Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus MCA 2015 - Teyp Demontaji Hk.


Cihan Ö.

Önerilen Mesajlar

Arkadaslar Merhaba,

 

2015 yeni kasa Style aracimin on paneli sokup, ana unitesini cikarmak istiyorum. Youtube'da hep makyajsiz kasa demontaj videolari var, ve alt tarafi bosluklu oldugundan ayni islemle soke

iyorum. Istanbulda nereye gidebilirim, kirip dokmeden 20 tl vereyim soksunler :) tesekkurler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Biraz sonra yola çıkıyorum o yüzden foto vs. atamiyorum. Şimdi kabaca tarif edeyim, akşam daha detaylı bilgi veririm.

Öncelikle bizim teybin mk3 ile alakası yok. Klima panelinin olduğu bölümü ve vites kolunun etrafını saran trimi de sökmeniz lazım.

Aşama aşama anlatmaya çalışayım.

1. Teybin altındaki plastik kapak. Klipsler oldukça sert, dikkat edin kirmayin. Burada teybi ve klima panelini tutan 4 torx vidasi var.
2. Torpidonun solunda vites koluna doğru giden ufak plastik.
3. Vites kolunun etrafını dönen ve radyo paneline kadar giden parça
4. Klima paneli ve vites kolunun olduğu trim. Buraya geldiğinizde zaten vites kolunun önünde 1 torx vidasi daha göreceksiniz.
5. Radyo panel çerçevesi. Soketi oldukça kısa dikkatli sokmenizde yarar var. Paneli üstte 3 altta 3 klips tutuyor yanlış hatırlamıyorsam. Usttekilerden biri ekranın üstü diğerleri hava kanallarını açıp kapayan kontrollerin üstünde. Alttakiler de vida deliklerinin arkasında kalıyordu sanırım. Soketi pine bastırıp cikardiktan sonra. Teyp ekranı ve radyo paneli kalacak.
6. Radyo ve teyp panelini tutan 6 torx vidasi var. Bunları söküp seti serbest bıraktıktan sonra. Ekranı radyo ünitesinden ayıracaksınız.

Bundan sonrası mk3 ile aynı. Trim sokme aparatlariniz yoksa, plastiklerde çok tahribat olur, hiç girişmeyin derim.

Kabaca böyle [emoji3]

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Semih Bey,

 

Detayli aciklama icin cok tesekkur ederim, elinize saglik :) bende hic alet edavat yok, bunlari yapabilecegimi dusunmuyorum. Istanbul'da nereye gitsem kirmadan acabiliriz acaba? Ana uniteye giden kablolarda 15 dklik bir isim var, ama onlara ulasmak dusundugum kadar kolay degilmis anlasilan :) Servise gitsem yardimci olurlar mi dersiniz?

 

Selamlar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

5 saat önce, Cihan Ö. said:Semih Bey,

 

Detayli aciklama icin cok tesekkur ederim, elinize saglik :) bende hic alet edavat yok, bunlari yapabilecegimi dusunmuyorum. Istanbul'da nereye gitsem kirmadan acabiliriz acaba? Ana uniteye giden kablolarda 15 dklik bir isim var, ama onlara ulasmak dusundugum kadar kolay degilmis anlasilan :) Servise gitsem yardimci olurlar mi dersiniz?

 

Selamlar.

 

Aslında çok zor değil ama ilk sefer biraz sıkıntılı :) 

Ana ünitede ne değişiklik yapmak istiyorsunuz siz?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Eskişehir'de olsanız 15dk da sökerdik ama İstanbul'daymışsınız :)
Alet edevat ve biraz sabır varsa söküp takmak herkesin yapabileceği bir şey,tabi bir makyajsız kasa değil :D Bizde iki vida sök,tuş takımını çek bitti maks. 3dk :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.