Alperen G. Yanıtlama zamanı: Mart 12, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 12, 2012 yaşadığım yer küçük bir ilçe olduğu için şehir içi hiç kullanmıyorum. riskli hızlara ulaşamıyorum zaten ve varacağım en uzak yere 10 dakikada ulaşıyorum. bunun dışında emniyet kemerim hep takılıdır. gene de uyarınız için teşekkürler. elbette sizin tercihiniz ama, riskli hızlara ulaşan başkaları olabilir. malum trafik çok yönlü ve çok taraflı bir olgu... valla 100 mt de gidecek olsam takıyorum.. ama dediğim gibi sizin tercihiniz. bir forumdaş olarak ben üzerime düşen uyarıyı yapayım da 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Abdussamed Acar Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2012 Yeni semitronic (yarı otomatik) tip kavramalı DSG, PowerShift, MultiMode, MCP v.s. otomatik şanzımanları bilmiyorum ancak klasik otomatik ve CVT tipindeki şanzımanlarda uzun süreli bekleyişlerde vites pozisyonunun "N" ye alınması tavsiye edilir ki semitroniclerde de durumun farklı olduğunu sanmıyorum. Zira D de beklerken klasik otomatik yada CVT lerde şanzıman ve motor N ye göre yük altındadır. Özellikle şanzıman yağının ısınması N de beklerkine göre daha hızlı olur. Özellikle sıcak havalarda şanzıman yağının fazla ısınması (yağın spesifikasyonları gereği) pek istenilen bir durum değildir. Bu durumda soru şu oluyor, uzun süreli bekleyişlerde kastedilen uzun süre ne kadar? Bunun için farklı yerlerde 2-3-5 dakika gibi farklı bilgilere rastladığımı hatırlıyorum. Ancak normal süreli bir trafik ışığında bekliyorsam bende elimi vites koluna atmam ancak trafik kilitlenmişse yahut başka bir sebepten ötürü yaklaşık 2-3 dakikadan fazla duracağıma kanaat getirmişsem pozisyonu "N" ye alırım... Sağlıklı olanında bu olduğunu düşünüyorum... "P" ye almanında aracı park etmediğimiz sürece gereksiz olduğunu düşünüyorum zira şanzımandaki park kilidi gereksiz yere devreye girip çıkıyor... Araç hareket halinde iken otomatik vitesi "N" pozisyonuna almak zaten gereksiz ve bir çok açıdan riskli bir hareket... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 1, 2012 paylaşım için teşekkürler..... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bülent Aydemir Yanıtlama zamanı: Nisan 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 4, 2012 TDCI olan aracım, kalkış esnasında ekstradan gaza basmama gerek kalmadan birinci vitese taktıktan sonra ayağımı debriyajdan yavaşça çekiyorum ve herhangi bir şekilde silkelenme yapmadan rahatça kalkış yapabiliyor. Denedim, bu özellik çok dik olmamak kaydıyla yokuşlarda bile işe yarıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Nisan 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 4, 2012 Bende yapacağını tahmin ediyordum. Giderken de 1 ve 2. viteste gaz vermeden aracı bırak rolanti devri ile stop itmeden yürüyebiliyor. (düzde) Ama pek iyi bir şey olmadığını duymuştum. (neden bilmiyorum.kurumlama?) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Nisan 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 4, 2012 Amacınız ne onu yapmaktaki? Faydalı birşey değil. Debriyajda ayağınızı ne kadar kısa süre tutarsanız debriyaj balatanızın ömrünü o kadar uzatırsınız. Zira debriyaj balatası kavrama esnasında yıpranmaya başlar. Kavrama tamamlandıktan sonra yok denecek kadar azdır. Gaza basmamak için debriyaj balatanızı boş yere ısıtıyorsunuz. Korkmayın basın gaza... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Nisan 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 4, 2012 benzine... mazota...bu kadar zam gelince artık herkez gaz pedalını görmezden gelip......yok sayıp.....arabayı vitese takıp gitmesini bekliyor... :) 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bülent Aydemir Yanıtlama zamanı: Nisan 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 4, 2012 benzine... mazota...bu kadar zam gelince artık herkez gaz pedalını görmezden gelip......yok sayıp.....arabayı vitese takıp gitmesini bekliyor... :) Kesinlikle. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet K. Yanıtlama zamanı: Nisan 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 4, 2012 aklıma bir tüyo geldi. esp sayesinde buzlu dar bir sokakta kendi etrafınızda dönebiliyorsunuz, yani ileri geri yapıp durmanıza gerek kalmıyor. dışardaki teker sürekli dönerken araç içerdeki tekeri kilitliyor. geçenlerde başıma geldi 180 derece dönmem gereken bir yerde ileri geri yapmadan dönmek baya eğlenceli idi. ilk defa duydum nasıl olduğunu daha detaylı anlatabilirmisiniz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
yusuf terzi Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 ilk defa duydum nasıl olduğunu daha detaylı anlatabilirmisiniz kaygan karlı bir zeminde direksiyonu tam kırıp gaza basınca aracın sadece ön kısmı dönüyor araç ileri gitmiyor. onu kastetmiştim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet K. Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 kaygan karlı bir zeminde direksiyonu tam kırıp gaza basınca aracın sadece ön kısmı dönüyor araç ileri gitmiyor. onu kastetmiştim. anladım tşk ederim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Nisan 10, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 10, 2012 Daha önce verilmişti,global açma kapama devreye alma,fakat kendi başıma gelip bayağa uğraşmak ve uğraştırmak zorunda kalınca(Yakup ve Bora abi) tekrardan yazıp zorlananlara bi nebze faydam olsun istiyorum, 1-Bütün camlar,kapılar ve sunroof kapalı.(sadece kodlama yapılacak cam açık) ve kontak yarım yani ışıklar yanan vaziyette işleme başlıyoruz. 2-Camı sonuna kadar kapatıp bi süre bekliyoruz 3-Elimizi birakıyor ve akabinde tekrar yukarı yönlendirmeye basıyor ve 1 sn daha bekleyip 4-Camı tekrar açmaya başlıyor ve elimizi çekmeden bi süre bekliyoruz 5-Elimizi bırakıyor ve tekrar kaldırmaya başlıyor ve kapandıktan sonra bi süre daha elimizi çekmiyoruz ve programlama tamamlanmış oluyor. Bu işlem her akü bağlantıları söküldüğünde programlama için gereklidir(isteğe bağlı) Yazdıklarım kullanım kitapçığında yazandan farklı değildir sadece dikkatli okumak gerekiyor fazla uğraşmamak için 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Haziran 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 17, 2012 Arkadaşlar,focus 3 lerde kontak kapatıldıktan sonra 10 saniye süreyle cam ve sunroof açma kapama düğmeleri çalışıyor,yani motoru kontaktan kapatır kapatmaz camları kaatmadıysanız arabadan inmeden camları yine de kapatmanız mümkün.... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Haziran 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 17, 2012 Arkadaşlar,focus 3 lerde kontak kapatıldıktan sonra 10 saniye süreyle cam ve sunroof açma kapama düğmeleri çalışıyor,yani motoru kontaktan kapatır kapatmaz camları kaatmadıysanız arabadan inmeden camları yine de kapatmanız mümkün.... Kapıyı açmamak gerekiyor sanırım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Abdullahcan Mara Yanıtlama zamanı: Haziran 18, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 18, 2012 Focus 3 lerde araç elektrik donanımı park halindeyken en fazla 15 dakika açık kalır,sonra kendiliğinden kapatılır..Siz hala radyo dinleyeceğim diyorsanız 1 saattlik periyodlarda çalıştırırsınız sonra yeniden kapanır... ben burada bişey sormak istiyorum hani 1 saatlik periyodlardan aracı nasıl değiştirebiliriz periyodunu aracın Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap