çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 bunu daha önce uzuuuuuuun uzuuuuuuun tartışmıştık ancak; bazı durumlarda lastiğin karı çamuru buzu herneyse kazıyıp tutunabileceği bir zemine ulaşması gerekebilir, bu durumda biraz patinaja izin vermek gerekli. Yani eğer araç TCS açıkken kalkış yapamıyorsa, gaz kesip stop ediyorsa TCSyi kapatıp denemek lazım. evet ancak araç kalkamayıp stop ettiğinde olabilir,ama bende tcs açıkken araç kaygan zeminde kalkamadığı zaman daha motorun stop ettiği olmadı ,tekerleri yavaş yavaş çevirip yola tutmaya çalışıyor araç daha stop ettiremedim bu şekilde kalkarak ,araç kalkmasa da tekerler boşa dönüyor en fazla hatta gazı tüm kestiğimde bile Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 evet ancak araç kalkamayıp stop ettiğinde olabilir,ama bende tcs açıkken araç kaygan zeminde kalkamadığı zaman daha motorun stop ettiği olmadı ,tekerleri yavaş yavaş çevirip yola tutmaya çalışıyor araç daha stop ettiremedim bu şekilde kalkarak ,araç kalkmasa da tekerler boşa dönüyor en fazla hatta gazı tüm kestiğimde bile tekerlekler boşa dönüyor derken? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Yolun da açık olsun TCS'nde tekerlekler boşa dönüyor derken? patinaj çekiyor yani yola tutunamıyor olduğu yerde dönüyor, araç hareket etmiyor . Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Yolun da açık olsun TCS'nde patinaj çekiyor yani yola tutunamıyor olduğu yerde dönüyor, araç hareket etmiyor . demekki zaten araç gerektiği durumda (muhtemelen stop etme öncesinde) TCSyi devre dışı bırakıp biraz patinaja izin veriyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 demekki zaten araç gerektiği durumda (muhtemelen stop etme öncesinde) TCSyi devre dışı bırakıp biraz patinaja izin veriyor. zaten izin vermese araç en ufak bir patinajda stop eder .Kim ne derse desin ben kesinlikle tcs yi kapatmıyorum hele ki kışın kaygan zeminde asla ,kışında çok faydasını görüyorum... Ancak araç patinaja düşecek sürekli ,motor stop edecek ancak o zaman kapatırım,bugüne kadarda böyle bir şeyle karşılaşmadım . Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Kışın başıma geldi çok sinir oldum araç yerinden kalkmadı hiç, çekiş kontrol sistemini kapattıktan sonra patinajda ısrar edince zemine tutundu sonrasında hareket ettirebildim. Ama bu durumu enderde olsa istemeden yapıyor insan, elbette kapalı olmaması şahsen tercihimdir. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 valla abicim çok hantal bizim maraba stylelar kasıyo ilk viteste beni üzüyo beni yandaki aracın egzosunu görmek koyuyuo bana abiiii Ferhat bey aramizdan ayrildi, kendisi maalesef size cvp veremez.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
taner eviş Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2013 komik bi soru sorayım nerden kapanıyor bu sistem. caddy de hemen vitesin önünde bir düğmesi vardı ordan kapanıyordu bunda bulamadım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2013 nerden kapanıyor bu sistem. YB => Ayarlar => Sürücü yardımı => Çekiş destek => OK Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2013 TCS nin kendisi tekerleğin dönüşüne engel olan bir sistem dolayısıyla gücün bir miktarının kaybedilmesine sebep oluyor. Bizim arabalarımız genel olarak yüksek güçlü görünse de aslında kalkış devirlerinde çok güçsüzler ve bu yüksek güçlerini redline a yakın veriyorlar. Bunca yeni teknolojiye rağmen kalkış devirlerinde 15-20 yıl öncesinin eşit hacimdeki atmosferiklerine yakın güçteler ama arabalar büyüdü ve ağırlaştı.. Ayrıca üreticiler genelde maliyet sebebiyle bu ağırlığı limitte kaldırabilecek düşük dayanıklılıkta debriyajlar koyuyorlar. Tabii lastikler de çok önemli .Hiç tutan bir lastikle tutmayan lastik bir olur mu? Lasitk diş derinliğiniz iyi olsa bile tutuş gebermiş olabilir. Lastiğiniz gebermemiş olsa bile yapı itibariyle iyi tutmayan ekono /uzun ömürlü vs lastik olabilir. Bütün bunlara rağmen araçlar düz kalkışta yine de yeterli iken, rampa kalkışında tüm faktörler biraraya gelince araba stop edebiliyor. TCS yi kapatıp gücün kaybolan kısmını tekere geri vermek bir yöntem. Alt devirleri güçlendirecek kutu içi filtreler +chipler boxlar bir yöntem. Benim önerim önce lastiği kontrol etmek ardından K&N kutu içi filtre ile alt devirleri adam etmeye çalışmak , hala rampada kalkmıyorsa TCS kapatılıp kalkılması ve sonra hareket başladıktan sonrav TCSnin açılması. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2013 Ekonomi lastiğine yakın olan Goodyear Efficientgrip'ler ciddi olarak UG8'lerden daha az tutuyor ya da bana öyle geliyor. Yokuş kalkışlarında debriyaj malesef ki biraz zorlanabiliyor patisiz kalkmak için. Ankara'ya seneye bir kar yağsında Focusclub winterfest yapalım bitsin bu ESP TCS yazıları Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2013 Ekonomi lastiğine yakın olan Goodyear Efficientgrip'ler ciddi olarak UG8'lerden daha az tutuyor ya da bana öyle geliyor. Yokuş kalkışlarında debriyaj malesef ki biraz zorlanabiliyor patisiz kalkmak için. Ankara'ya seneye bir kar yağsında Focusclub winterfest yapalım bitsin bu ESP TCS yazıları Ohhh ya nihayet birini daha buldum boyle dusunen. Lastige mi bisi oldu diye dusunuyordum. Ug8'den sonra efficientgrip'ler hic hosuma gitmedi. Su performansi cok kotu, bir su birikintisine girdim havaalani donusunde araba acayip yalpaladi. Yokusta kalkislarda pati cekiyor ve on taraf kayiyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2013 Ohhh ya nihayet birini daha buldum boyle dusunen. Lastige mi bisi oldu diye dusunuyordum. Ug8'den sonra efficientgrip'ler hic hosuma gitmedi. Su performansi cok kotu, bir su birikintisine girdim havaalani donusunde araba acayip yalpaladi. Yokusta kalkislarda pati cekiyor ve on taraf kayiyor. Abi ben 205'e göre 215'in daha çok tutacağını veya farketmeyeceğini düşünürken böyle olması baya garibime gitti de bugün deneyerek psikolojik olmadığı kanısına vardım. Yağmurda ise UG8'ler varken hiç dert etmiyordum, şimdi baya temkinli gitmek zorunda hissediyorum kendimi. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sefa Havana Alp Yanıtlama zamanı: Haziran 13, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 13, 2013 Kapıların otomatik Kilitlenmesi: her araca bindiğimizde aynı şekilde tekrar mı edeceğiz ben öyle anladım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Taşdemir Yanıtlama zamanı: Haziran 17, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 17, 2013 Ayrıca Focus 3 lerde, şoför koltuğu ve yolcu koltuğu arasında yer alan boşlukta, USB Girişi bulunmaktadır... Eğer CD ile uğraşmak istemiyorsanız, USB nize istediğiniz müziği atın, sonra araçtaki girişe takın. Daha sonra ekranda USB başlatılıyor yazacak, bununla birlikte AUX tuşuna bastığınızda USB nin içerisindeki müzikleri dinleyebilirsiniz.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap