Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 1

Akü Değişimi


arif tüysüz

Soru

Merhabalar, geçtiğimiz hafta bir sabah arabayı çalıştırmak için power düğmesine basmamla tık tık tık deyip marş basmadı. Aynı anda tüm göstergeler sıfırlandı , motoru bir kez aktarma kablosu ile çalıştırdım. Son 3-4 günde de 2 sefer vurdurmak zorunda kaldım. Bana akünün bitmiş olması biraz erken geldi , sizlerin akü değişimleri kaç km yada senelere denk geldi merak ettim. Sanırım aküden farklı bir durumda da değildir diye düşünüyorum. Ve de akü marka model tavsiyeniz varsa öğrenmek isterim.

 

Teşekkürler

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0
doğrudur hocam takan usta da öyle dedi zaten ama malum dolar euro falan bizde birşey diyemiyoruz artık [emoji4]

Oto elektrikçi bana,bosch akü üretmiyor,fason yaptırıyor,akü fabrikası yok. Sadece istediği özellikleri firmaya iletiyor ve alıyor. Mutlu yada inci her türlü işini görür,boşuna para verme dedi.bizde mutlu aldik..
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Herkese selam.

2012 Focus Titanium HB 89.000de hiç akü değişmedi.

son bir haftadır START düğmesine bastıktan yarım saniye kadar sonra motor çalışıyordu.

bugün aracıma binip düğmeye bastığımda motor kısmından tık tık tık tık diye bir ses geldi. yol bilgisayarındaki tüm bilgiler sıfırlandı. (kilometre bilgisi hariç), radyo açılıp kapandı. akünün bitmiş olabileceğini düşündüm. bir kaç kez denedim ama faydası yok çalıştıramadım. şuan okula geldim araç evin önünde yatıyor. akşam komşudan takviye yapıp oto elektrikçiye gideceğim. birde camları denedim, çok yavaş açılıp kapanıyor. aküden başka bir sebep olabilir mi.

birde eğer sorun akü ise akü tavsiye edermisiniz. araç lpgli

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
50 dakika önce, Ömer Kaan Mete yazdı:

Herkese selam.

2012 Focus Titanium HB 89.000de hiç akü değişmedi.

son bir haftadır START düğmesine bastıktan yarım saniye kadar sonra motor çalışıyordu.

bugün aracıma binip düğmeye bastığımda motor kısmından tık tık tık tık diye bir ses geldi. yol bilgisayarındaki tüm bilgiler sıfırlandı. (kilometre bilgisi hariç), radyo açılıp kapandı. akünün bitmiş olabileceğini düşündüm. bir kaç kez denedim ama faydası yok çalıştıramadım. şuan okula geldim araç evin önünde yatıyor. akşam komşudan takviye yapıp oto elektrikçiye gideceğim. birde camları denedim, çok yavaş açılıp kapanıyor. aküden başka bir sebep olabilir mi.

birde eğer sorun akü ise akü tavsiye edermisiniz. araç lpgli

Aküdür, herhangi bir ürünü alabilirsiniz çok da mühim değil ? Boyut ve Amper uysun kafi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

akümü değiştirdim.

450 tl 72 amperlik mutlu akü taktırdım.

aküyü taktıktan sonra ön camlar düğmeye bir kez dokununca kapanıp/açılmaz oldu. arka camlarda sorun yok. yalnız ön camlar tam kapanana kadar veya tam açılana kadar düğmeye basmak gerekiyor. arka camlar bir kez dokununca sonuna kadar gidiyor. kumanda düğmesinde ise uzun basınca yine arka camlar sonuna kadar açılıp kapanıyor ama ön camlarda hareket yok. sebebi ne olabilir?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
49 dakika önce, Ömer Kaan Mete yazdı:

akümü değiştirdim.

450 tl 72 amperlik mutlu akü taktırdım.

aküyü taktıktan sonra ön camlar düğmeye bir kez dokununca kapanıp/açılmaz oldu. arka camlarda sorun yok. yalnız ön camlar tam kapanana kadar veya tam açılana kadar düğmeye basmak gerekiyor. arka camlar bir kez dokununca sonuna kadar gidiyor. kumanda düğmesinde ise uzun basınca yine arka camlar sonuna kadar açılıp kapanıyor ama ön camlarda hareket yok. sebebi ne olabilir?

Camları yeniden kodlamanız gerekli. Arama yaparsanız konularda vardı nasıl yapılacağı 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
25 dakika önce, Doğan Kurban yazdı:

Camları yeniden kodlamanız gerekli. Arama yaparsanız konularda vardı nasıl yapılacağı 

sorunu hallettim. başka bir konuda kodlama ile ilgili bir tarif vardı. teşekkürler

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

2014 focus3 benzin/Lpg aracımı kapalı garajdan bahçeye çıkardım.yarım saat kadar sonra kontağı açtım araç çalışmadı car car diye ses çıkardı akü ile takviye yapıp çalıştırdım elektrikçiye gittim akü bozuk dedi kışında bir iki defa daha yapmıştı normal 60 amperlik inci akü aldım yerine biraz yüksek geldi 220 tl dedi başka baktım 55 amper mutlu akü üzerindeki ile birebir boyutta aküyü 300 tl ye aldım sorunsuz çalıştı  gruplarda 55 yerine 72 alsan falan yazıldı ama artık aldık hayırlısı bakalım(üzerinde varta 52 amper akü vardı)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
08.06.2019 - 22:59 tarihinde, Alparslan Özaslan yazdı:

2014 focus3 benzin/Lpg aracımı kapalı garajdan bahçeye çıkardım.yarım saat kadar sonra kontağı açtım araç çalışmadı car car diye ses çıkardı akü ile takviye yapıp çalıştırdım elektrikçiye gittim akü bozuk dedi kışında bir iki defa daha yapmıştı normal 60 amperlik inci akü aldım yerine biraz yüksek geldi 220 tl dedi başka baktım 55 amper mutlu akü üzerindeki ile birebir boyutta aküyü 300 tl ye aldım sorunsuz çalıştı  gruplarda 55 yerine 72 alsan falan yazıldı ama artık aldık hayırlısı bakalım(üzerinde varta 52 amper akü vardı)

Alpaslan bey. Aku kaynakli problemler sebebiyle Bornova Cetaş servisine 2 yil once ugradim.aku degisimi yapildi.uzerindeki akunun yetersiz oldugunu bu yuzden otosandan 70 amperlik takilmasi talimati geldigini soylemislerdi. Sensor,beyin veya modullerin fazlaligi sebebiyle otosanin yanlis hatirlamiyorsam 60 amper olan akunu  yerine 70 amper takilmasini tavsiye ettigi bana soylendi. Yuvaya uydurabilirseniz 72 amper filan daha uygun olur.Benim aku yuvaya zor sigdi ama bir sorun olmadi. O gunden beri hicbir sorun kalmadi.  

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Marka model önemli değil diyenler bence çok önemli başıma geldiği için diyorum. 

Alçak kutup yok diye EXİDE marka aldım 2hafta sonra akü komple gitti geri getirdim 50tl fark verdim Varta D59 alçak kutup aldım 2yıldır kullanıyorum taş gibi marka çok önemli. 

 

Hasan akgun tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.