Murat Tansel Yanıtlama zamanı: Kasım 6, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 6, 2013 Elle kapanır yav iyice bi ittiriver kapanmıyor imkanı yok Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Kasım 6, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 6, 2013 kapanmıyor imkanı yok daha sert ittir o zaman. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Fatih Dursun Yanıtlama zamanı: Kasım 6, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 6, 2013 Yumuşak bir yere çarp 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Muhammed Keser Yanıtlama zamanı: Kasım 6, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 6, 2013 Ha gayret ayna kırıldı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Tansel Yanıtlama zamanı: Kasım 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 7, 2013 :D Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Fatih Dursun Yanıtlama zamanı: Kasım 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 7, 2013 Biraz önce emniyet kemeri ikazını kökten kaldırdım, forumda biri anlatmıştı, her kimse ellerine sağlık. Emniyet kemerini eski uyarısız aracımda bile sürekli takardım, bunda da 100 metre gidecek olsam bile takıyorum ancak o uyarıyı sevmiyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Vural C. Yanıtlama zamanı: Kasım 7, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 7, 2013 Biraz önce emniyet kemeri ikazını kökten kaldırdım, forumda biri anlatmıştı, her kimse ellerine sağlık. Emniyet kemerini eski uyarısız aracımda bile sürekli takardım, bunda da 100 metre gidecek olsam bile takıyorum ancak o uyarıyı sevmiyorum. ben bu uygulamadan tirsiyorum acikcasi. Ya airbag'ida iptal ediyorsa taksak bile devreye girmiyorsa. Bunu biri gercekten aciklarsa belki denerim. Cunki kemer kullanan biriyim. Sadece ses rahatsiz ediyor bazen. O yuzden bu sadece sesi iptal edip airbag veya farkli bir guvenlik ekipmanini devre disi birakmiyorsa ve bunu kanitlayabilecek bir merci varsa yaparim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2013 Kemer kullanıyorsanız sesi duymuyor ve bu nedenle de rahatsız olmuyor olmanız gerekir. Yürümeden kemeri takar ve taktırırsanız ses çıkmaz, airbagler de ihtiyaç olduğunda çalışacak mı korkusu olmaz. Yani çözüm oldukça basit. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Fatih Dursun Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2013 Yan tarafa oturan yolcular varya, inatla takmayanlar oluyor, dakikalarca din din din o sesi dinliyoruz. O sesi kapatınca airbag kapanmıyordur bence, çünkü uyarı vermeyen araçlarınki açılıyor. Bir de öyle bir şey olsaydı kitapçıkta mutlaka yazarlardı, önemsiz gördüğümüz çoğu konuda bol ünlemli bir şekilde ölüm, yaralanma vs tehlikesi diye yazmışlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2013 Yan tarafa oturan yolcular varya, inatla takmayanlar oluyor, dakikalarca din din din o sesi dinliyoruz. O sesi kapatınca airbag kapanmıyordur bence, çünkü uyarı vermeyen araçlarınki açılıyor. Bir de öyle bir şey olsaydı kitapçıkta mutlaka yazarlardı, önemsiz gördüğümüz çoğu konuda bol ünlemli bir şekilde ölüm, yaralanma vs tehlikesi diye yazmışlar. Bu tip insanları ben arabama almıyorum, kaza yaparsam ve başına gelirse sorumlusu benken onun zeka azlığının ceremesini de çekmek istemiyorum. Şimdiye kadar taktıramadığım olmadı, olursa da biner taksiye ya da otobüse öyle gider. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Fatih Dursun Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2013 Bu tip insanları ben arabama almıyorum Hocam öğle arası oldu, birlikte arabaya binip yemeğe gidiyorsunuz, iş arkadaşınız, nasıl indireceğiz adamı, tabii ki sonuçta taktırıyoruz arabadakilerin baskısıyla. Airbag konusunda içime kuşku düştü şimdi, o zaman şehir dışı yolculuk yaparken geri açmak en iyisi bu uyarıyı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2013 Airbag konusunda içime kuşku düştü şimdi, o zaman şehir dışı yolculuk yaparken geri açmak en iyisi bu uyarıyı. Euronacp testlerinin 64 km/h gibi şehir içinde sıkça çıkılabilecek bir hızda gerçekleştirildiğini biliyor muydunuz? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2013 Tabii canım risk almaya ne gerek var, açılacak mı açılmayacak mı ?? Takıversin kemerini.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2013 Kemer ikazının nasıl yapıldığını anlatan iletinin linkini verirseniz airbag'in iptal olup olmadığına dair bir fikrimiz olur da iptal olması bence çok saçma bir şey. EURO NCAP'ten haberdar olan ve az çok airbag'in çalışma prensiplerini bilen herkes de emniyet kemerinin airbag açılışındaki yararlarını az çok bilir. Benim gözlemlerime göre insanların en çok kaale aldığı nokta, araba herhangi bir yöne doğru ciddi şekilde savrulduğunda araçtaki diğer yolcuları ezecek olmaları. Bİzimki gibi perde airbag'leri olan araçlarda cama yapışırlarsa ne olur, koltuk deri ise ani fren sonrasında gelen airbag'in açıldığı çarpışmalarda kaymaları sonucu airbag onlara daha yakın mesafeden açılırsa ne olur ve benzeri 15-20 senaryoyu değerlendir(e)memeleri sinir bozucu. En komik bulduğum nokta da araba kullanımımdan tırsan, bana güvenmeyen insanların bile önde ve arkada emniyet kemeri takmayı önemsememeleri. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Fatih Dursun Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2013 Kemer ikazının nasıl yapıldığını anlatan iletinin linkini verirseniz airbag'in iptal olup olmadığına dair bir fikrimiz olur da iptal olması bence çok saçma bir şey. EURO NCAP'ten haberdar olan ve az çok airbag'in çalışma prensiplerini bilen herkes de emniyet kemerinin airbag açılışındaki yararlarını az çok bilir. Benim gözlemlerime göre insanların en çok kaale aldığı nokta, araba herhangi bir yöne doğru ciddi şekilde savrulduğunda araçtaki diğer yolcuları ezecek olmaları. Bİzimki gibi perde airbag'leri olan araçlarda cama yapışırlarsa ne olur, koltuk deri ise ani fren sonrasında gelen airbag'in açıldığı çarpışmalarda kaymaları sonucu airbag onlara daha yakın mesafeden açılırsa ne olur ve benzeri 15-20 senaryoyu değerlendir(e)memeleri sinir bozucu. En komik bulduğum nokta da araba kullanımımdan tırsan, bana güvenmeyen insanların bile önde ve arkada emniyet kemeri takmayı önemsememeleri. Uyarıyı kapatmanın anlattığı linki bulamadım şimdi ancak ben yazayım. -kontağı aç -ışıklar sönsün -emniyet kemerini 3 kez tak, çıkart -dörtlüleri yak, söndür -emniyet kemerini 3 kez tak, çıkart -emniyet kemeri resmi yanıp sönecek ve 7 saniye sonra kaybolacak -emniyet kemerini 1 kez tak, çıkart Bu şekilde yapınca kapanıyor, bir daha bu şekilde yapınca geri ötüyor. Bu arada Focus kullanıp kitabında aynen şöyle diyor; Araç hareket halindeyken sürücü veya ön yolcu emniyet kemerinin çıkarılması durumunda da uyarı lambası yanacaktır. Sesli uyarı ve uyarı lambası dört dakika sonra devre dışı kalır. Yine; emniyet kemeri uyarısını kapatmak için yetkili servise başvurunuz diyor. Uyarı kapatıldığında hava yastıklarının iptal olacağından hiç bahsetmemiş. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap