum. yasasın fındık 1.0 :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı 1.0 Ecoboost Üst Üste 5.kez 'En iyi 1.0L ve Altı Motoru' Seçildi - 2016 Yılın Motoru Ferrari 3.9 Litre Biturbo V8 olarak değiştirdi
  • Yakup Ç. A., konu sabitlemesini kaldırdı

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.