Burak Ün Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 10 dakika önce, Serkan D. said: Günaydınlar, hayırlı Ramazanlar.... Bu kış Kayın biradere araba bakıyorduk.Birde fiata bakalım dedik. Egea sedan vardı galeride en dolusu dediler.kapısını açtım ve kapattım.(teneke)Bir araba ağır sağlam olmalı. valla ben focus un içine zırhlı araçta gibi hissediyorum.güven veriyor...Ha unutmadan 500x 9 ileri otomatik jipe de baktım. o da bildiğiniz teneke... ben o kadar da teneke olduğunu düşünmüyorum açıkçası ford la arasında mutlaka fark var ama teneke denilecek kadar da kötü değil diye düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 (düzenlendi) 16 saat önce, Aydın Baran said: Duvara geri geri mi girmiş? patladıktan sonra dönerek savrulmuş ve arkasıyla duvara çarpmış olabilir. Bak VW golf almak için bir sebep daha. Golfte "multi collision brake" diye standart bir özellik var. Çoklu çarpışma freni... Araba bir çarpışma algıladığında tüm tekerlere fren uygulayarak hareketi kısıtlamaya ve bu şekilde çoklu çarpışmalara engel olmaya çalışıyor, engel olamasa da sonraki çarpışmaların şiddetini azaltıyor EDİT: bu özellik düşük hızlar için geçerliymiş Olsa da burada işe yaramazdı demek ki. Bu mesajım yok sayılsın Haziran 14, 2016 H. Cenk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Biz Türk'ler olarak bu kazaları çok abartıyoruz o hızlarda aynı kazada bir çok araç o hale gelecek... 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ahmet Dursun Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 (düzenlendi) 1 saat önce, Serkan D. said: Günaydınlar, hayırlı Ramazanlar.... Bu kış Kayın biradere araba bakıyorduk.Birde fiata bakalım dedik. Egea sedan vardı galeride en dolusu dediler.kapısını açtım ve kapattım.(teneke)Bir araba ağır sağlam olmalı. valla ben focus un içine zırhlı araçta gibi hissediyorum.güven veriyor...Ha unutmadan 500x 9 ileri otomatik jipe de baktım. o da bildiğiniz teneke... Ağırlık ve sağlamlık ile güvenlik ilişkisi biraz geçmişte kalmadı mı? Leon 1205 kg ama Ncap'ten 5 yıldızı alabilmiş? (Yetişkin %94, Çocuk %92, yaya %70, Güvenlik yardımcısı %71) Firmalar araçları hafifleterek optimum tüketim eğrisi yakalamaya çalışırken güvenlikten de ödün vermemeye uğraşıyorlar. Aegea'yı bilemem teste girmedi henüz ama gelip bizdeki Leon aracın kapısını açsanız teneke gelebilir çünkü ince ve çok hafif. Haziran 14, 2016 Ahmet Dursun tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aziz AY Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Akçay'da gerceklesen Egea kazasi, kaza resimleri gormeden once araba gercekten hosuma gidiyordu fakat gordukten sonra ayni seyleri söyleyemem. Bu aractan sogudum resmen bu kadar darbe almasi kafamda soru isaretleri yaratiyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Önemli olan darbenin yaşam alanına ulaşmaması. Aracın ne kadar haşat olduğu çok önemlimi değil. O yüzden fotolar resimler çok açıklayıcı değil. Nascap testine sokulan araçlarda full donanım oluyor. Burada ahlaki bir açık var. Sen 5 yıldız diye alıyorsun ama o donanımda 2 yıldız alamıyor. Nascap testindeki güvenlik donanımlarıyla satılma mecburiyeti var mı? O kısmı bilmiyorum. Allah kaza vermesin. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 6 dakika önce, Volkan Ö. said: Önemli olan darbenin yaşam alanına ulaşmaması. Aracın ne kadar haşat olduğu çok önemlimi değil. O yüzden fotolar resimler çok açıklayıcı değil. Nascap testine sokulan araçlarda full donanım oluyor. Burada ahlaki bir açık var. Sen 5 yıldız diye alıyorsun ama o donanımda 2 yıldız alamıyor. Nascap testindeki güvenlik donanımlarıyla satılma mecburiyeti var mı? O kısmı bilmiyorum. Allah kaza vermesin. Hayır baz versiyon alınıyor tabii AVRUPA için baz. Zaten yolcu koruma için hava yastığı dışında etkileyen donanım yok. 2016 yılında ise ek güvenlik paketli yardımcı destekli ve desteksiz çift oylama mevcut. Örnek vermek gerekirse Style üstü ve altı farklı puan alırdı girseydi malum perde yastıkları yok. Ama bir çok kişi bunun farkında olmadan tanka biniyorum sanıyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ahmet Dursun Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 5 dakika önce, Volkan Ö. said: Önemli olan darbenin yaşam alanına ulaşmaması. Aracın ne kadar haşat olduğu çok önemlimi değil. O yüzden fotolar resimler çok açıklayıcı değil. Nascap testine sokulan araçlarda full donanım oluyor. Burada ahlaki bir açık var. Sen 5 yıldız diye alıyorsun ama o donanımda 2 yıldız alamıyor. Nascap testindeki güvenlik donanımlarıyla satılma mecburiyeti var mı? O kısmı bilmiyorum. Allah kaza vermesin. 2012'de giren araç 1.6 Tdi Reference(baz) Donanım diyor ve tüm Leonlar için geçerli diyor?... (Nascap aradım google düzeltti ncap diye bu arada) http://www.euroncap.com/tr/results/seat/leon/10946 @Aziz AY Darbeyi ne kadar iç kabine geçirmiş; koltukların durumu ne; kaza ne şartlarda oluşmuş; gerçekten çok bilinmeyenli denklem. Arkadaki aracın önü de darmadağın. Tek kaza ile istatistik sonuç çıkaramayız. Araç orta sınıfta ekonomik seçenek pazarlaması ile sunuldu ama ben yine de bu ekonominin güvenlikten çalınarak sağlandığını düşünmüyorum (yahut inanmıyorum da diyebiliriz) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Gün Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Hem ucuz araba alıp hem çok şey beklemek çok doğru değil. Atalarımız boşuna dememiş "ucuz etin yahnisi....." 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Ün Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Arkadaki aracında kabine kadar girmiş nerdeyse , böyle bi kazada sadece arka tamponu kırılıp düşecek bir araç sanmıyorum olsun. Ki çoğu kişide sağlamlık beklentisi bu gibi gözüküyor bu arabada Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 araba ne kadar yamulur kırılırsa o kadar etkiyi sönümler. Kaza masrafı çok çıkmasın diye kamçı travmalarının daha çok ve ileri derecede görülmesi gibi bir şey bence kabul edilemez. Arabanın kaskımız olduğunu unutuyoruz sanki bazen 6 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 NCAP : Nascap diye düzeltmese olmaz. Aynen öyle yaşam alanı sağlam kalsın gerisini kasko düşünsün. Allah kaza vermesin. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Kı. Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 14, 2016 Arkadaki araç 1995 model civarı metal yorgunluğunu da göz önüne almak lazım, ama bu egea geleni içeri alıyor gibi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap