Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2017 Yeni Ford Fiesta Yeni Kasası ile Yakalandı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

En belirgin değişiklik arkada. Dikine stoplar gitmiş, bagaj kapağına da uzanan enine stoplar gelmiş. Mini Kuga havasında arkadan. Ayrıca bir 10 cm kadar uzamış gibi geldi bana, artı bagaj hacmi ve arkada oturma mesafesi demek olabilir. Tabii acayip bir ön konsol ile yer kaybetmemişler ise.

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

mini focus olmuş. VWnin poloda uyguladığı reçetenin aynısı. Orada işe yaramıştı burada da yarayacak. 

C sütünundan sonrası biraz uzamış gibi ancak stop değişimi nedeniyle göz yanılması da olabilir. 

Tavanın iki tarafındaki çıkıntıları anlamadım, tavan barları mı gizlenmiş. 

 

Fiestanın sorunu artık yüzünün, artık yetmeyen iç mekan kalitesizliği idi. Fiesta 2008de çıktığına göre uzun sayılabilecek 8-9 yıllık ömür le Forda iyi para kazandırdı. Belki bir polo olmayacak ama sınıfındaki diğer modellerle polo arasında bir kalite sunmalı diye düşünüyorum. Bir de iç mekanda tasarım değişikliği şart (eyy Şerife bizi duyuyorsan biraz açık renk iç mekan lütfen :) ) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, H. Cenk said:

diğer modellerle polo arasında bir kalite sunmalı diye düşünüyorum

Aslında bence Fiesta'da sorun yüzün eskimesi değil. Çünkü kasa hala tasarım olarak modern ve güzel. 

Ayrıca konfor ile yol tutuş arasında, biraz yol tutuş lehine olsa da, mükemmel bir denge yakalanmış.

Sorunlar daha çok işlevsellikle ilgili:

1. İç mekan yeterince ferah ve geniş değil, özellikle arkada

2. Kokpit neredeyse çirkin ve özellikle Sony medya grubu ile son derece kullanışsız

3. Fiyatına göre kalite algısı "yetersiz" yönünde 

4. Otomatik model üretmeme konusundaki sonunda terk edilmiş ısrar

5. 1.0 EB dışında heyecansız motor gamı

 

Sınıfın lideri İngiltere'yi bir kenara koyarsak Polo kuşkusuz.

İsminden gelen mirası yüksek fiyatına göre kalite algısı ile taçlandırarak liderliğe kolay tırmanıyor.

Pardon tırmanıyor "idi", çünkü Hyundi i20 Avrupa'da fena halde zorlamaya başladı.

Etkileyici tasarımı, işlevsel ve derli toplu kokpiti, geniş iç mekanı, uzun garanti süresi ve makul fiyatı ile yol tutuş ve performanstaki eksiklikleri göz ardı ediliyor ve ilk tercih olabiliyor.

Yani gerçek rakip i20 olacak. 

Tabii yeni Corsa'yı da unutmamak lazım. Şu sıralarda ilk heves satışları hiç fena değil Avrupa genelinde.

Sonuçta yazıldığı gibi Fiesta iç mekanı genişlik ve işlevsellik adına düzeltirse yine başa güreşir.

 

Bir saat önce, Ahmet A. said:

Dikine stoplardan vazgeçilmesi en olumlu değişiklik olmuş....

Hyundai-i20-1200x800-1752cfd1ff0a72c9.jp

up39516-2018_Ford_Fiesta_spy_15.jpg

Yani.....

Cem Boneval tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

16 dakika önce, Cem Boneval said:

Aslında bence Fiesta'da sorun yüzün eskimesi değil. Çünkü kasa hala tasarım olarak modern ve güzel. 

 

meramımı tam anlatamadım orada bir iki kelime eksik yollamışım gene :) 

eskiyen yüz ile kastettiğim şey iç mekandaki yüzdü. Eskimiş direksiyon ön göğüs vs . Yani sürücünün kullanırken gördüğü yüz. 

Dışarıdan zaten mecburen Fordun yeni yüzüne uyacak o kısımda sıkıntı yok. Ama iç mekanda atılım yapılması şart :) 

H. Cenk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.