kemal kaya Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Böyle, ama zamanla ustalaşıyorsun alıştıkça biraz karlı kaygan bir zeminde, esp yi kapatmamız daha mı, olumlu olur, karşılaşma ihtimalim old için soruyorum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 biraz karlı kaygan bir zeminde, esp yi kapatmamız daha mı, olumlu olur, karşılaşma ihtimalim old için soruyorum Karlı ve kaygan yerlerde ilk kalkışlarda vs kapatmak yeterli 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Karlı ve kaygan yerlerde ilk kalkışlarda vs kapatmak yeterli tşk Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 esp yi kapatmamız daha mı ESP değil de çekiş kontrol sistemi. ESP kapatılamıyor zaten. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 ESP değil de çekiş kontrol sistemi. ESP kapatılamıyor zaten. ne kadarını kapatabiliyorsak artık 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
S.Velid Demir Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 ESP değil de çekiş kontrol sistemi. ESP kapatılamıyor zaten. Birbirine bağlantılı şeyler. Çekiş Kontrol iptal edildiğinde ESP de devre dışı kalıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Birbirine bağlantılı şeyler. Çekiş Kontrol iptal edildiğinde ESP de devre dışı kalıyor. Tam olarak kapanmıyor Bağlantılı ama böyle.. Müdehale ediyor sistem yine.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
S.Velid Demir Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Tam olarak kapanmıyor Bağlantılı ama böyle.. Müdehale ediyor sistem yine.. Çaşılma mantıkları ve sistemleri aynı düzlem üzerinde kurulu ama. Biri iptal olurken diğerinin iptal olamaması bana garip bir durum gibi geldi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Çaşılma mantıkları ve sistemleri aynı düzlem üzerinde kurulu ama. Biri iptal olurken diğerinin iptal olamaması bana garip bir durum gibi geldi. Elektronik sistemler bunlar mekanik değil ki görevi verirsen yapar. Ford bunun 1 adetini tamamen kapatma iznini kullanıcıya veriyor. Bu kadar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
S.Velid Demir Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Elektronik sistemler bunlar mekanik değil ki görevi verirsen yapar. Ford bunun 1 adetini tamamen kapatma iznini kullanıcıya veriyor. Bu kadar. Allahtan anahtar bizde. Yoksa aracı kapatmaya da izin vermeyeceklerdi. Saçma olmuş. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 biraz karlı kaygan bir zeminde, esp yi kapatmamız daha mı, olumlu olur, karşılaşma ihtimalim old için soruyorum Kemal kaygan zeminde, kar, yağmur, çamur, her ne ise, rampa çıkarken ve yokuşta kalkarken çeken tekerlekler patinaja düşer ve motorda güç kaybı nedeniyle ilerleyemez isen kapatıp denemekte yarar var. Ancak ve ancak bu şartlarda... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kemal kaya Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Kemal kaygan zeminde, kar, yağmur, çamur, her ne ise, rampa çıkarken ve yokuşta kalkarken çeken tekerlekler patinaja düşer ve motorda güç kaybı nedeniyle ilerleyemez isen kapatıp denemekte yarar var. Ancak ve ancak bu şartlarda... evet bu bilgi önemli, aklımda duracak Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Kemal kaygan zeminde, kar, yağmur, çamur, her ne ise, rampa çıkarken ve yokuşta kalkarken çeken tekerlekler patinaja düşer ve motorda güç kaybı nedeniyle ilerleyemez isen kapatıp denemekte yarar var. Ancak ve ancak bu şartlarda... Kemal kaygan zeminde, kar, yağmur, çamur, her ne ise, rampa çıkarken ve yokuşta kalkarken çeken tekerlekler patinaja düşer ve motorda güç kaybı nedeniyle ilerleyemez isen kapatıp denemekte yarar var. Ancak ve ancak bu şartlarda... esp+tcs zaten patinajı önleyen , aracın yola tutunmasını sağlayan bir sistem esp+tcs yi kapatırsak araç hiç tutunamaz yola daha çok patinaja düşer ..Ben hiç bir zaman özellikle de kaygan karlı zeminlerde kesinlikle kapatmam .Kışın karlı yollarda ve ilk kalkışlarda çok işime yarıyor tcs, araç patinaja düştüğü anda hemen devreye girip patinajı önlüyor ...Bu kaygan zeminde esp+tcs yi kapatma olayı nerden çıktı onu anlamıyorum tcs zaten patinajı önlüyor kapanırsa iyice patinaj çeker araba ..Tcs zaten patinajı önlemek için yapılmış bir sistem madem arabanın patinajını,kaygan zeminde kalkışını engelleyecek o zaman neden tcs diye bir sistem yapmış mühendisler ??? Esas görevini kaygan, karlı ,gevşek zeminde gösteriyor tcs kapatmanın mantığı ne onu anlamadım ben ! Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 esp+tcs zaten patinajı önleyen , aracın yola tutunmasını sağlayan bir sistem esp+tcs yi kapatırsak araç hiç tutunamaz yola daha çok patinaja düşer ..Ben hiç bir zaman özellikle de kaygan karlı zeminlerde kesinlikle kapatmam .Kışın karlı yollarda ve ilk kalkışlarda çok işime yarıyor tcs, araç patinaja düştüğü anda hemen devreye girip patinajı önlüyor ...Bu kaygan zeminde esp+tcs yi kapatma olayı nerden çıktı onu anlamıyorum tcs zaten patinajı önlüyor kapanırsa iyice patinaj çeker araba ..Tcs zaten patinajı önlemek için yapılmış bir sistem madem arabanın patinajını,kaygan zeminde kalkışını engelleyecek o zaman neden tcs diye bir sistem yapmış mühendisler ??? Esas görevini kaygan, karlı ,gevşek zeminde gösteriyor tcs kapatmanın mantığı ne onu anlamadım ben ! bunu daha önce uzuuuuuuun uzuuuuuuun tartışmıştık ancak; bazı durumlarda lastiğin karı çamuru buzu herneyse kazıyıp tutunabileceği bir zemine ulaşması gerekebilir, bu durumda biraz patinaja izin vermek gerekli. Yani eğer araç TCS açıkken kalkış yapamıyorsa, gaz kesip stop ediyorsa TCSyi kapatıp denemek lazım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 TCS'nin bir diğer ve bence en çok işe yarayan sebebi zemindeki değişiklikler ve sert virajlarda gazı köklediğinizde patinajı engelleyerek yolda kalmanızı sağlamak. Islak zeminde denedim önden kayma neymiş gördüm Yolun bir kısmı ıslakken veya torkun yüksek olduğu devirlerde gaza yüklendiğinizde ıslak zemine denk gelirseniz yine patiyi önler. O Fifth Gear Bosch ESP testi videosundaki gibi olmuyor her şey malesef. Birden fazla kez, farklı araçlarda denedim. Seneye inşallah düzgün kar yağarsa videosunu da çekeriz 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap