Hasan K. Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Bu dizel motoru ben çözemedim.. Beni görünce bir türlü ısınmıyor hele o gün zevk için gitmiş çalıştırmışsam. Bugün 40(gerçekten manyak bir hareket ama) dakika bekledim, biraz apartman otoparkı içerisinde (çok büyük bir alanmış gibi konuşuyorum bir avuç yer.. ) döndüm genede sıcaklık 75'in üstüne çıkmadı. Bi de klimayı açınca sanki ibre(ısı ibresi) aşağı gidiyor onu da çözemedim.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Bu dizel motoru ben çözemedim.. Beni görünce bir türlü ısınmıyor hele o gün zevk için gitmiş çalıştırmışsam. Bugün 40(gerçekten manyak bir hareket ama) dakika bekledim, biraz apartman otoparkı içerisinde (çok büyük bir alanmış gibi konuşuyorum bir avuç yer.. ) döndüm genede sıcaklık 75'in üstüne çıkmadı. Bi de klimayı açınca sanki ibre(ısı ibresi) aşağı gidiyor onu da çözemedim.. Yol yapmadan çok yavaş ısınıyor bizimkide. Ama 40 dk da çok yav. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan K. Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Valla yb öyle gösteriyordu. Ben iyice merak ettim 40 dakka manyak gibi oturdum arabanın içinde hareket etmeden.. 75 i az geçer gibi oldu dayanamadım kapattım çıktım.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Emre D. Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 B direklerindeki piyano rengine benzer kaplamaya dikkat edin şeffaf film öneririm çok kolay çiziliyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Sakınan göze çöp bastar demiş atalarımız Ama sakınmamakta elde değil Ben bu aralar iyice saldım 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Kapı kollarının içleri tırnakla falan çiziliyr zamanla..Bunu engllemek için kapı kollarının altına mümkünse şeffaf folyo yapabilirsiniz... Vites topuzunuz zamanla el terinden yazıları deforme olabiliyor..Bunun için mümkün olduğunca tek el vites topuzunda araba sürmeyin...çoğumuz severiz bu hareketi ama maalesef vites topuzu üzerindeki yazılar el terinden çok etkileniyor.... Ön camlarınız ısıtmalıysa camlara hehangi kmyasal bir madde sıkmayınız,Ön cam ısıtıcılarının bozulmasına neden olabilirsiniz.... Kışın bile olsa ayda en az 5-10 dakika klimanızı çalıştırın,aksi taktirde klima gazının yoğunluğu bozuluyor ve çabuk deforme oluyor.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Kapı kollarının içleri tırnakla falan çiziliyr zamanla..Bunu engllemek için kapı kollarının altına mümkünse şeffaf folyo yapabilirsiniz... Vites topuzunuz zamanla el terinden yazıları deforme olabiliyor..Bunun için mümkün olduğunca tek el vites topuzunda araba sürmeyin...çoğumuz severiz bu hareketi ama maalesef vites topuzu üzerindeki yazılar el terinden çok etkileniyor.... Ön camlarınız ısıtmalıysa camlara hehangi kmyasal bir madde sıkmayınız,Ön cam ısıtıcılarının bozulmasına neden olabilirsiniz.... Kışın bile olsa ayda en az 5-10 dakika klimanızı çalıştırın,aksi taktirde klima gazının yoğunluğu bozuluyor ve çabuk deforme oluyor.... Sonrada sallıyon dedimmi itiraz ediyorsun. - Vites topuzunun üzerinde vernik gibi gÖzüken şey epoksi. Güneşin altında yakmadıkca kolay kolay birşey olmaz ve etkilenmez. Etkilense de üzerine yenisini atmak dert değil. Yazılar onun altında ve ter vs gibi şeylerden etkilenmesi şimdilik mümkün değil. - Isıtmalı Ön cama dikkatli bakarsan camın içindeki laminat tabakanın yanında incecik tellerin olduğunu gÖrebilirsin. Ne sıkarsan sık camı kırmadıkca ya da eritmedikce o tellere erişebilmene imkan yok. İnanmıyorsan yarın elini içeriden cama yapıştır, dışarıdan yakından bak bakalım. Kapı kolları konusunda yorum yapamam hiçb ri arabamı kapı kolu yıpranacak kadar kullanmadım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Kapı kolu içlerini de kaplatacaksak (ki kaplatmak güzel olur, hiç çizilmez) bu arabanın her yerini kaplatmak gerekir. Bagaj kapağını, motor kaputunu, çamurlukları, buraları kaplattıktan sonra geriye tavan ve kapılar kalıyor. Kaplatalım gitsin. Ne boya koruma, ne çizilme derdi olurdu. Benim ön kaputta ufak bir taş izi var sanıyorum şu an. üzülmek fayda etmez, yapacak bir şey yok. Benim de 8-10 km gittikten sonra ısınıyor, o süre zarfında koltuk ısıtmanın faydası da ortaya çıkıyor. Resmen yapışıyorum koltuğa, iyice yaslanıyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Ya hadi Bora'yı biliyoruzda diğerleri lütfen yani.. Araba bu yahu.. Biraz pahalı olsa da sarf malzemesi.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 (düzenlendi) Ama insan da zarar görmesini istemiyor Mertol bey. Herkez siz gibi bir arabaya 5-10 ay arası binmiyor malesef. Bizde zevkine araba değiştirmek gibi bir şey yok. Tabi gönül ister bir ara mondi ye binelim, sonra sıkılınca Focus alalım, Focus'tan sıkılınca ecoboost alalım falan ama aldık bir dizel ford focus. Bincez garii. Hadi gariii gazamız mübarek oluveeessin. Aralık 27, 2011 ÜmitVaysaloğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Yahu tamamda araba bu araba.. Evladınızdan falan bahsetmiyorsunuz. Pamuğa bile sarsanız lavuğun bir gelip çizer canınız acır.. Kimse zarar görmesini istemez ama korumayı lütfen doktorluk hale sokmayın.. Sakınan göze çöp batarmış. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Sonrada sallıyon dedimmi itiraz ediyorsun. - Vites topuzunun üzerinde vernik gibi gÖzüken şey epoksi. Güneşin altında yakmadıkca kolay kolay birşey olmaz ve etkilenmez. Etkilense de üzerine yenisini atmak dert değil. Yazılar onun altında ve ter vs gibi şeylerden etkilenmesi şimdilik mümkün değil. - Isıtmalı Ön cama dikkatli bakarsan camın içindeki laminat tabakanın yanında incecik tellerin olduğunu gÖrebilirsin. Ne sıkarsan sık camı kırmadıkca ya da eritmedikce o tellere erişebilmene imkan yok. İnanmıyorsan yarın elini içeriden cama yapıştır, dışarıdan yakından bak bakalım. Kapı kolları konusunda yorum yapamam hiçb ri arabamı kapı kolu yıpranacak kadar kullanmadım. Sallamıyorum,o vites topuzunu Focus 2,5 da değiştirmek zorunda kaldım,çünkü üzerindeki kromaj silinip altından gri plastiği çıkmıştı..Bunun nedeninin el teri olduğunu da sevisten sÖylemişlerdi... Arabanın Ön cam ısıtma resiztnzlrınında kimyasal maddeler nedeniyle bozulabileceği kullanım klavuzunda yazıyordu sanırım ama ayrıca bunu servise bu konuda şikayete gelen ve camı değişen birinden Öğrendim,cama şu camsillerden sıkmuş,onuda iyi silememişler ve o yüzden resiztanslar arıza yapmış,camda oluşan buzlanmayı çÖzmüyormuş....Değiştirmişler.. Kapı kollarını da uzun süre kullandıktan sonra gÖrsen anlarsın ne dediğimi...Hem iç hem dış kapı kollarında oluşuyor bu sıkıntı maalesef.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Mertol,burada arabasını korumak isteyen,bu konuda hassas olan ve arabasının bakımını hobi olarak seven insanların paylaşımlarını alıyoruz abicim.Sonuçta arabalar bir araçtır belki ama yine de bilmediğimiz nedenlerden dolayı sağına soluna zarar gelmesini de istemeyiz.Elimizde olmayan taş sıçraması cart curt için tabiki yapacak bişey yokta elimizde olan yapabileceğüimiz şeyler varsa onlarıda uygulamanın bilmenin kimseye zararı yok... Örneğin Turbo Dizel Motorlarda arabayı ilk çalıştırırken 30-40 saniye,eve geldikten sonrada 30-40 saniye rÖlantide çalıştırmanın Turbo için yararlı olduğunu yazdığımızda bu kÖtü bişeymi,saçma bişey mi oluyor? İnsanlar bu şekilde turbolarının arızalanmasını engelleyebilir...Ne yapalım yazmayalımmı şimdi bunu? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Valla soğukta sabah ilk çalıştırdığımda yol bilgisayarında 1,8 civarı falan yakıyor rolantide, Ben kendime bir sınır belirledim, yol bilgisayarında 1,0 a gelinceye kadar bekliyorum rolantide, yoldan geldiğimde de arabadan iniyorum, arkadan montumu falan aldıktan sonra gayet ağırdan alaraktan start stop düğmesine basıyorum ve bitti. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 27, 2011 Sallamıyorum,o vites topuzunu Focus 2,5 da değiştirmek zorunda kaldım,çünkü üzerindeki kromaj silinip altından gri plastiği çıkmıştı..Bunun nedeninin el teri olduğunu da sevisten sÖylemişlerdi... Arabanın Ön cam ısıtma resiztnzlrınında kimyasal maddeler nedeniyle bozulabileceği kullanım klavuzunda yazıyordu sanırım ama ayrıca bunu servise bu konuda şikayete gelen ve camı değişen birinden Öğrendim,cama şu camsillerden sıkmuş,onuda iyi silememişler ve o yüzden resiztanslar arıza yapmış,camda oluşan buzlanmayı çÖzmüyormuş....Değiştirmişler.. Kapı kollarını da uzun süre kullandıktan sonra gÖrsen anlarsın ne dediğimi...Hem iç hem dış kapı kollarında oluşuyor bu sıkıntı maalesef.... Rezistans işi hala aşırı mantıksız geliyor bana. Camın içindeki bir şeye dışından herhangi birşey nasıl etkiyebiliyor. Antifriz de kullanmayalım o zaman. Sabunlu katkılardan ise uzak duralım. Hatta Ön cam yıkanmasın araba yıkanırken alayı kimyasal. Şu an Önlem almak yerine servisle arayı iyi tutup hepsini garantiye kitlemeyi amaç edindim kendime . Muhtemelen yine abartıyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap