Kadir Hakan Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2012 Ingilizce kullanıcı kitapcıgından kopyaladım: Using speed control The speed controls are located on the steering wheel. The following buttons work with speed control: CAN (cancel)/RES (resume): Pull toward you to cancel or resume a set speed. SET+: Press to set a speed or increase a set speed. ON/OFF: Press to turn speed control on or off. SET–: Press to decrease a set speed. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2012 Türkçesi de var 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Ocak 10, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 10, 2013 walla ben tam camı kapatırken kontağı da kapatmış bulundum birkaç kez, hiç de öyle 10-15 sn filan devam etmiyor.. tak diye kesiliyor camların kapanması.. acaba kapama tuşuna birkez daha mı basmak gerekiyor ki? bende hemen kontagı kapattıktan sonra denemiştim 10 sanıyeden daha az bir sürede kapatmamıştı,ama bazen kapatıyor tam hatırlamıyorum da debriyajdan kaldırmadan önce basınca mı birşey yapınca kapanıyordu da tam hatırlayamadım bazen kapatıyordum bazen kapanmıyordu.. Sunrooftada böyle...Bu arada sıkışmayı önleyici sistemin faydasını gördüm..Benim oğlan babanneyed el sallıyormuş camdan,bende farketmeden arka camı kapatayım diye düğmeyi kaldırınca çocuğun kolu dışardayken cam koluna dokunup kapanma işlemini iptal edip geri açıldı,bu sayede oğlumun kolu cama sıkışmadı..Gözünü seveyim teknolojinin valla...Küçük çocuğu olanlar için inanılmaz faydalı bir özellik...Aynı özellik sunrooftada var ve ben dünkü olaydan sonra bizim oğlan kafayı camdan çıkartırsa Allah korusun bişey olurmu diye kağıy koyup denedim sunroof geri açıldı.... bu sıkıştırmayan camlar bazen çalışmıyor ,ben geçenlerde yanlışlıkla eşimin elini şıkıştırıyordum az daha ..işe yaramadı bu özellik..daha önceki focus aracımda da denedim sırf bu özelliği işe yarayacak mı diye bazen devreye giriyordu bazen devereye girmiyordu !!! peki bu özellik sadece ultra lüx titanium'larda mı var yoksa bizim gibi maraba style sahipleri de bu nimetten faydalanabiliyor mu? hani çok pahalı, altın kaplama arka tavan tutamaçlarını koymadığı için bunu koyduysa Ford şaşıracağım.. 99-2005 arası ghia ve collection focuslarda yada 4 camı otomatik olan focuslarda 2005 sonrası ise focusun tüm donanımlarında bulunuyor sıkıştırmayan akıllı camlar ama bazen şıkıştırıyor ben farklı 3 focusta denedim bunu !!! tekrar hatırlatayım konu kaynamış. harici aygıt menüsünde bluetoothdan çalınca cd veya usb ye göre daha kaliteli çalıyor. telefona göre de değişiklik gösterebilir belki bilemem. ben hepsini denedim en iyi orijinal cd çalıyor ,ondan sonra usb son olarakta bluetooth ..yani en kaliteli çalan orijinal CD Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 11, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 11, 2013 ben hepsini denedim en iyi orijinal cd çalıyor ,ondan sonra usb son olarakta bluetooth ..yani en kaliteli çalan orijinal CD Kesinlikle doğru... Kalite sıralamasında müzik CD'si (mp3 değil bildiğimiz ses kaydı) daima açık ara önde gelir. BT üzerinde girişlerde çalan aletin ses kontrol sistemi ("equalizer") kullanılıyor ise tiz ve baslar daha güçlü hale gelip kalite hissi verebilir, ancak bunlar kaliteyi tanımlayan unsurların sadece ikisi ve de manipülatif bozulma olarak da nitelendirilebilir. Bununla beraber araç içi akustik olarak o kadar uygunsuz ve gürültülü bir ortam ki müzik kaynağının kalite detayı bazen önemsizleşebiliyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ertan çelik Yanıtlama zamanı: Mart 2, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 2, 2013 tam 25 sayfayıda okudum çok keyif aldım arabamın bazı özelliklerini keşfettim , teşekkürler ha bu arada ben de marabayım (style) 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Vedat Halıcı Yanıtlama zamanı: Mart 25, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 25, 2013 Kapıların otomatik Kilitlenmesi Araca binilip kapılar kapatılır, Kontak anahtarı tüm kontrol ışıkları yanana kadar çevrilir, motor çalıştırılmaz!, Kapı kilit düğmesinden üç defa üst üste kilitleme uygulanır, kapa-aç-kapa-aç-kapa-aç.. Kontak anahtarı çevrilerek kapatma konumuna getirilir. Kilitten aynı işlem tekrarlanır: Kapa-aç-kapa-aç-kapa-aç. Kontak anahtarı tekrar ışıkların yandığı konuma getirilir, kısa bir düdük sesi duyulur (bunu duymazsanız olmayacak demektir), Kilitten aynı işlem tekrar edilir: Kapa-aç-kapa-aç-kapa-aç. Uzun bir düdük sesi duyulur, programlama tamamlanmıştır. Başarılı olmuşsa yaklaşık 10 km/saat hızda kapılar otomatik kilitlenecektir, içeriden manuel olarak açılırsa, söz gelimi yolcu indirme-bindirme, yeniden hareketinizde otomatik kilitleme olmayacaktır. Camların otomatik kapanması ve açılması Anahtar üzerindeki buton ile kapıları kilitledikten sonra, kilitleme tuşuna 3-5 saniye basılı tutun açık camlar kapanacaktır. Buna global kapama adı verilmektedir. Aynı işlemi, kilidi açtıktan sonra da yapabilirsiniz. Kilidi açtıktan sonra açma tuşuna 3-5 saniye basılı tutun. 4 camın tümü açılacaktır. Buda global açmadır. Ancak kapama tüm ghia'larda olmasına rağmen açma işlemi makyaj öncesi focuslarda bulunmamaktadır. Tek Dokunuşta 3 kez otomatik sinyal Sinyal kolunu sola dönecekmiş gibi çekin ama kilitlemeyin yani sinyal yanma seviyesine kadar çekin ve bırakın, Otomatik olarak 3 kez sinyal verecektir. Bu özellik Makyaj sonrası ghialarda bulunmaktadır. Cam hafıza programlama Her hangi bir sebeple camlarınız saçmalarsa tek dokunuşta inmesinde veya çıkmasında sorun yaşarsanız, camları yeniden programlayın.. Ayrıca herhangi bir sebeple akünün sökülmesi de bu hafızaların bozulmasına sebep olur. Yeniden programlamak için: Araç çalışır iken, açma veya kapama yönüne basın ve cam kapandıktan sonra 5 saniye kadar daha basmaya devam edin.. Bu sayede cam programlanmış olacaktır. Bu işlemi her cam için uygulayın. Teyp şifresi girme Kutup başının veya teybin sökülmesi neticesinde teybiniz yeniden şifre girilmesini isteyecektir. Şifrenizi biliyorsanız bunu siz girebilirsiniz Girmeniz gereken 4 rakamlı bir koddur. Teybinizi açın, 1 rakamı girmek 1 tuşunu 2 rakamı girmek için 2. tuşu diğer rakamlar için 3 ve 4 numaralı tuşları kullanacaksınız. örnek; ilk girmeniz gereken şifre 7 ise 1 nolu tuşa 7 kez basıp ekranda 7 rakamını görüp 2. rakama geçeceksiniz. 4 rakamı da girdikten sonra 5 tuşuna basar işlemi onaylarsınız. Sadece sürücü kapısının kilidinin açılması Uzaktan kumandanın kilitleme ve açma butonlarına 5 saniye boyunca aynı anda basılı tutun, arabanın sinyalleri yanacaktır bu işlem sonucunda aktif hale gelen özelliğe göre; Açma düğmesine bir kez basarsanız sadece sürücü kapısının kilidi açılacak,iki kere basarsanız tüm kapılarınki açılacaktır. Gauge ( Gage ) Menü Kontak 0 konumunda iken günlük kilometre sıfırlama düğmesine basılı tutarak kontağı açtığımızda veya motoru çalıştırdığımızda göstergedeki lcd ekranda bazı verilere ulaşırız. Bu konu ile ilgili doküman ektedir. İndirmek için burayı tıklayın Yukarda saydığım tüm özelliklerin çalışması aracınızın donanımı ile bağlantılıdır. Aracınızda bu özellikler varsa bunları kullanabilirsiniz.. -alıntıdır- bende 2011focus3 style plus paket var kendi kendine park ön camda buz çözücü şehiriçi aktif güvenlik vs vs bu özellikleri arabamı daha tam tanımadığım için saydım. dediğiniz gibi otomatik kilitleenmeyi aynen yaptım bikaç kez hemde. ama benim arabamda olmadı. kapılarım belli bir hızdan sonra kilitlenmiyor. acaba bişey mi atlıyorum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mart 25, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 25, 2013 Focus Mk.3'te hareket ettikten sonra kendiliğinden kapı kilitleme YOK... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
yılmaz inal Yanıtlama zamanı: Nisan 22, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 22, 2013 esp özelliği aracımla ikimetrelik yokuşu tırmanma konusunda sıkıntı yaşadım nerdeyse tekmeyi yiyecekti ve azda benden çekmedi bir metre daha ilerlesem yolu çıkacaktım ve başaramadım araçtan korkunç sesler çıkmaya başladı zorlamama ragmen resmen pençelerini yola çakıyordu çat pat diye kilitlenen dört lastik sanki birşeyler kırılırcasına kitlenip duruyordu tek başıma olduğundan itecek kimse yoktu ne ileri ne geri gidiyor artık pes edip başka bir sokağa park etmek istedim ondada sol tekerin önünde olan fakat bir yumruk büyüklüğünde olan kar birikintisini ezemeyen sıfır arabamdan inerek harley devisın botumla lastiğin önündeki karı hafifçe bastırarak aracımı park ettim bir iki saat arakadaşım la sohbet ettikten sonra kabusuma devam ettim merter de bir rampaya çıkmaya başladıktan sonra tam rampayı bitirecekken yine takıldım araç 45 decede yokuşta kaldı kimsem olmadığı için endişelendim araçtan inmemek için telaş ettim ilk başta halbuki korkulacak bişey yomuş korkmayın ne ileri gidiyor nede geri kayıyor ben kayar birine bi yere çarpar diye telaş etmişim boş yeremiş araçtan indim düşünüyorum çekicimi çağırsam diye sonra yine inad ettim gider diye başka araç olsa tozu dumana katar lastiği tam manevra sağa tam hız tam manevra son hız vurmazsanaız mümkünatı yok gitmez düşük hızla ve kar temizleme ile denemiştir 17 dakikada 3 metre gidebildim sonunda ARADAN BİR YIL SONRA ARACIN ESP ÖZELİĞİNİN KAPANABİLDİĞNİ ÖĞRENDİM ESP candır Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Yılmaz bey sizin TCS sistemini kapatmanız gerekiyordu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Yılmaz bey sizin TCS sistemini kapatmanız gerekiyordu. YB menüsünden zaten sadece TCS kapanıyor, ESP istese de kapanmıyor. Sadece aradaki farkı bilmemiz gerek, TCS, yani çekiş denetimi (traction control system) ESP'nin işevlerinden bir tanesi, ön tekerlekler patinaja düşütüğünde motor gücünü düşürerek ve fren uygulayarak patinajı önlemeye çalışıyor, eğer zemin kesinlikle tutunma sağlanamayacak kadar kötü ise de sonunda motorun stop etmesine kadar varabiliyor, aslında burada yazılımsal bir eksiklik var gibi görünüyor, değil mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Aslında Esp'de kapanıyor focus da denediniz mi bilmiyorum ama kaymaya müsade ediyor sadece limit'e geldiğinde yine müdehale ediyor.. Yani tek opsiyon ile 2 sistemde kapanabiliyor biri yarı olmak şartıyla. Ben tcs dedim çünkü aracın yokuşta çıkamamasının sebebi esp olmadığından.. Cem abi ben okadar ileri tecrübe etmedim stop edecek durumları vs hiç bilmiyorum inş öyle durumda da kalmam sinir olurdum sanırım.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 (düzenlendi) Aslında Esp'de kapanıyor focus da denediniz mi bilmiyorum ama kaymaya müsade ediyor sadece limit'e geldiğinde yine müdehale ediyor.. Ben TCS kapalı ile açık arasında ESP müdahalesi açısından bir fark görmedim, göbekte standart hızda birkaç kez denedim, genelde geç devreye giriyor, ama hep giriyor ve devreye girme zamanı hemen hemen aynı idi (60-65 km/h arası oynuyor). Tabii TCS kapattıktan sonra motoru kapatıp çalıştırarak sistemi resetlemek koşulu ile. Yani en azından benim araçta böyle, muhtemelen beni sinir etmek için, çünkü ESP kapalı daha hızlı dönebileceğim virajlar var, ve keyfi de bir başka oluyor. Nisan 23, 2013 Cem Boneval tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Tabii TCS kapattıktan sonra motoru kapatıp çalıştırarak sistemi resetlemek koşulu ile. Bu neden acaba böyle olunca tekrar aktif olmuyor mu ? Yanar vaziyette kalıyor mu acaba bu durumda, kalmazsa demezdiniz gerçi de... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
taner eviş Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 O zaman silkelemeye devam çekişten düşmesinde.Zaten biraz daha alışınca silkelemeyi engelliyebiliyoruz en azından ben engelliyebiliyom debriyaj ve gaz verme ayarı ile valla abicim çok hantal bizim maraba stylelar kasıyo ilk viteste beni üzüyo beni yandaki aracın egzosunu görmek koyuyuo bana abiiii Aslında Esp'de kapanıyor focus da denediniz mi bilmiyorum ama kaymaya müsade ediyor sadece limit'e geldiğinde yine müdehale ediyor.. Yani tek opsiyon ile 2 sistemde kapanabiliyor biri yarı olmak şartıyla. Ben tcs dedim çünkü aracın yokuşta çıkamamasının sebebi esp olmadığından.. Cem abi ben okadar ileri tecrübe etmedim stop edecek durumları vs hiç bilmiyorum inş öyle durumda da kalmam sinir olurdum sanırım.. yakup kardeş öncelikle sticker elime ulaştı teşekkür ederim ama yoğun yağışlar mevcut Van ımızda aracım temiz değilken resim eklemek istemiyorum ikincisi de geçen bende de oldu 112 komuta merkezinde çok dik olmayan bir rampada arac gaz yemedi ve stop etti deviri çok yukarılara cıkarıp debriyajdan ayağımı yarım çekerek acemi işi ancak çıktım ve mesaiden çıkan birkaç hemşireye reizil oldum ford bizi lord değilde rezil etti şaka bir yana yokmudur bu işin çözümü yoksa ben aracımın acemisi miyim? cevap ve yardımlarınız için şimdiden teşekkürler Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 deviri çok yukarılara cıkarıp debriyajdan ayağımı yarım çekerek acemi işi ancak çıktım Böyle, ama zamanla ustalaşıyorsun alıştıkça 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap