Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Bu benim forumda ilk konum. Önce aracım hakkında biraz bahsedip sonra konuya gireceğim.
İsveçte yaşamaktayım aslında başka bir aracım var kullandığım. Bu aracım Ford Focus 1999 DAW, DBW 2.0 16V hatchback koyu mavi bir araç elimde kaldı aslında hikayesi uzun okadar girmicem, bir zararı olmuyor suan için ama türlü sorunları var bunları çözdükten sonra biraz kullanabilirim zevkli bir araba gayet hızlı sportif bir araba hoşuma gitti ek bir arabayada ihtiyacım var aslında. Ayrıca aracı satmak ıstesem sorunlarından dolayı alıcı bulamam tek cagre hurdaya cıkarmak ama alacagım paraylada anca 4 kişi bir akşam yemeği yiyebilir avrupada araç değerleri türkiyeye göre baya uygun. Bu aracımı topluma faydalı bir hale getirmek istiyorum kısacası. Boş vaktimin oluşundan, avrupadaki araç tamir fiyatları son model bir aracı yaptırmakla neredeyse eşdeğer olduğundan, böyle uğraşlarla uğraşmaktan keyif aldığımdan yapabildiğim kadarını kendim halletmek düşüncesindeyim. Yardımcı olabileceğinizi umuyorum ve konuya giriyorum.
Aracın motor mekanikleri çok iyi durumda
Egzoz unda delikler vardı komple egzoz sisteminin siparişini verdim birkaç güne gelicek ve takıcam o konuyu hallettim diyebilirim..
şimdi gelim başlıktaki konuya araç elime geçtiğinde 3 anahtar ile geldi biri yanlızca sol kapıdaki kilidi ve arabayı çalıştırıyor sağ kapı kilit silindiri sökülmüş boş, bir diğer anahtar kaputu açıyor, bir diğer anahtar hiçbirini açamıyor.
bazen aracın kapısını açarken anahtar zorluyordu acmıyordu bu gun gectikce arttı ve kapıyı kıtleyebılıyor anahtar ama acmıyor bende bunun uzerıne mk1 uyumlu bir anahtar seti buldum sag sol kapı silindiri kontak silindiri ve kaput silindiri şeklinde bir kaç güne onun siparişini vericem ve aracın tüm kilit sislindirlerini yenilemiş olucam . Çok uzattım aslıl sorumu sorıyım size
Araç bana geldiğinde anlattıgım gibi anahtarlar ile geldi ama uzaktan kumanda yoktu biraz internette araştırdım yanlış anlamadıysam bu araçta uzaktan kumanda olması gerekli düşüncesine girdim..
internette aracın modeline uygun kumandalarda buldum birçok. şimdi bu kumandaların kurulumları ile ilgili döküman ve videolara baktığımda araca yeni kumandayı tanıtmak için 2 farklı yöntem olduğunu buldum
* 1.si anahtarı kontaga takıp kontagı 4 kez acıp kapattıgımızda bir uyarı sesi geliyor ve yeni kumandanın açma veya kapama tuşuna bastıgımızda kumanda programlanmış oluyor.
* 2.si ile yine anahtar kontakta kapıyı içten kilitliyoruz bu sefer kontagı 8 kez açıp kapatıyoruz araçtan uyarı sesi geliyor ve yeni kumandamızın açma tuşuna basıyoruz araç kapıları açılıyor.
ben bu iki yöntemi buldum ikisinide birçok kez denedim fakat araçtan herhangi bir ses gelmedi veya kilitlerde bir hareket olmadı bu nedenle şunu düşündüm ya aracın böyle bir sistemi yok yada bu sistem arızalı yada sökülmüş.
internette örneğin http://www.ebay.co.uk/itm/3816578847...200&rmvSB=true Ford Focus Mk1 2.0 Ghia ECU Kit 98AB-12A650-CGL, KEY BARREL 98AG15K600ED şeklinde birçok ekipmanı bulmak mümkün açıkçası doğru bir ekipmanmı uyumlumu yada yanlış yolda ve düşüncedemiyim bilmiyorum. Bu araca sahip veya uzman veya anlayan abilerimizden kardeşlerimizden yardım ve tavsiyelerini bekliyorum.
Soru
Tufan Kaya
Merhaba ford focus seven ve kullanan arkadaşlar.
Bu benim forumda ilk konum. Önce aracım hakkında biraz bahsedip sonra konuya gireceğim.
İsveçte yaşamaktayım aslında başka bir aracım var kullandığım. Bu aracım Ford Focus 1999 DAW, DBW 2.0 16V hatchback koyu mavi bir araç elimde kaldı aslında hikayesi uzun okadar girmicem, bir zararı olmuyor suan için ama türlü sorunları var bunları çözdükten sonra biraz kullanabilirim zevkli bir araba gayet hızlı sportif bir araba hoşuma gitti ek bir arabayada ihtiyacım var aslında. Ayrıca aracı satmak ıstesem sorunlarından dolayı alıcı bulamam tek cagre hurdaya cıkarmak ama alacagım paraylada anca 4 kişi bir akşam yemeği yiyebilir avrupada araç değerleri türkiyeye göre baya uygun. Bu aracımı topluma faydalı bir hale getirmek istiyorum kısacası. Boş vaktimin oluşundan, avrupadaki araç tamir fiyatları son model bir aracı yaptırmakla neredeyse eşdeğer olduğundan, böyle uğraşlarla uğraşmaktan keyif aldığımdan yapabildiğim kadarını kendim halletmek düşüncesindeyim. Yardımcı olabileceğinizi umuyorum ve konuya giriyorum.
Aracın motor mekanikleri çok iyi durumda
Egzoz unda delikler vardı komple egzoz sisteminin siparişini verdim birkaç güne gelicek ve takıcam o konuyu hallettim diyebilirim..
şimdi gelim başlıktaki konuya araç elime geçtiğinde 3 anahtar ile geldi biri yanlızca sol kapıdaki kilidi ve arabayı çalıştırıyor sağ kapı kilit silindiri sökülmüş boş, bir diğer anahtar kaputu açıyor, bir diğer anahtar hiçbirini açamıyor.
bazen aracın kapısını açarken anahtar zorluyordu acmıyordu bu gun gectikce arttı ve kapıyı kıtleyebılıyor anahtar ama acmıyor bende bunun uzerıne mk1 uyumlu bir anahtar seti buldum sag sol kapı silindiri kontak silindiri ve kaput silindiri şeklinde bir kaç güne onun siparişini vericem ve aracın tüm kilit sislindirlerini yenilemiş olucam . Çok uzattım aslıl sorumu sorıyım size
Araç bana geldiğinde anlattıgım gibi anahtarlar ile geldi ama uzaktan kumanda yoktu biraz internette araştırdım yanlış anlamadıysam bu araçta uzaktan kumanda olması gerekli düşüncesine girdim..
internette aracın modeline uygun kumandalarda buldum birçok. şimdi bu kumandaların kurulumları ile ilgili döküman ve videolara baktığımda araca yeni kumandayı tanıtmak için 2 farklı yöntem olduğunu buldum
* 1.si anahtarı kontaga takıp kontagı 4 kez acıp kapattıgımızda bir uyarı sesi geliyor ve yeni kumandanın açma veya kapama tuşuna bastıgımızda kumanda programlanmış oluyor.
* 2.si ile yine anahtar kontakta kapıyı içten kilitliyoruz bu sefer kontagı 8 kez açıp kapatıyoruz araçtan uyarı sesi geliyor ve yeni kumandamızın açma tuşuna basıyoruz araç kapıları açılıyor.
ben bu iki yöntemi buldum ikisinide birçok kez denedim fakat araçtan herhangi bir ses gelmedi veya kilitlerde bir hareket olmadı bu nedenle şunu düşündüm ya aracın böyle bir sistemi yok yada bu sistem arızalı yada sökülmüş.
internette örneğin http://www.ebay.co.uk/itm/3816578847...200&rmvSB=true Ford Focus Mk1 2.0 Ghia ECU Kit 98AB-12A650-CGL, KEY BARREL 98AG15K600ED şeklinde birçok ekipmanı bulmak mümkün açıkçası doğru bir ekipmanmı uyumlumu yada yanlış yolda ve düşüncedemiyim bilmiyorum. Bu araca sahip veya uzman veya anlayan abilerimizden kardeşlerimizden yardım ve tavsiyelerini bekliyorum.
iyi forumlar saygılar..
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 5 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap