Alparslan Kaplan Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2013 Eğer aracınızda hız limitleme ve cruise kontrolü varsa bunları kullanmayı deneyin aracın yakıt konusunda ne kadar cimri olduğunu göreceksiniz. Bu her zaman geçerli değil bazen daha fazla yakıt tüketimine neden oluyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2013 Bu her zaman geçerli değil bazen daha fazla yakıt tüketimine neden oluyor Doğru ayarladığınız hıza bağlı, uzun yolda 99 limitli 90'a ayarlayınca iyi sonuç verir sanırım. Asla o sabrı gösteremedim. Zaten öyle ekonomik gideceksem otobüse biner giderim, daha da ekonomik olur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Enes Duman Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 26, 2013 Doğru ayarladığınız hıza bağlı, uzun yolda 99 limitli 90'a ayarlayınca iyi sonuç verir sanırım. Asla o sabrı gösteremedim. Zaten öyle ekonomik gideceksem otobüse biner giderim, daha da ekonomik olur. Aynen. Haftaya bugün sahuru yapıp Samsun'a gideceğiz. Babam 90 la giderse cinnet geçiririm. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 27, 2013 Bir çok yerde hız limitleri böyle ... Yapacak birşey yok, ister istemez ekonomik oluyor..... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak EKİCİ Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2013 Elbette her yerde bu dediğim tutmuyor yolun durumuna göre is size düşüyor. Ama sehir icinde 100 km ile gitmeye çalışmaktansa 80 ile gitmek daha mantıklı geliyor. 20 km en fazla 3 dakika oynar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2013 Hız sabitleyici cok reset olursa arttırıyor ortalamayı çünkü sabitlenen hıza gelene kadar tam gaz yapıyor. Onun dışında bol inişli çıkışlı yollarda rampalarda biraz yavaşlamak göze alınırsa daha ekonomik kullanmak mumkun. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2013 Hız sabitleyici cok reset olursa arttırıyor ortalamayı çünkü sabitlenen hıza gelene kadar tam gaz yapıyor. Ozan mantık öyle dese de ekonomik kullanma eğitimlerinde son yıllarda hep söylenen seyir hızınıza olabildiğince çabuk ulaşmaya çalışmanın doğru olacağı yönünde. Yani her vitesi olabildiğince tam gaz geçip limite varınca sakin gitmek şeklinde. Hız sabitleyici de aynı mantıkla çalışıyor. Belli ki yavaş ivmelenmede kaybedilen zaman tüketime de olumsuz yansıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2013 Ozan mantık öyle dese de ekonomik kullanma eğitimlerinde son yıllarda hep söylenen seyir hızınıza olabildiğince çabuk ulaşmaya çalışmanın doğru olacağı yönünde. Yani her vitesi olabildiğince tam gaz geçip limite varınca sakin gitmek şeklinde. Hız sabitleyici de aynı mantıkla çalışıyor. Belli ki yavaş ivmelenmede kaybedilen zaman tüketime de olumsuz yansıyor. bunu duymuştum ama pratikte göremedim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 28, 2013 Hız sabitleyici bazen fazla tüketime sebep olabiliyor benim görüşümde bu yönde tabiki ekonomik sürmeyi bilen birine göre Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tahsin Altınata Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2013 Özellikle yokuşlarda cruzu devreden çıkarmak lazım aynı hızı koruyayım derken tüketim artıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2013 90 a ayarladığınızda ort. Tüketim 3.9 bile görüyor. ( tecrübe ile sabittir) unutmadan dizel için söylenmiştir... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2013 Asıl tüketim şehir içinde trafik ışıklarından kalkarken yada yavaşlarken oluyor. Bunun için yumuşak çok abartmadan ama arabayıda max. tork devrinin altına fazla düşürmeden kaldırmak ve duracağınızı bile bile lambalara doğru gaz vermeyip vites düşürerek yavaşlamak. Şahsen uzun yolda 90 la gitmeyi çok ekonomik bulmuyorum radar korkum yoksa 115-120km. hızlarla seyrediyorum. 90 la digip 10dakika daha fazla motor çalıştırmak bana ekonomik gelmiyor; o kadar düşük devirde motor için iyi olmuyor. Bugün itibari ile -klima 2 aydır hiç kapanmaksızın- yakıt tüketimim 5,2L/100km. dir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Tosun Yanıtlama zamanı: Temmuz 31, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 31, 2013 Klavuzu okudum da Yakup int.de cam emniyet kilidi aynı zamanda arka kapılarıda kilitlediğinden bahsetmiş, klavuzda bir açıklama yapmamış doğru mu mu? çocuk kilidi var mı ki F3 lerde??? ben yok diye biliyorum Var var, anahtarın içerisinde çocuk kilidini açıp kapatan bir anahtar mevcut, onunla kapı açıkken bu kilidi açıp kapatabilirsiniz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Fatih Dursun Yanıtlama zamanı: Ekim 31, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 31, 2013 Var var, anahtarın içerisinde çocuk kilidini açıp kapatan bir anahtar mevcut, onunla kapı açıkken bu kilidi açıp kapatabilirsiniz. Anahtarın içerisinde derken? Bildiğimiz kontak anahtarının içinde mi? Yoksa stepnenin içinde mi acaba bu anahtar? 32 sayfanın tamamını okudum, 3/4'ü sohbet olmuş ama Tek korktuğum çok yokuş yerde arabanın çıkmaması, çünkü memlekette bol bol yokuş var, araba doluyken yokuş yukarı gitmezse vay halime Bir de ben konsoldaki kilit düğmesine basıyor ve içim rahat şekilde gidiyordum, çünkü arkada çocuk oluyor. Bu kilit düğmesine basınca içten kilitlemiyormuş meğer, çok kötü bir durum gerçekten de. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Özkan Yanıtlama zamanı: Ekim 31, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 31, 2013 Ali bey bu aracın en önemli özelliği sadece yol tutuşu değil 115 hp ve 270 nm torkuyla YOKUŞ PERFORMANSINA HAYRAN KALACAKSINIZ 5 KİŞİ VE BAGAJ DOLUYKEN ÇOK DİK YOKUŞLARDA BİLE 140-150 KM HIZLARDA 2000 D/DK devirle gidiyo ve bana mısın demiyor bassan dahada gidecek yokuşta çok araç tokatladım 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap