2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız×
Hoş Geldiniz!
Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Dün 60.000 Km'de 2009 model titanyum dizel bir Fiesta aldık.
Expertiz raporunu 3 gün önce almışlar rapora göre %90 motor performansı vardı. Gerçi 80 beygir yazdığı için ben pek güvenemedim. Malum araç 75 bg.
Aracı test ettik motor performansı iyi gibi gözüküyordu. Fakat, Divriği - Sivas arasında sürekli dik rampalar var. 1.6 focus ile rahatça çıktığım yerlerde bu alet pek kolay çıkamıyordu. Fakat sürerken fark ettim ki 2.500 devirin altında araba kendini toplamıyor ama 2.500 devirin üstünde hele 3.000 devirde benim focustan pek bir farkı yok.
Benim sorun şu, bu kadar iyi gibi duran bir araç neden hızlanırken turboyu hissettirmiyor? Dik ramparaları yüksek devirde canavar gibi çıkarken düz yolda ki hızlanma ivmesi benim hiç hoşuma gitmedi. Belki çabuk hızlanıyordur ama 1.500 devirden 2.500 devire kadar olan aralıkta beni hiç koltuğuma yapıştırmıyor.
Turbo diye düşündüm ama yüksek devirde alet çok iyi. Enjektör olabilir mi acaba? Ya da focusa alıştım aynı TDCI deneyimi mi bekliyorum o yüzden mi böyle hissettim bilemiyorum.
Son olarak, araba titreyerek stop ediyordu kaputu açtım vitesdeyken ileri geri yaptım gıcırt gıcırt diye ses geliyordu. Şanzuman kulağında problem olabilir mi?
Soru
Furkan Çiçek
Merhaba arkadaşlar,
Dün 60.000 Km'de 2009 model titanyum dizel bir Fiesta aldık.
Expertiz raporunu 3 gün önce almışlar rapora göre %90 motor performansı vardı. Gerçi 80 beygir yazdığı için ben pek güvenemedim. Malum araç 75 bg.
Aracı test ettik motor performansı iyi gibi gözüküyordu. Fakat, Divriği - Sivas arasında sürekli dik rampalar var. 1.6 focus ile rahatça çıktığım yerlerde bu alet pek kolay çıkamıyordu. Fakat sürerken fark ettim ki 2.500 devirin altında araba kendini toplamıyor ama 2.500 devirin üstünde hele 3.000 devirde benim focustan pek bir farkı yok.
Benim sorun şu, bu kadar iyi gibi duran bir araç neden hızlanırken turboyu hissettirmiyor? Dik ramparaları yüksek devirde canavar gibi çıkarken düz yolda ki hızlanma ivmesi benim hiç hoşuma gitmedi. Belki çabuk hızlanıyordur ama 1.500 devirden 2.500 devire kadar olan aralıkta beni hiç koltuğuma yapıştırmıyor.
Turbo diye düşündüm ama yüksek devirde alet çok iyi. Enjektör olabilir mi acaba? Ya da focusa alıştım aynı TDCI deneyimi mi bekliyorum o yüzden mi böyle hissettim bilemiyorum.
Son olarak, araba titreyerek stop ediyordu kaputu açtım vitesdeyken ileri geri yaptım gıcırt gıcırt diye ses geliyordu. Şanzuman kulağında problem olabilir mi?
Bu konuda ki düşüncelerinizi öğrenebilirmiyim?
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 3 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap