Serkan erden Oluşturma zamanı: Eylül 21, 2016 Raporla Share Oluşturma zamanı: Eylül 21, 2016 (düzenlendi) geçenlerde tv de subaru ile ilgili belgesel izledim. boxer motorun dikey çalışma prensibine sahip motorlara göre daha az yer kapladığını ve daha hafif olduğunu söylüyordu. ayrıca performans olarak verimli olmasından bahsediyordu. ayrıca halk arasında sente ayarı dediğimiz (bildiğim kadarıyla) silindir senkronunu, bu motorlarda gereksinimi olmadığı için bununla ilgili parçalara gerek olmadığını söylüyorlardı. bu bilgilere dayanarak neden subaru ve birkaç markanın birkaç modeli dışında kimse bu motoru kullanmıyor. birde neden araçların çoğu önden çekiş sistemini kullanıyor? lüks markalar arkadan itiş kullanırken diğer markalar önü tercih ediyor? Eylül 21, 2016 Serkan erden tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih G. Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2016 Konuyla ilgili bilgim yok ama ilk olarak aklıma maliyet geldi. Çoğu genel kullanıcı kitlesine hitap ettiği için maliyetlerini minimum tutarak alıcıya daha ekonomik bir araç sunmayı hedefliyor olabilirler. Lüks markalarınsa maliyeti düşük tutma amaçlarının daha alt seviyede olduğunu doğal olarakta alıcı kitlesinin üst grupta olduğunu düşünebiliriz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Misafir Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2016 Arkadan itişli olduğu zaman motordan çıkan gücü arka tekerlere iletmek için şaft kullanacak ve güç kaybı yaşayacak. Kimse de güç kaybı yaşamak istemez. Öncen çekiş olduğu zaman şafta ihtiyacı yoktur. Motordan çıkan gücü direk aktarmaya gönderebilirYani neden onden cekis derken maliyet ve mühendislik demek daha doğru olur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2016 Boxer motorlar, hem üretim aşamasında hem de bakımlarda maliyetli. Hatta arıza halinde komple motorun değişmesi gerektiğinden bahsediliyordu. Benzer şekilde, önden çekişin üretim maliyeti arkadan itişliye göre daha az. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman Ünal Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2016 Yakıt tüketimi de bunun en büyük etkenlerinden birisi. Ayrıca yüksek yakıta karşılık ürettiği güç de soru işareti. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burhan Bakar Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 21, 2016 Akla Wankel motoru getirmiştir???? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2016 (düzenlendi) emin değilim ama silindirler yere paralel çalışıyordu sanırım..bu da sürtünmeyi aşağı doğru daha fazla yapıyor. dikeye göre daha düzensiz aşınıyor buda motor ömrünü, rektefiye ihtiyacını kısaltıyor.. en az 100 bin km daha az ömrü var.. subaru hala bu motoru bazı modellerinde kullanıyor. arkadan itişli arabalar buzlu karlı yollarda çok kayar.. reno 9 çıktığında en iyi kış arabası idi.. aynı mantıkla.. yokuş yukarı uzun bir kutuyu iple çekseniz çektiğiniz yönde çıkar, arkadan itseniz burnu sağa sola kayma yapar ve siz arkadan iterken bunu dengelemek zorunda kalırsınız. Eylül 22, 2016 Mehmet Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2016 23 saat önce, Serkan erden yazdı: geçenlerde tv de subaru ile ilgili belgesel izledim. boxer motorun dikey çalışma prensibine sahip motorlara göre daha az yer kapladığını ve daha hafif olduğunu söylüyordu. ayrıca performans olarak verimli olmasından bahsediyordu. ayrıca halk arasında sente ayarı dediğimiz (bildiğim kadarıyla) silindir senkronunu, bu motorlarda gereksinimi olmadığı için bununla ilgili parçalara gerek olmadığını söylüyorlardı. bu bilgilere dayanarak neden subaru ve birkaç markanın birkaç modeli dışında kimse bu motoru kullanmıyor. birde neden araçların çoğu önden çekiş sistemini kullanıyor? lüks markalar arkadan itiş kullanırken diğer markalar önü tercih ediyor? Boxer motorun bir tek sesine hastayim ben Sorun ise yatay calismasindan mutevellit silindirlerin asagi bakan tarafi ve yanma odasi diger taraflarina gore cok asiniyor ve zamanla yag yakmaya sonra motor yaptirmaya gidiyor surec. Kisacasi adamin tekerine tas koyan yer cekimi. Arkadan itis: Maliyet, Guc Kaybi, virajlarda bilincsiz kullanicinin elinde facia. Faciayi onlemek icin kisitlama, kisitlama geldikce dahada guc kaybi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2016 Boxer motor vakti zamanında Mazda'nın ocağına incir ağacı diktiydi. Ne yatırımlar yaptı Mazda uğruna, geliştirecem ben bunu diye. Eyy Fahri Sinan, duy sesimi, işte boxer motorun bugünkü hali Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 22, 2016 42 dakika önce, Murat Kavuk yazdı: Boxer motor vakti zamanında Mazda'nın ocağına incir ağacı diktiydi. Ne yatırımlar yaptı Mazda uğruna, geliştirecem ben bunu diye. Eyy Fahri Sinan, duy sesimi, işte boxer motorun bugünkü hali Fahri Sinan Mazdaya laf ettirmem 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap