Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus MK3 için Eibach Ve Vogtland Mı Tercih Etmeliyim?


MeteA

Önerilen Mesajlar

Arkadaslar eibach ve vogtland yay arasinda kaldim, sizce hangisini tercih etmeliyim? ( ikisi de 3.5 olacak) 


Eibach kullanmadım ama vogtland tan gayet memnundum, çokta iyisi olacağını sanmıyorum. Vogtland öneririm.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

11.08.2016 - 22:17 tarihinde, MeteA yazdı:

Bu sefer de vogtland olsun :)

Selam dost, şimdiden hayırlı olsun güle güle kullan.. Yeni jantları taktım bende beklemedeyim, alışveriş detaylarını, uygulama resimlerini & bilgilerini paylaşırsan çok memnun olurum..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Selamlar tekrardan, yaylari henuz almadim, arastiriyorum. Takar takmaz fotolarini ve detaylarini cekip atacagim. 3.5 cmlik dusunuyorum. Daha once 5 cmlik yay kullandim eski Clio aracimda ve konfor namina hic birsey kalmamisti. Malum amortisorler buna musaade etmiyor.Bu yuzden bu sefer fazla ekstrem gitmeyi dusunmuyorum :) 
Suanda uc secenek var gibi duruyor, Eibach-Vogtland ve H&R. Fiyatlar arasinda hemen hemen 50 lira oynuyor gibi. Gelismeleri aktaracagim. 
Herkese kazasiz surusler diliyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, MeteA yazdı:

Selamlar tekrardan, yaylari henuz almadim, arastiriyorum. Takar takmaz fotolarini ve detaylarini cekip atacagim. 3.5 cmlik dusunuyorum. Daha once 5 cmlik yay kullandim eski Clio aracimda ve konfor namina hic birsey kalmamisti. Malum amortisorler buna musaade etmiyor.Bu yuzden bu sefer fazla ekstrem gitmeyi dusunmuyorum :) 
Suanda uc secenek var gibi duruyor, Eibach-Vogtland ve H&R. Fiyatlar arasinda hemen hemen 50 lira oynuyor gibi. Gelismeleri aktaracagim. 
Herkese kazasiz surusler diliyorum.

 

Ben 3.5 cm düşüren yaylı F3'e bindim. Kesinlikle yay takmamam gerektiğini o dakika anladım. Bence sizde pişman olacaksınız genç dostum. Sırf araba daha agresif görünsün diye yapılan bu modifikasyonu ve yapanları sanırım hiç anlamayacağım. Yay tak 3.5cm düşür, 18" jant tak yanak 45'e belki 40'a düşsün, jantlar zaten replika :) her çukur mezar gibi, her tümsek jant katili, ezdiğin karıncayı böbreklerinde hissetmekte cabası. Eee ne oldu, çok yakışıklı arabam var... Bizim insanımız kendini avrupalıyla amerikalıyla karşılaştırıyor, yahu sormazlar mı adama, hacı o yollar bizde yok biliyon mu diye.

 

Doğru bir şeyler yapmak istiyorsanız gidin coilover alın, keyfini sürün. Dışarıdakiler sizin arabanızı beğenirken siz sürüş esnasında çile çekmeyin. Şayet mantık sınırlarından öte bir o kadarda trajikomik bir durum. Tabi 250tl yerine kimse 3000-4000tl vermez. 

 

Keyif seniin, para seniin, zarar da seniin ziyanda... Bana ne ki :)

Servet Ö. tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Just now, Servet Ö. said:

 

Ben 3.5 cm düşüren yaylı F3'e bindim. Kesinlikle yay takmamam gerektiğini o dakika anladım. Bence sizde pişman olacaksınız genç dostum. Sırf araba daha agresif görünsün diye yapılan bu modifikasyonu ve yapanları sanırım hiç anlamayacağım. Yay tak 3.5cm düşür, 18" jant tak yanak 45'e belki 40'a düşsün, jantlar zaten replika :) her çukur mezar gibi, her tümsek jant katili, ezdiğin karıncayı böbreklerinde hissetmekte cabası. Eee ne oldu, çok yakışıklı arabam var... Bizim insanımız kendini avrupalıyla amerikalıyla karşılaştırıyor, yahu sormazlar mı adama, hacı o yollar bizde yok biliyon mu diye.

 

Doğru bir şeyler yapmak istiyorsanız gidin coilover alın, keyfini sürün. Dışarıdakiler sizin arabanızı beğenirken siz sürüş esnasında çile çekmeyin. Şayet mantık sınırlarından öte bir o kadarda trajikomik bir durum. Tabi 250tl yerine kimse 3000-4000tl vermez. 

 

Keyif seniin, para seniin, zarar da seniin ziyanda... Bana ne ki :)

Haklisiniz, ozellikle Ankara'da yayli araba kullanmak hakikaten zulum. Bu yay meselesini her turlu tecrube etmis biriyim. Kesik yayli arabayi da kullandim, bir kac kez on tamponu avm girisinde de biraktim, hatta bir keresinde su park ettigimiz yerlerdeki sari zimbirtilarda kaldi tamponum. (ciddiyim, oraya takildi kaldi :) ) Bobrek tasi dusurecek kivama da geldim, kasislerden gecerken arkada oturanlar bana az sovmediler. Ha bunlar hos seyler mi, degil tabii ki. Ben de isterdim Nascar pisti gibi yollarimiz olsun, yere sifir araclarla gezelim. Ama iste zevk meselesi, camurluk arasi boslugu gordugum zaman hic hosuma gitmiyor. Zaten bu sefer de o derece ekstrem birsey yapma niyetinde degilim, hakikaten akil kari is degil. 
Tum bunlar bir yana pressmis, kesmeymis bunlarin hepsine karsiyim. Bu nedenle en azindan TUV sertifikali, fabrikada gerekli sartlarda uretilmis bir yay alip takmak istiyorum. Bilmiyorum belki de focus icin dedikleriniz %100 haklisiniz, daha once hic tecrube etmedim ama daha onceki kullandigim araclarda kaliteli bir spor yayin etkisini kesinlikle gordum. 
Coilover seti de arastiriyorum suan, belki buradan donuste getirebilirim . Ama sanirim sadece ST ve RS icin uretilmis kitler var. Bizim 95lik duldule gidecegini pek sanmiyorum.
Guzel anlatiminiz icin ayrica tesekkur ederim :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Gayet var: http://www.kwsuspensions.net/produktfinder/?resetFilter=all&openCat=0&openCatName=Coilover+kits&setSubfilterID=130&setSubfilterGroupID=1-1

 

 

Not: Soldan araç seçeneğini:

Ford - Focus - DYB -
1.6 TDCI 70kW 1560ccm - 4Zyl. Diesel

Şeklinde ayarlamak gerekebilir.

Servet Ö. tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

12 saat önce, Servet Ö. yazdı:

Gayet var: http://www.kwsuspensions.net/produktfinder/?resetFilter=all&openCat=0&openCatName=Coilover+kits&setSubfilterID=130&setSubfilterGroupID=1-1

 

 

Not: Soldan araç seçeneğini:

Ford - Focus - DYB -
1.6 TDCI 70kW 1560ccm - 4Zyl. Diesel

Şeklinde ayarlamak gerekebilir.

fordun orjinal/resmi  performans süspansiyoncusu kW zaten.. Ben daha önce yazacaktım da fazla tecrübeli olmadığım için salça olmadım :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.