Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2016 konfor dediğiniz şey nedir ki, her araba konforlu yada konforsuz yapılabilir. bu mühendislerin buna kafası çalışıyordur. marka veya planlayıcı, tasarımcının kendi karakteristik özellikleri araca yansımıştır. arkadaş yeni insignia aldı. buradan bazı arkadaşlarda randevu alarak test etti benim biladerde.. en full modeli koskoca yayık gibi arabada böyle mi sert süspansiyon olur..ben dedim focus u bırakıpta bu arabaya binmem..neyse arkadaş bir alt modelini aldı, süspansiyon daha iyi..belki jant çapından kaynaklı bir sertlik ama daha çok full de bulunan yeni süspansiyon tasarım farkı. yani iki aynı arabada farklı süspansiyon var.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Enes Andıç Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2016 (düzenlendi) Vw markasından ford a geçmemin en büyük sebebi vw çok arıza yapıyordu yeğeniminde bemimde ve yakın çevremde olanların yeni modellerinden pek yüzü gülmedi özellikle elektronik aksamda sürekli sorun görünce midem bulandı sattım kurtuldum dedim ben şuan hala ford kullanıyorum ve bakalım başıma iş açacakmı zaman gösterecek eğer buda başıma bela olursa mercedes A180 d bakıcam biraz zaman tabi şimdilik sorun görmedim ufak tefek her markada olan olası şeyler oldu ama önemli değil uzun vadede bakalım ne olacak aslına bakarsanız ben kendi kullandığı markayı övmeyi sevmiyorum neyse onu yazıyorum duygusal davranmıyorum sezarın hakkı sezara yani Haziran 8, 2016 Enes Andıç tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2016 Titanyum üzerine xenon farkı koyunca Golf highline fiyatı çok da pahalı kalmaz. Bir kademe fazla param olsa bu aralar Titanyum Mondeo veya Tucson Elite Plus alırdım. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 On 08.06.2016 at 22:00, Enes Andıç said: Vw markasından ford a geçmemin en büyük sebebi vw çok arıza yapıyordu yeğeniminde bemimde ve yakın çevremde olanların yeni modellerinden pek yüzü gülmedi özellikle elektronik aksamda sürekli sorun görünce midem bulandı sattım kurtuldum dedim ben şuan hala ford kullanıyorum ve bakalım başıma iş açacakmı zaman gösterecek eğer buda başıma bela olursa mercedes A180 d bakıcam biraz zaman tabi şimdilik sorun görmedim ufak tefek her markada olan olası şeyler oldu ama önemli değil uzun vadede bakalım ne olacak aslına bakarsanız ben kendi kullandığı markayı övmeyi sevmiyorum neyse onu yazıyorum duygusal davranmıyorum sezarın hakkı sezara yani Keşke ilk mesajında bir madde olarak VW'in arızalarından da bahsetseydin. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 12 saat önce, Enes Andıç said: sezarın hakkı sezara yani Sezar ilk mesajı okumuş, soruyor "Hani benim hakkım nerede?" diye... 6 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Hasan Kaymaz Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Araba bu fabrikasyon üretim hepsinde sorun sıkıntı çıkabilir . Ayrıca insanların alışkanlıkları da önemlidir şimdi adam wv 'ci fordu alınca illaki farklılıklarından dolayı rahatsız olacak ff 'cu da woswos alınca rahatsız olacak çünkü farklılar . 1999 model Focus1 im var ilk sahibiyiz 105.000 de garaj arabası iyi bakıldı on numara araç zamanının en konforlu arabası da diyebilirim kanımca . 3 ay oldu olmadı civic 1.6 eco aldık 125 beygir araba , araba değil sanki el arabası . Torpido plastik , ses desen obiçim sıkıntı desen elektronik tüm aksamı ağlıyo . E şimdi ne oldu 16 yaşındaki ford bence 3 aylık honda dan on kat daha iyi bu bakımda . Hondacı da ford a laf sallar şimdi kime ne diyeceksiniz . Şöyle bir durum da var Wv biraz daha pahalı araç focusla değil de yaklaşık fiyatta mondeo ile kıyaslayın sizde ne diyeyim civic ile focus , accord ile mondeo kıyaslanır şimdi civic ile mondeo kıyaslanamaz ki . 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 4 dakika önce, Engin Hasan Kaymaz said: Ayrıca insanların alışkanlıkları da önemlidir şimdi adam wv 'ci fordu alınca illaki farklılıklarından dolayı rahatsız olacak ff 'cu da woswos alınca rahatsız olacak çünkü farklılar . I-ıh, sonradan VW alıp rahatsız olan görmedim (hesapta olmayan arızalar hariç). 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Hasan Kaymaz Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Şimdi, Cem Boneval said: I-ıh, sonradan VW alıp rahatsız olan görmedim (hesapta olmayan arızalar hariç). Mazda mı alsak ne yapsak servisi battı burada kapattı iş yapamıyorum diye Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Muhammed Kavlak Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Arkadaş iki aracıda sıfır mı almış.? Yoksa sadece focusu mu ikinci el almış.?? Eğer focusu ikinci el olarak aldıysa önceki sahibinin arabayı nasıl kullandığını kim bilebilir... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burhan Bakar Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 B8 Highline Passatın içine oturuyosun premium bazı araçlardan bile daha iyi bir görünüm var içeride fakat dokun,kullan,eskimesini bekle,konfordu,yol tutuştu,rüzgar sesiydi derken segmentin diğer markalarıyla +/- topla çıkar fark yok,şöyle önemli bir fark var oda:FİYAT VAG hemen tüm araçlarında(audi hariç) iç yaşam alanında görünürde kaliteli gözüküyor ama objektif olarak kıyaslarsan segmentin sınıflarını ancak karşılıyor fakat diğer yandan içerde beğendiğim tasarım dışardan bakınca hemen tüm modellerde ilk 3 bile giremiyor Audiyi hariç tutmam olumlu anlaşılmasın,o kendi sınıf standartlarını bile karşılamıyor,diğer premiumlardan apaçık geride kalıyor Keşke vw insanlarda yarattığı algının aksine çok iyi araçlar yapsaydı da hepimiz vw kullansaydık ama malesef markanın fiyatını hakeden tek aracı CC. Başlığa uygun bişey söylemek gerekirsede Ford çok çok ufak farkla VW den daha iyi bir marka 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 1 saat önce, Engin Hasan Kaymaz said: Mazda mı alsak ne yapsak servisi battı burada kapattı iş yapamıyorum diye Mazda ariza cikarmadigindan degil o, az satilan bir arac oldugundan. 1 saat önce, Burhan Bakar said: Audiyi hariç tutmam olumlu anlaşılmasın,o kendi sınıf standartlarını bile karşılamıyor,diğer premiumlardan apaçık geride kalıyor Hangi audi o? Benim gordugum audiler soylediginizin aksi? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ahmet Dursun Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Audi markası bağlamında (her ne kadar "pazarlama harikası ve şişirmesi" olduğunu düşünsem de) kaliteli, sağlam ve konforlu araçlar üretiyorlar; bindiğim-sürdüğüm kadarıyla... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Eskilerini bilmem de son kasa, büyük ihtimalle makyajlı da aynı/benzer, A6 daha nasıl hissettirebilir bilmiyorum. 1-3-4-5'i bilmiyorum, ömrümde hiç aracın plastiğine vurma ya da kapı kapanınca tok ses geliyor mu gibi "kalite ölçme" çabalarında bulunmadım, umarım da bulunmam. Sağlamlık açısından ne kadar fark eder şüpheli, kısmi çarpışma testlerinde BMW hala kabul edilebilir alıyor, iyi alamamıştı son baktığımda. Tr'ye inatla ayarlanabilir süspansiyon getirmiyorlar, Q7 ve Allroad'lar haricinde pek nadir, o yüzden konfor da tartışmalı da bunu markaya mal etmemeli Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Gez. Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Önceki arabam Golf idi. Bence Cmax daha ferah... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan Çakır Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 9, 2016 (düzenlendi) 5,5 senelik Focus deneyiminden sonra Golf 7'ye geçtim. Tucson t-gdi elite plus istiyordum ancak duygusal meseleler engel oldu. Golf için şunları söyleyebilirim. Konfor ve yalıtım konusunda çok iyi. Gerçekten huzurlu bir araç. Tabi bunda benzinli olmasının etkisi büyük. Aracın her noktasına ciddi anlamda kafa yorulmuş. Gereksiz ve sinir bozucu bir durum henüz keşfedemedim. Highline donanım mutlu ediyor. Aracın her yeri eşya gözü, çekmece vs. dolu. Hoş ve kullanışlı ayrıntılar... Şu da standart olsun diyeceğim bir koltuk ısıtma var. O da Sivas şartları yüzünden. En çok hoşuma giden durum ise aracın oturma pozisyonu. Gerçekten çok iyi ayarlanmış. Otopark testinde de bu konuya ısrarla dikkat çekilmiş. Test ettiğim son kasa 1.5 tdci poweshift Focus'u da bu açıdan beğenmedim. Sattığım Focus(2010 tdci titanium)'un tek üstün olarak gördüğüm yanı yol tutuşuydu. Aynı koşullarda Golf'ün sınırları daha aşağıda. Bunu hissettiriyor ancak tedirgin edici bir durum değil. Eleştirebileceğim yönler: - Aracım 122 hp. Sert manevra ve gazlamalarda ciddi sınırlara çıkmamakla birlikte önden kopmalar olabiliyor. 140-150 hp versiyonlarda bu durumun ciddi sıkıntı olacağını düşünüyorum. - Dsg kalkar kalkmaz 2'ye alıyor, bu da özellikle D modunda gaza gereksiz yüklenmeye sebep olabiliyor. - Daha alalı 3 ay oldu. Araç 2 yaşında ve 24.000 km'de. Dönüş farı arızası verdi. Şimdiden kesin bir yargıda bulunmak istemiyorum ancak arızaya yatkınmış gibi bir his içerisine girdim. (Bu arada Doğuş Oto bana 1 yıl iyi niyet garantisi uygulayacakmış. Aracın garantisi yeni doldu. Şaşırdım. Aslı var mı serviste öğreneceğiz.) - Servisler sadece randevulu çalışıyor ve genelde yoğun. Randevu için erken davranmak gerekiyor. Tekrar Focus'a döner misiniz diye sorarsanız, cevabım şimdilik hayır. Can sıkıcı bir durum oluşmadıkça veya yeni bir ihtiyaç doğmadıkça Golf'le devam... Haziran 9, 2016 Ramazan Çakır tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap