Engin Karagöz Oluşturma zamanı: Temmuz 12, 2016 Raporla Share Oluşturma zamanı: Temmuz 12, 2016 Arkadaşlar merhaba, Hükümetin taksicilere önümüzdeki günlerde uygulayacağı sıfır araca sıfır ÖTV avantajından babamda faydalanmak istiyor. Zaten niyetimiz vardı böyle birşey denk gelince hoş oldu. Şimdi sizin tecrübelerinize dayanarak malum soruyu sormak isterim. Hangi marka ve modeli ticari taksi için tavsiye edersiniz.? Tabi öncelikle hyundai accent era'yı babam baştan eledi. Kendisi Bolu'da taksicilik yapıyor. Dizel olması önemli. Baktığımız modeller; Toyota Corolla, Focus 3, Hyundai Elentra. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2016 5 dakika önce, Engin Karagöz said: Arkadaşlar merhaba, Hükümetin taksicilere önümüzdeki günlerde uygulayacağı sıfır araca sıfır ÖTV avantajından babamda faydalanmak istiyor. Zaten niyetimiz vardı böyle birşey denk gelince hoş oldu. Şimdi sizin tecrübelerinize dayanarak malum soruyu sormak isterim. Hangi marka ve modeli ticari taksi için tavsiye edersiniz.? Tabi öncelikle hyundai accent era'yı babam baştan eledi. Kendisi Bolu'da taksicilik yapıyor. Dizel olması önemli. Baktığımız modeller; Toyota Corolla, Focus 3, Hyundai Elentra. Tamamen kulaktan dolma bilgilerle konusuyorum. Taksi icin: Toyota Corolla + Dizel motor = bozuluyorum bozuluyorum bozuuuldum Focus 3 + Dizel +? Otomatik = beklenmedik yolculuk v2 Hyundai + Dizel = Orali bile degilim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2016 Önümüzdeki günler olayı en az 6 ay beklenen 1-2 yıl gibi düşünebilirsiniz. Yasa çıksın sonra düşünelim seçenekleri daha derenin altından çok araba geçer Yeni Megane Sedan vb gibi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2016 Tüplü ve öfkeli neden tasnif dışı ?Fiat Egea'ya yarar bu is gerisini bilmem. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Karagöz Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2016 54 dakika önce, Yakup Çağatay said: Önümüzdeki günler olayı en az 6 ay beklenen 1-2 yıl gibi düşünebilirsiniz. Yasa çıksın sonra düşünelim seçenekleri daha derenin altından çok araba geçer Yeni Megane Sedan vb gibi. Ne zaman çıkar bilemem ama oto bayiler hatta bankalar taksi duraklarına damlamaya başlamışlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erhan Erten Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 12, 2016 Bence taksiler connect doblo gibi hafif ticari yada sw olmalı 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Temmuz 13, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 13, 2016 Cmaxxx... Romada havaalanından otele bir fiat sedan ile gittik, dönüşteki taksi Cmax (2012-2013 sanırım) dizel idi. Cmax çok daha sessiz, konforlu, rahat bir yolculuk oldu.. Connect doblo gibi taksiler ise çok daha konforsuz. Müşteriler genel olarak çok kısa mesafe biniyorsa ne koysanız sorun değil en ucuz masrafı en az arabayı alın ama biraz uzaklara gidiyorlarsa Cmax tercih ederdim.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Temmuz 13, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 13, 2016 Ben dün bu başlığı C-Max olsun yazacaktım, dalga geçerler diye yazmadım Bravo hocam ?????? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Temmuz 13, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 13, 2016 2 dakika önce, Gürkan Çakıroğlu said: Ben dün bu başlığı C-Max olsun yazacaktım, dalga geçerler diye yazmadım Bravo hocam ?????? Çeşmede gördüm yeni kasa cmax. Eski kasa da vardı aynı kişi mi bilmiyorum. Eski kasa olan facebook grubunda vardı. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman Ünal Yanıtlama zamanı: Temmuz 13, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 13, 2016 Hangisi uyar bilemiyorum ama taksici esnafının kaliteyi biraz yükseltmesi gerektiği kesin. Fiat albea-linea ve Dacia Logan'ın üzerine çıkmak gerekiyor. Hatta SW ve minivan araçlara yönelmek gerekiyor. Tabi söz konusu müşteri memnuniyetinden ziyade; yakıt, yedek parça ve bakım maliyetleri olduğu için benim bu konuda beklentim yüksek değil. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Temmuz 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 14, 2016 Takside önemli olan motor ömrüdür. Bir de yedek parçanın ucuzluğu. Diğerleri detay olur (Bir taksici arkadaşın söylediğini aktarıyorum). Dizel çok yaramaz taksiciye, tüplü + benzinli daha iyidir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar Eryürekli Yanıtlama zamanı: Temmuz 14, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 14, 2016 @Hakan H. ne der bu işe? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2016 (düzenlendi) Tercih sıralamasında müşteri memnuniyeti en son sırada. Kolay bakım, yaygın servis, bol ve ucuz yedek parça, düşük tüketim. Öncelikler bunlar. Konfor önemli değil, çünkü konfor için harcadığınız ekstra parayı kazanca çeviremiyorsunuz. Ayrıca müşteri önüne ne çıkarsa binmek zorunda genelde. Müşteri odaklı belki bagaj hacmi bir tercih nedeni olabilir. Benim müşteri olarak tercih edeceğim fiyat/konfor oranı yüksek araçlar pahalısı Skoda Superb, ucuzu Renault Fluence olurdu. Ancak taksi esnafı için geçerli kriterler açısından pek uygun değiller. Focus'un arka mekanı basık ve dar, hiç tavsiye etmem. Benim tercihim Dacia Lodgy olurdu. Dev bagaj, rahat iç mekan, kendini kanıtlamış dizel Renault motor. Ufak tefek trim sorunları olsa da, kaporta kalitesi mükemmel olmasa da fazlası ile işlevsel olurdu. Ama onlar da ucuz sayılmaz 55-60.000 arası. Temmuz 15, 2016 Cem Boneval tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2016 2 saat önce, Cem Boneval said: Tercih sıralamasında müşteri memnuniyeti en son sırada. Kolay bakım, yaygın servis, bol ve ucuz yedek parça, düşük tüketim. Öncelikler bunlar. Konfor önemli değil, çünkü konfor için harcadığınız ekstra parayı kazanca çeviremiyorsunuz. Ayrıca müşteri önüne ne çıkarsa binmek zorunda genelde. Müşteri odaklı belki bagaj hacmi bir tercih nedeni olabilir. Benim müşteri olarak tercih edeceğim fiyat/konfor oranı yüksek araçlar pahalısı Skoda Superb, ucuzu Renault Fluence olurdu. Ancak taksi esnafı için geçerli kriterler açısından pek uygun değiller. Focus'un arka mekanı basık ve dar, hiç tavsiye etmem. Benim tercihim Dacia Lodgy olurdu. Dev bagaj, rahat iç mekan, kendini kanıtlamış dizel Renault motor. Ufak tefek trim sorunları olsa da, kaporta kalitesi mükemmel olmasa da fazlası ile işlevsel olurdu. Ama onlar da ucuz sayılmaz 55-60.000 arası. adam taksici olduğuna göre maliyet, işletim giderlerini hesaplamıştır; bize sorduğuna göre de müşteri fikrini önemsiyor diye düşündüm. Onun için yanıtladım. Yoksa bir taksiciye ne alması gerektiğini söylemek ne haddime Bazen patron bana soruyor şunu mu alalım bunu mu diye. Banane abicim hangisini alırsan al ben çalışırım diyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2016 16 dakika önce, H. Cenk said: Onun için yanıtladım. İyi de ettin. Zaten benim yanıtım da sana eleştiri değil, taksi sistemine yönelik bir durum tespiti idi. Kaldı ki ben de beklentilerimi yazdım. Tabii bir de şu var: Gelişmiş Avrupa ülkelerinde Mercedes taksiye kuruluyorsun, ama sonra iş ücret ödemeye gelince 30 Avrodan aşağı kurtulmak pek kolay olmuyor. Bu durumda lüks arabalarla yüksek tarife yerine ekonomik arabalarla ucuz tarifeyi yeğler, böylelikle daha sık taksi kullanabilirim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap