Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Mayıs ayında 2. el olarak 148 bin kmde 2012 model otomatik vites (PS???) Titanium 125 SW aldım. Önceki tüm bakımları serviste yapılmış, Ankara Otokoç ta bunu teyit etti. Computestte motor ve şanzıman gayet temiz ve sorunsuz çıktı, kaporta da öyle. Son bakımını 155 bin km'de yine Otokoç serviste yaptırdım.
Şu an 156 bin km'de ve son seyahatimde motor devrine bağlı bir uğultu sesi hissettim. Servise götürdüm, 2 gün kaldı ve bunun bir şanzıman sorunu olduğunu, şanzımanı indirmeden neden kaynaklandığını bilemeyeceklerini ve her koşulda bu şanzımanların tamir ve revize olmadığını ve her koşulda komple değişmesi gerektiğini, bunun da 20 bin TL civarında olduğunu söylediler. Özellikle şanzımanın ne arıza olursa olsun komple değişmesi gerektiği kısmını anlayabilmiş değilim. Servisten eve getirirken ikaz mesajı da vermeye başladı (Şanzıman arızalı servise götürün). Bu konuda beni bilgilendirebilirseniz çok sevinirim. Forumda daha çok bu şanzımanların sarsıntı ve titreme sorunu üzerine yazılmış; bunlar bende yok, bendeki sorunun benzerini de forumda bulamadım.
20 bin TL verebilecek bir durumum yok, servisten başka bir de otomatik şanzımancıya göstermeyi düşünüyorum.
Soru
Celal Öztürk
Merhabalar, forumda yeniyim
Mayıs ayında 2. el olarak 148 bin kmde 2012 model otomatik vites (PS???) Titanium 125 SW aldım. Önceki tüm bakımları serviste yapılmış, Ankara Otokoç ta bunu teyit etti. Computestte motor ve şanzıman gayet temiz ve sorunsuz çıktı, kaporta da öyle. Son bakımını 155 bin km'de yine Otokoç serviste yaptırdım.
Şu an 156 bin km'de ve son seyahatimde motor devrine bağlı bir uğultu sesi hissettim. Servise götürdüm, 2 gün kaldı ve bunun bir şanzıman sorunu olduğunu, şanzımanı indirmeden neden kaynaklandığını bilemeyeceklerini ve her koşulda bu şanzımanların tamir ve revize olmadığını ve her koşulda komple değişmesi gerektiğini, bunun da 20 bin TL civarında olduğunu söylediler. Özellikle şanzımanın ne arıza olursa olsun komple değişmesi gerektiği kısmını anlayabilmiş değilim. Servisten eve getirirken ikaz mesajı da vermeye başladı (Şanzıman arızalı servise götürün). Bu konuda beni bilgilendirebilirseniz çok sevinirim. Forumda daha çok bu şanzımanların sarsıntı ve titreme sorunu üzerine yazılmış; bunlar bende yok, bendeki sorunun benzerini de forumda bulamadım.
20 bin TL verebilecek bir durumum yok, servisten başka bir de otomatik şanzımancıya göstermeyi düşünüyorum.
Şimdiden çok teşekkürler
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 19 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap